Τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6/VI, μαζί με την ηλεκτροκίνηση μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 80% έως το 2035 σε σύγκριση με τα επίπεδα που ίσχυαν το 2020. Με τα νέα πρότυπα του Euro 7 οι εκπομπές οξειδίου του αζώτου NOx αναμένεται να μειωθούν από 2 έως 4%, ενώ αυτή η τεχνολογία που εφαρμόζεται από τους κατασκευαστές θα ανεβάσει την τιμή του καινούργιου αυτοκινήτου κατά περίπου 2.000 ευρώ.
Αυτό αναφέρει η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, η οποία επισημαίνει ότι με το ισχύον πρότυπο (Euro 6/VI) έχει ήδη σημειωθεί σημαντική πρόοδος στην ΕΕ όσον αφορά τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που προέρχονται από τα οχήματα, ενώ το Euro 7 είναι απίθανο να έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο.
Ωστόσο, όλες οι επενδύσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας προσανατολίζονται στην ουδετερότητα των εκπομπών, οι οποίες θα επιτρέψουν τη μείωση των εκπομπών και καλύτερες συνθήκες διαβίωσης και καλύτερη ποιότητα του αέρα.
Σε ποια χώρα θα κατασκευάζονται οχήματα μηδενικών εκπομπών μέχρι το 2035
Τα πρότυπα Euro 7
Τα πρότυπα Euro 7 αποτελούν μια περίπλοκη και δαπανηρή μεταρρύθμιση για την αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς η τεχνολογία, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, που χρησιμοποιείται είναι αιχμής και στοιχίζει αρκετά. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθούν οι τιμές των αυτοκινήτων για τους καταναλωτές, οι οποίοι κινδυνεύουν να κρατήσουν τα παλαιότερα, πιο ρυπογόνα οχήματά τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Σήμερα, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, η ΕΕ έχει ήδη μια από τις πιο ολοκληρωμένες και αυστηρές προσεγγίσεις για τις εκπομπές ρύπων παγκοσμίως. Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία χρειάζεται αρκετό χρόνο για να δοκιμάσει και να εφαρμόσει τεχνολογίες μείωσης των εκπομπών σε νέα οχήματα.
Τέλος, η αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης αποτελεί τον κύριο μοχλό της οικονομικής ανάπτυξης της ΕΕ. Η πρόταση Euro 7, λόγω αυξημένου κόστους, σημαίνει ότι ορισμένα μοντέλα και τμήματα οχημάτων δεν θα μπορούσαν πλέον να παράγονται στην ΕΕ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Latest News
Δεν τραβάει… το «Εξοικονομώ – Επιχειρώ» - Τι ρωτούν για το πρόγραμμα οι επιχειρήσεις
Λιγότερο από το 30% του προϋπολογισμού έχει δεσμευθεί
Φορτσάρουν οι αιτήσεις για το «Φωτοβολταϊκά στη στέγη»: Αντίστροφη μέτρηση για την λήξη του προγράμματος
Το ενδιαφέρον κορυφώνεται καθώς όσα νοικοκυριά θελήσουν στο μέλλον να εγκαταστήσουν φωτοβολταϊκό θα πρέπει να εφαρμόσουν το μοντέλο net-billing
Ούτε 1 στους 10 δεν έκανε χρήση των επιδοτήσεων
Κύριες αιτίες η έλλειψη ίδιας συμμετοχής και το υψηλό κόστος των εργασιών – Ποιες παρεμβάσεις είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση
Η κλιματική αλλαγή απειλεί αγροτική παραγωγή και τουρισμό στη Νότια Ευρώπη
Ανεβαίνουν συνεχώς οι θερμοκρασίες ιδιαίτερα σε Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Ελλάδα
Μεγαλώνει η απειλή για την οικονομία της Ευρώπης
Οι μεγάλες αλλαγές στο μοτίβο της αγροτικής παραγωγής αλλά και του τουρισμού αναμένεται να τροφοδοτήσουν αλυσιδωτές επιπτώσεις
Χρειαζόμαστε ένα Bretton Woods για το κλίμα του πλανήτη
Πρόταση για να αναλάβει η Παγκόσμια Τράπεζα ρόλο συντονιστή για την απανθρακοποίηση των οικονομιών και τις περιβαλλοντικές προκλήσεις του 21ου αιώνα
Το βακτήριο που τρώει άνθρακα και κάνει τους ρύπους, μπλουζάκια
Όταν ο άνθρακας αποκτά νέα πράσινη ζωή
Ο Απρίλιος 10ος συνεχόμενος μήνας με θερμοκρασίες πάνω από τα φυσιολογικά
Συναγερμός για την αύξηση των πυρκαγιών
Οι έξι πληγές του Αιγαίου
Η Μεσόγειος Θάλασσα μπορεί να αποτελεί πόλο έλξης για έλληνες και ξένους επισκέπτες, αλλά αντιμετωπίζει υπαρκτούς κινδύνους που απειλούν το μέλλον της
Ποια είναι η startup – ηγέτης στην πράσινη ενέργεια – Πάνω από 1 δισ. ευρώ η αξία της
Η εταιρεία έχει υπό ανάπτυξη ένα χαρτοφυλάκιο έργων άνω του 1,2GW παραγωγής ενέργειας και 900ΜW αποθήκευσης - Τα επενδυτικά σχέδια