Πολύ σημαντικό αναπτυξιακό έργο για τη Θεσσαλονίκη και γενικότερα για την Ελλάδα χαρακτήρισε την επένδυση ανάπλασης του βιομηχανικού συγκροτήματος του ΦΙΞ (η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τον Μάρτιο του 2027) ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την αποψινή εκδήλωση παρουσίασης του πρότζεκτ. «Κάθε φορά που έρχομαι στη Θεσσαλονίκη για τη ΔΕΘ επιλέγω να μείνω δυτικά και κάθε φορά που περνούσα μπροστά από αυτό το εμβληματικό, εγκαταλελειμμένο κτήριο, σκεφτόμουν πότε θα βρεθεί κάποιος να αντιληφθεί την τεράστια αναπτυξιακή ευκαιρία που υπάρχει στον χώρο που βρισκόμαστε σήμερα» είπε χαρακτηριστικά.
Στην τελική ευθεία ένα από τα σημαντικότερα έργα – Το Μετρό της Θεσσαλονίκης
Επισήμανε ότι διαβλέπει γενικά τεράστιες αναπτυξιακές δυνατότητες για τη Θεσσαλονίκη, η οποία βρίσκεται ακόμα στην αρχή μιας λαμπρής πορείας, ενώ ενθάρρυνε τους επενδυτές να τοποθετήσουν περισσότερα κεφάλαια σε αυτή.
Ο κ.Μητσοτάκης επισήμανε ακόμα ότι επενδύσεις όπως η συγκεκριμένη είναι ενδεικτικές του «πώς τα μεγάλα σχετίζονται με τα μικρότερα», καθώς αν η Ελλάδα δεν είχε ανακτήσει την αξιοπιστία της, αν δεν εξελισσόταν σε μια από τις νέες αναπτυξιακές πρωταγωνίστριες της Ευρώπης και αν οι τράπεζες δεν είχαν εξυγιανθεί, ώστε να μπορούν να χρηματοδοτούν την ανάπτυξη, «τίποτα από όσα συζητήθηκαν απόψε δεν θα είχε γίνει πράξη».
Κατά τον πρωθυπουργό, η Θεσσαλονίκη πρέπει επιτέλους «να σταματήσει να ανασαίνει μόνο με έναν πνεύμονα. Έχει δύο πνεύμονες και ο δεύτερος είναι η δυτική Θεσσαλονίκη, την οποία στηρίζουμε με ένα πολυδύναμο σχέδιο παρεμβάσεων, σε εθνικό, δημοτικό και περιφερειακό επίπεδο». Προς αυτή την κατεύθυνση υπενθύμισε τα πολλά έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στα δυτικά της πόλης, σε συνεργασία με περιφέρεια και δήμους, αναφέροντας ενδεικτικά το Μουσείο Ολοκαυτώματος, που θα αρχίσει να κατασκευάζεται το 2024, τα πρότζεκτ στα στρατόπεδα Παύλου Μελά (που ήδη προχωρά) και Γκόνου, τη συνολική ανάπλαση όλου του παραλιακού μετώπου της Θεσσαλονίκης, την οργάνωση της άτυπης βιομηχανικής συγκέντρωσης του Καλοχωρίου, αλλά και μικρότερα έργα.
Ιδιαίτερη μνεία έκανε ο κ. Μητσοτάκης και στο πρώτο βιοκλιματικό επιχειρηματικό πάρκο, το Hub 26, που η DIMAND δημιουργεί ακριβώς απέναντι από το βιομηχανικό συγκρότημα του ΦΙΞ. Εξέφρασε δε την ελπίδα τα χρονοδιαγράμματα γύρω από την ολοκλήρωση της ανάπλασης του ΦΙΞ -το πρώτο τρίμηνο του 2027, σύμφωνα με τον CEO της DIMAND, Δημήτρη Ανδριόπουλο- να τηρηθούν και ο ίδιος να παραβρεθεί στα εγκαίνια της επένδυσης.
Ο κ. Μητσοτάκης επισήμανε, τέλος, ότι δεν χρειάζεται να προσθέτουμε καινούργιο κτηριακό απόθεμα σε μια χώρα που έχει πολλά παλιά κτήρια, που μπορούν να ανακαινιστούν και να γίνουν πολύ πιο φιλικά προς το περιβάλλον, πόσο μάλλον όταν τα κτήρια αυτά είναι τόσο σπουδαία, από πλευράς ιστορικής και πολιτιστικής αξίας, όσο το ΦΙΞ» κατέληξε.
Latest News
«Προχωρά το έργο του διασυνοριακού άξονα Ελλάδας – Βουλγαρίας»
Τα έργα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στην Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης
Σε ποσοστό 42% έχει ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος Πατρών – Πύργου
Συνάντηση εργασίας της υφυπουργού Υποδομών & Μεταφορών με τον δήμαρχο Πάτρας
«Φωτιά» στο Μαρούσι με 100.000 τ.μ. νέων γραφείων – Ποιοι μετακομίζουν
Επενδύσεις εκατομμυρίων στον κόμβο Κηφισίας – Ποια project βρίσκονται σε εξέλιξη - Οι νέοι χρήστες
ΑΒΑΞ: Μήνυμα σταθερής ανάπτυξης από τη διοίκηση – Τι ειπώθηκε στην τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές
Το υψηλό ανεκτέλεστο έργων, η βελτίωση των καθαρών κερδών και η αναλογία ιδιωτικών – δημοσίων έργων τα ατού της ΑΒΑΞ, σύμφωνα με τη διοίκηση
Ξεκίνησαν οι εργασίες για το πράσινο κτίριο του ΤΕΕ – Από ΤΕΡΝΑ και Dimand
Στο Δαχτυλίδι Αμαρουσίου βρίσκεται το νέο ακίνητο. Η συνολική ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένων των υπογείων ανέρχεται στα 24.857,60τ.μ.
Με τα μέγιστα επίπεδα ασφαλείας οι σήραγγες Κατερίνης - Πότε παραδίδεται το ρεύμα προς Αθήνα
Το έργο είναι συνολικού ύψους 20 εκατ. ευρώ και γίνεται με χρηματοδότηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
Πήραν «φωτιά» τα εργοτάξια στη Θεσσαλονίκη - Το Μετρό, το Flyover και η ΔΕΘ
Η προόδος εργασιών και τα χρονοδιαγράμματα
Με 340 χιλιάδες επιβάτες καθημερινά η Γραμμή 4 του Μετρό- Πότε ολοκληρώνεται
Δύο μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων σε λειτουργία για τη νέα γραμμή - Κάθε μετροπόντικας σκάβει σε ημερήσια βάση 15 μέτρα
Παραδίδεται στην κυκλοφορία ο κλάδος προς Θεσσαλονίκη της Σήραγγας Κατερίνης
Η σήραγγα παρέμεινε καθολικά κλειστή από την 8η Απριλίου 2024
Φράγματα και σιδηρόδρομος - Πού βρίσκονται τα νέα έργα στη Ροδόπη
Σημαντικά αρδευτικά, σιδηροδρομικά και κτιριακά έργα υλοποιούνται στην Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης