Η μονάδα λογισμικού της Volkswagen, Cariad, αναμένεται να φέρει στην αγορά την επόμενη γενιά της πλατφόρμας 2.0 έως το 2027 ή το 2028, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της σε συνέδριο των Financial Times την Πέμπτη.
Το λογισμικό θα επέτρεπε τη λεγόμενη αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4 και επρόκειτο να εφαρμοστεί σε όλο τον στόλο από το 2026, αλλά η ανάπτυξή του υπέστη καθυστερήσεις.
Ο Arno Antlitz δήλωσε ότι η εταιρεία επέλεξε πρώτα να επικεντρωθεί στην έκδοση της πλατφόρμας που θα εφαρμοστεί από το επόμενο έτος σε premium ηλεκτρικά μοντέλα, όπως το e-Macan και το Audi Q6 e-tron.
Εως το 2028
«Θα υπάρχουν υπέροχα αυτοκίνητα σε αυτήν την πλατφόρμα… αυτό μας δίνει λίγη ευελιξία να αναβάλουμε το 2.0 για το 2027, 2028», πρόσθεσε, επιβεβαιώνοντας ένα ρεπορτάζ του Reuters πέρυσι ότι το λανσάρισμα της πλατφόρμας θα μετατεθεί προς το τέλος της δεκαετίας.
Η Volkswagen νωρίτερα αυτή την εβδομάδα διόρισε τον επικεφαλής παραγωγής της Bentley, Peter Bosch, να ηγηθεί της Cariad, η οποία στηλιτευτεί για καθυστερήσεις και υπερβολικές δαπάνες από τότε που ιδρύθηκε από τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο Herbert Diess.
«Αυτή θα είναι μια πολύ δυνατή ομάδα που θα επικεντρωθεί στην ανάκαμψη της Cariad», είπε ο Antlitz την Πέμπτη, προσθέτοντας ότι στόχος ήταν να βασιστεί περισσότερο σε εξωτερικούς συνεργάτες προκειμένου να μειώσει το κόστος, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία προσπαθεί να δημιουργήσει δική της τεχνογνωσία του στο λογισμικό.
Ο απώτερος στόχος της Volkswagen είναι μια ενοποιημένη αρχιτεκτονική λογισμικού και ηλεκτρονικών για όλα τα οχήματα του ομίλου VW. Θα βασίζεται σε ημιαγωγούς Qualcomm στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική και στην Κίνα θα χρησιμοποιεί υπερ-τσιπ που έχουν αναπτυχθεί σε συνεργασία με την κινεζική εταιρεία Horizon Robotics με την οποία συνεργάζεται .
Latest News
Το TikTok «ξεσκεπάζει» την τεχνητή νοημοσύνη - Πώς θα γίνεται η αυτόματη επισήμανση
Για την πραγματοποίηση αυτών των ενεργειών συνεργάζεται με τον Συνασπισμό για την Προέλευση και Αυθεντικότητα Περιεχομένου
Γιατί οι εργαζόμενοι κρύβουν ότι χρησιμοποιούν ΑΙ
Οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν κρυφά την τεχνητή νοημοσύνη καθώς φοβούνται ότι τους κάνει να φαίνονται αντικαταστάσιμοι, σύμφωνα με νέα έρευνα της Microsoft και του LinkedIn
Μέγας κίνδυνος για τον κόσμο τα Deepfakes - Τι επισημαίνει η Teneo
Τα deepfakes είναι πλέον το πιο επικίνδυνο είδος fake news
Το 75% των υπαλλήλων γραφείου χρησιμοποιούν ήδη AI στην εργασία τους
Ορισμένες εταιρείες και οργανισμοί έθεσαν από νωρίς απαγορεύσεις στο ChatGPT, ενώ άλλοι, σύμφωνα με τη Microsoft, συμφωνούν ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι αναγκαιότητα
Νέα iPad και τσιπ τεχνητής νοημοσύνης ανακοίνωσε η Apple
Το Apple M4 είναι πιο αποδοτικό και διαθέτει μεγαλύτερα τμήματα αφιερωμένα στον χειρισμό εργασιών τεχνητής νοημοσύνης
Η Apple αναπτύσσει AI επεξεργαστές για data centers
H Apple στοχεύει στην αξιοποίηση της τεχνογνωσίας της στο σχεδιασμό επεξεργαστών
Startup αυτόνομης οδήγησης άντλησε 1 δισ. δολ. από Nvidia και Microsoft
Η χρηματοδότηση σηματοδοτεί μια σημαντική ψήφο εμπιστοσύνης για την εταιρεία με έδρα το Κέιμπριτζ
Γιατί είναι τόσο ακριβή η τεχνητή νοημοσύνη
Η Microsoft και η Google της Alphabet ανέφεραν αυξημένα έσοδα στο cloud
Καμία βιασύνη για την Apple - Πλησιάζει η ώρα της ΑΙ
H εταιρεία αναμένεται να αποκαλύψει τις νέες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης στο ετήσιο συνέδριο λογισμικού της τον επόμενο μήνα, όπως και να αναθεωρήσει τις σειρές προϊόντων της με τσιπ έτοιμα για AI
Το 75% των οργανισμών αλλάζουν στρατηγικές για το ανθρώπινο δυναμικό λόγω Generative AI
Έρευνα της Deloitte για το Generative AI διαπιστώνει ότι η υιοθέτησή του προχωρά γρήγορα, αλλά το κλειδί για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η πραγματοποίηση οργανωτικών αλλαγών