Ένα ορόσημο επιτεύχθηκε στην κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό, που όταν ολοκληρωθεί θα εξυπηρετεί τις μετακινήσεις από το Γαλάτσι μέχρι το Γουδή.
Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με ενημέρωση του ομίλου ΑΒΑΞ ο μετροπόντικας έπιασε το πρώτο χιλιόμετρο. Ξεκίνησε από την Κατεχάκη με προορισμό τον σταθμό «Ευαγγελισμός» (5,1 χλμ) έχει ήδη κατασκευάσει σήραγγα 1.000 μέτρων, δηλαδή το 20% του συγκεκριμένου τμήματος, στο μεγαλύτερο δημόσιο έργο που πραγματοποιείται σήμερα στην Ελλάδα.
Χρήστος Σταϊκούρας: Οι νέοι σταθμοί του μετρό θα συνδυάζουν λειτουργικότητα και αισθητική
Πάρκο Ριζάρη
Οι πίνακες στο πιλοτήριο του υψηλής τεχνολογίας TBM της ΑΒΑΞ έδειξαν ότι το πρώτο χιλιόμετρο της νέας γραμμής που θα συνδέσει το Γουδή με το Γαλάτσι είναι ήδη πραγματικότητα και ότι έως τα μέσα του 2025 ο πρώτος μετροπόντικας («Αθηνά), αφού περάσει από Ζωγράφου και Καισαριανή, θα έχει φτάσει στο πάρκο της οδού Ριζάρη. Ο μετροπόντικας δουλεύει τώρα, κάτω από την περιοχή των «νοσοκομείων Παίδων» (όπως φαίνεται και στον χάρτη).
«Η κατασκευή της σήραγγας ήδη για το πρώτο χιλιόμετρο είναι αποτέλεσμα της υψηλών προδιαγραφών διαδικασίας που ακολουθείται και των υψηλών ρυθμών κατασκευής, καθώς σε κάθε ενάμιση μέτρο εκσκαφής, ο μετροπόντικας επενδύει τη διάνοιξη με τσιμεντένιο δακτύλιο, αφήνοντας πίσω του ολοκληρωμένη σήραγγα», σύμφωνα με τον κατασκευαστικό όμιλος.
Ο δεύτερος μετροπόντικας
Ο δεύτερος μετροπόντικας της ΑΒΑΞ («Νίκη») ακολουθεί αντίθετη πορεία. Έχει ξεκινήσει από τον σταθμό Βεϊκου στο Γαλάτσι και αφού κατασκευάσει 7 χλμ σήραγγας θα συναντήσει την «Αθηνά», τον μετροπόντικα της Κατεχάκη, στον Ευαγγελισμό. Μία πορεία που θα έχει ολοκληρωθεί στα μέσα του 2026.
Η Γραμμή 4 του Μετρό, θα εξυπηρετεί περισσότερους από 350 χιλιάδες πολίτες περνώντας από πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας όπως Ιλίσια, Ζωγράφου, Καισαριανή, Κολωνάκι, Εξάρχεια, Κυψέλη και Γαλάτσι.
Latest News
Στο 80% η πρόοδος εργασιών στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος μέχρι το τέλος του 2024
Οι υφυπουργοί Μεταφορών και Υποδομών επισκέφτηκαν τα τρία εργοτάξια του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος
Σταϊκούρας: Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου είναι σημείο αναφοράς της σύγχρονης Ελλάδας
Στα 20 χρόνια λειτουργίας της γέφυρας έχουν πραγματοποιηθεί 77 εκατ. διελεύσεις οχημάτων
Επανεκκίνηση εργασιών για τον Flyover στη Θεσσαλονίκη – Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής
Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχε καταθέσει ο Σύνδεσμος Κατοίκων Συνοικισμού Κωνσταντινουπολιτών και άλλοι φορείς
Χρήστος Σταϊκούρας: 15 παρεμβάσεις για τους σιδηροδρόμους
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημέρωσε την επιτροπή παραγωγής και εμπορίου της Βουλής
Περιστέρης: Υπό μελέτη η αξιοποίηση του τομέα παραχωρήσων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Πρόταση στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για τη διεύρυνση του μετοχικού σχήματος της Αττικής Οδού
Άκτωρ, ΑΠΕ και Ρουμανία απογειώνουν την Intrakat- Το guidance Έξαρχου για 2024
Τι είπε ο αντιπρόεδρος και CEO του ομίλου Intrakat για το περιθώριο κερδοφορίας το 2024
Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών: 50 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση ζημιών από τον Daniel
H Μελίνα Τραυλού, πρόεδρος της ΕΕΕ, συμμετείχε στην εκδήλωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την παρουσίαση του σχεδίου αποκατάστασης ζημιών
Intrakat: Επιστροφή στην κερδοφορία τo 2023 – Ισχυρές επιδόσεις σε όλους τους τομείς
Αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 83% και νέο ιστορικό υψηλό σε ανεκτέλεστο ύψους €4,9 δισ.
Εγκαινιάστηκε το Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων Κορωπίου – Παιανίας
Το ΚΕΛΚΠ, προϋπολογισμού 106.836.936 Ευρώ (προ ΦΠΑ), κατασκευάστηκε υπό την εποπτεία της Περιφέρειας Αττικής
Εργα 1,4 δισ. για την αποκατάσταση της Θεσσαλίας από τις κακοκαιρίες Daniel - Elias
Τα 900 εκατ. ευρώ αφορούν οδικά έργα και τα 463 εκατ. ευρώ σιδηροδρομικά έργα