Στη σκιά του ατυχήματος με το αεροσκάφος της Alaska Airlines, ο διευθύνων σύμβουλος Ντέιβιντ Καλχούν δήλωσε ότι η εταιρεία πρέπει να αναγνωρίσει το λάθος της.

Ηδη, αποτέλεσμα του ατυχήματος που σημειώθηκε όταν αποκολήθηκε , λόγω αστοχίας υλικού, μια απο τις θύρες του αεροσκάφους,  είναι η καθήλωση περίπου 170 αεροσκάφων.

Σταματούν οι πτήσεις για 171 αεροπλάνα Boeing 737 Max 9

Στις πρώτες του δηλώσεις μετά το ατύχημα, ο Καλχούν ανέφερε ότι ένα λάθος του κατασκευαστή αεροσκαφών έπαιξε ρόλο. «Θα το προσεγγίσουμε αυτό… αναγνωρίζοντας το λάθος μας”, δήλωσε ο Καλχούν την Τρίτη σε ομιλία του προς τους υπαλλήλους , λίγες ημέρες μετά το περιστατικό σε πτήση της Alaska Airlines.

«Θα το προσεγγίσουμε με απόλυτη διαφάνεια σε κάθε βήμα της διαδικασίας, είπε και θα συνεργαστούμε με την Εθνική Υπηρεσία Μεταφορών.  Ο Καλχούν δεν διευκρίνισε σε ποιο λάθος αναφερόταν και άλλα στελέχη , που μίλησαν,  προειδοποίησαν κατά των εικασιών. Η Boeing αρνήθηκε να δώσει περισσότερες διευκρινίσεις.

Οι ρυθμιστικές αρχές έχουν καθηλώσει περίπου 170 αεροσκάφη Boeing 737 MAX 9 από το Σάββατο αφού ένα πώμα πόρτας αποκολλήθηκε από ένα αεροσκάφος MAX 9 στα 16.000 πόδια, αφήνοντας το αεροπλάνο να πετάει με μια τεράστια τρύπα.

Η United Airlines και η Alaska Airlines δήλωσαν ότι βρήκαν και άλλα αεροσκάφη MAX 9 με χαλαρά εξαρτήματα καθώς ελέγχουν τον καθηλωμένο στόλο ενω στελέχη της Boeing δήλωσαν ότι οι αεροπορικές εταιρείες είναι συγκλονισμένες από το περιστατικό.

Οι αξιωματούχοι του NTSB εξακολουθούν να ερευνούν τα αίτια του περιστατικού και έχουν δήλωσαν ότι είναι πολύ νωρίς για να καθορίσουν αν ένα κατασκευαστικό ελάττωμα μπορεί να οδήγησε σε στην έκρηξη του αεροπλάνου της Αλάσκας. Τη Δευτέρα, δήλωσαν ότι τέσσερις βίδες που είχαν σχεδιαστεί για να να εμποδίζουν το πώμα της πόρτας να μετακινηθεί από τις στάσεις έλειπαν, προσθέτοντας ότι θα εργαστούν για να προσδιορίσουν αν τα μπουλόνια είχαν ποτέ τοποθετηθεί.

Τα δυστυχήματα του ΜΑΧ 8

Ο Καλχούν, πρώην πρόεδρος της Boeing και στέλεχος της GE, ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της Boeing στις αρχές του 2020, όταν η εταιρεία είχε εμπλακεί σε μια προηγούμενη κρίση για μια μικρότερη έκδοση του αεροπλάνου.

Το MAX 8 ήταν καθηλωμένο για περίπου δύο χρόνια μετά απο δύο δυστυχήματα το 2018 και το 2019 που προκάλεσαν τον θάνατο 346 ανθρώπων. Τα εν λόγω δυστυχήματα αποδόθηκαν σε ένα ελαττωματικό σύστημα ελέγχου πτήσης και δεν σχετίζονταν με τα βύσματα της πόρτας.

Μετά τα προηγούμενα δυστυχήματα των MAX, η Boeing αντιμετώπισε επικρίσεις από Αμερικανούς νομοθέτες και ρυθμιστικές αρχές σχετικά με τις αποκαλύψεις που σχετίζονται με την πιστοποίηση του αεροσκάφους.

Στον απόηχο του περιστατικού της Παρασκευής, τα στελέχη της Boeing προσπάθησαν να καθησυχάσουν τις αεροπορικές εταιρείες για την ασφάλεια των αεροπλάνων της και εργάζονται για την ανάπτυξη ενός συστήματος επιθεώρησης ώστε τα καθηλωμένα αεροπλάνα να μπορούν να ξαναμπούν σε λειτουργία.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Boeing δήλωσε ότι τα διδάγματα που αντλήθηκαν από το περιστατικό της Παρασκευής θα βοηθήσουν στη βελτίωση της αεροπορικής ασφάλειας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή