Πωλήσεις υψηλότερες απο τις εκτιμήσεις των αναλυτών, αναμένει η Birkenstock.

Συγκεκριμένα, προέβλεψε ετήσιες πωλήσεις πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών την Πέμπτη, ενισχυμένες από την υψηλότερη τιμολόγηση και την ισχυρή ζήτηση για τα σανδάλια και τα τσόκαρά της. Πάντως, η γερμανική εταιρία προειδοποίησε ότι τα περιθώρια κέρδους θα μπορούσαν να υποστούν πίεση από τις επενδύσεις για την επέκταση σε παγκόσμιο επίπεδο.

Birkenstock: Έκανε το ντεμπούτο της στη Wall Street

Οι μετοχές της εταιρείας κατασκευής πολυτελών υποδημάτων, η οποία ανακοίνωσε τα πρώτα της αποτελέσματα από την είσοδό της στο αμερικανικό χρηματιστήριο, υποχώρησαν κατά περίπου 5% κατά την προσυνεδριακή διαπραγμάτευση, καθώς τα τριμηνιαία κέρδη έπεσαν επίσης έξω στις εκτιμήσεις.

Η μετοχή έκλεισε περίπου 19% υψηλότερα το 2023 μετά από ένα αδύναμο ντεμπούτο στην αγορά τον Οκτώβριο.

Τα αποτελέσματα έρχονται στο πλαίσιο της ύφεσης της παγκόσμιας ζήτησης πολυτελείας και ακολουθούν επίσης τις ανιαρές προσδοκίες για τις πωλήσεις της Nike ,  και της JD Sports Fashion .

Η ζήτηση για τα υποδήματα της Birkenstock, τα οποία πωλούνται λιανικώς έως και 350 δολάρια το ζευγάρι, έχει ενισχυθεί απο την τάση που διαμορφωθηκε μετα την πανδημία και τη «μετακίνηση» από το επίσημο ντύσιμο σε ένα πιο casual και ανεπίσημο ένδυμα.  Η εταιρεία έχει ενισχύσει τις πωλήσεις τόσο μέσω της δικής της ιστοσελίδας όσο και μεσω των καταστημάτων της.

Η Birkenstock προέβλεψε ότι τα έσοδα του οικονομικού έτους 2024 θα διαμορφωθούν μεταξύ 1,74 και 1,76 δισ. ευρώ, σε σύγκριση με τις προσδοκίες των αναλυτών για 1,72 δισ. ευρώ.

Παρόλα αυτά, η αναμενόμενη αύξηση των πωλήσεων κατά 17-18% θα είναι επιβράδυνση από το 20% που σημειώθηκε το 2023.

Αύξηση πωλήσεων στις ΗΠΑ – Προσδοκίες για τις αγορές Κίνας και Ινδίας

Η Birkenstock αναμένει ότι τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) του 2024 θα διαμορφωθούν μεταξύ 520 και 530 εκατ. ευρώ σε σταθερή συναλλαγματική βάση.
Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να αναπτύξει επίσης στη διάρκεια του 2024, «αποκλειστικά» καταστήματα (mono-brand) , κατάστηματα αφιερωμένα σε μια συγκεκριμένη μάρκα .

Οι πωλήσεις μέσω της δικής της ιστοσελίδας και των καταστημάτων της αυξήθηκαν κατά 29% κατά το τέταρτο τρίμηνο και αντιστοιχούσαν περίπου στο 40% των συνολικών εσόδων του 2023.

Τα τριμηνιαία έσοδα αυξήθηκαν κατά 16,5% στα 374,54 εκατ. ευρώ (407,7 εκατ. δολάρια), ξεπερνώντας τις προσδοκίες της αγοράς για 357,39 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.
Παρ΄ολα αυτα ,  τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή ύψους 0,14 ευρώ δεν έπιασαν τις εκτιμήσεις για 0,17 ευρώ.

Οι πωλήσεις στην περιοχή της Αμερικής σημείωσαν άλμα 30% στα 187,24 εκατ. ευρώ κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου και η εταιρεία ανέδειξε επίσης την Κίνα και την Ινδία ως βασικούς μοχλούς ανάπτυξης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Sierra Nevada Corp: Της ανατέθηκε η σύμβαση για την ανάπτυξη του διαδόχου του αεροσκάφους E-4B
Διεθνή |

Ποια εταιρεία θα κατασκευάσει για 13 δισ. δολάρια το νέο αεροσκάφος της «Ημέρας της Κρίσεως»

Η ύψους 13 δισεκατομμυρίων δολαρίων σύμβαση αφορά στην ανάπτυξη του νέου αεροσκάφους της «Ημέρας της Κρίσεως» λόγω της ικανότητάς του να επιβιώσει σε πυρηνικό πόλεμο.