Τα κέρδη του ομίλου Ermenegildo Zegna υπερδιπλασιάστηκαν πέρυσι, καθώς αυξήθηκε η ζήτηση για τα ανδρικά ρούχα και αξεσουάρ της ιταλικής εταιρείας πολυτελείας, αψηφώντας την ευρύτερη επιβράδυνση του κλάδου.

Ο όμιλος με έδρα το Μιλάνο, στις μάρκες του οποίου περιλαμβάνονται η ομώνυμη Zegna, η Thom Browne και ο βραχίονας μόδας του Tom Ford, ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι τα καθαρά κέρδη το 2023 έφτασαν τα 135,7 εκατ. ευρώ έναντι 65,3 εκατ. ευρώ το 2022. Τα έσοδα κατά την περίοδο αυτή αυξήθηκαν κατά 27% και διαμορφώθηκαν λίγο κάτω από τα 2 δισ. ευρώ.

Όχι άλλη υψηλή μόδα – H μεσαία τάξη βρήκε το δικό της best seller, Todd Snyder

Ο όμιλος δήλωσε ότι τα κέρδη προήλθαν κυρίως από τις μάρκες Zegna και Thom Browne. Τα πολυτελή αθλητικά παπούτσια με τριπλή ραφή της Zegna, η τιμή εκκίνησης των οποίων ξεπερνά τα 800 ευρώ, και η ναυαρχίδα της Thom Browne, το κοντό παντελόνι για άνδρες, ήταν μεταξύ των καλύτερων πωλήσεων, σύμφωνα με την εταιρεία.

Ο διευθύνων σύμβουλος Τζίλντο Ζένια, ο οποίος είναι επίσης εγγονός του ιδρυτή, δήλωσε ότι ήταν μια «χρονιά ορόσημο».

Ο όμιλος Zegna το 2022 συμφώνησε να εξαγοράσει το τμήμα μόδας του Tom Ford από την Estée Lauder με έδρα τις ΗΠΑ, η οποία, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο, «εμπλούτισε την πρόταση [του ομίλου] στην πολυτελή γοητεία». Τώρα βρίσκεται στη διαδικασία ολοκλήρωσης της ενσωμάτωσης του εμπορικού σήματος.

Μετά την εισαγωγή του στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης πριν από τρία χρόνια, ο ηλικίας 114 ετών ιταλικός όμιλος – ο οποίος εξακολουθεί να ελέγχεται από την ιδρυτική οικογένεια – εργάστηκε για τη διαφοροποίηση της παραδοσιακής του προσφοράς από τα υψηλών προδιαγραφών επίσημα ανδρικά ενδύματα για να καλύψει μια νεότερη και πιο ανεπίσημη γενιά καταναλωτών.

Οι μάρκες ανδρικής ένδυσης πολυτελείας που αγωνίστηκαν να αναβαθμίσουν την προσφορά τους από τα παραδοσιακά επίσημα ρούχα, όπως οι Brioni και Ferragamo που ανήκουν στην Kering, δυσκολεύτηκαν καθώς οι καταναλωτές στράφηκαν σε πιο μοντέρνα και σπορ ρούχα.

Από τότε που ανέλαβε την αμερικανική εταιρεία Thom Browne, αγαπημένη της Μισέλ Ομπάμα, ο όμιλος Zegna έχει επεκταθεί και στη γυναικεία ένδυση και οι πρόσφατες συλλογές του έχουν παρουσιάσει πολλά ουδέτερα ως προς το φύλο κομμάτια.

Ο Zegna δήλωσε ότι ο όμιλος πρέπει να συνεχίσει να ανταποκρίνεται «στον σημερινό ασταθή κόσμο». Οι μετοχές της έχουν σημειώσει άνοδο άνω του 16% από την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο το 2021.

Οι αναλυτές αναμένουν ότι η αγορά ειδών πολυτελείας θα επιβραδυνθεί φέτος μετά από αρκετά χρόνια ρεκόρ ανάπτυξης και κερδών, με τις πορείες των ισχυρότερων εμπορικών σημάτων να αποκλίνουν όλο και περισσότερο από τις πιο αδύναμες ομόλογες εταιρείες.

Ο διευθύνων σύμβουλος δήλωσε στους Financial Times ότι ο όμιλος θα συνεχίσει να εστιάζει στην εσωτερική αλυσίδα εφοδιασμού του μετά την εξαγορά πολλών παραγωγών υφασμάτων υψηλής ποιότητας στην Ιταλία, συμπεριλαμβανομένης της πιο πρόσφατης μονάδας παραγωγής υποδημάτων και δερμάτινων ειδών στην Πάρμα, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2026.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή