Πραγματοποιήθηκε πρόσφατα το πρώτο τεστ μέτρησης της ελκτικής δύναμης ελληνικού ρυμουλκού με βάση τις διαδικασίες που ορίζει το νέο προεδρικό διάταγμα. Ειδικότερα την Παρασκευή 12 Μαΐου, διεξήχθη η διαδικασία μέτρησης της ελκτικής δύναμης του ρυμουλκού «ΚΑΠΤΑΙΝ ΜΙΧΑΛΗΣ Ξ», στις εγκαταστάσεις των ναυπηγείων TALOS. Η διαδικασία έγινε σύμφωνα με τις απαιτήσεις του άρθρου 6 του ΠΔ 83/2022, το οποίο προβλέπει ότι κάθε ρυμουλκό – νέο ή υπάρχον – πρέπει να διαθέτει πιστοποιητικό δοκιμής της ελκτικής του δύναμης. Το πιστοποιητικό θα εκδίδεται από κυβερνητικό φορέα πιστοποίησης κατόπιν διενέργειας δοκιμής μέτρησης (Bollard Pull Test) και είναι το στοιχείο που εγγυάται την ασφαλή εκτέλεση των ρυμουλκήσεων.
Στο Βέλγιο το πρώτο ρυμουλκό που κινείται με υδρογόνο
Η εν λόγω δοκιμή ήταν υποδειγματική και απολύτως επιτυχής και διεξήχθη παρουσία του Αρχιπλοιάρχου του ΛΣ και Κλαδάρχη κ. Ζαφείρη Ροκίδη, του διευθυντή του ΚΕΕΠ κ. Βαλσαμά, του Προέδρου και του Γεν. Διευθυντή της Ελληνικής Ένωσης Πλοιοκτητών Ρυμουλκών κ.κ. Π. Ξηραδάκη και Αθ. Σκορδά, του Καθηγητή της Σχολής Ναυπηγών του ΕΜΠ κ. Ν. Βεντίκου, εκπροσώπων των πλοιοκτητριών εταιρειών και επιθεωρητή του αναγνωρισμένου νηογνώμονα Bureau Veritas.
Μετά το τέλος της δοκιμής όλοι οι παριστάμενοι εξέφρασαν την ικανοποίησή τους και ο πρόεδρος της Ένωσης κ. Π. Ξηραδάκης δήλωσε: «Μια νέα εποχή για την ασφαλή διεξαγωγή των ρυμουλκήσεων ξεκίνησε. Μετά από πολύχρονες προσπάθειες του κλάδου, η εφαρμογή του νέου θεσμικού πλαισίου βελτιώνει την ασφάλεια και την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών λιμένων. Όλα τα μέλη της Ένωσης μας έχουν ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες συμμόρφωσης των ρυμουλκών τους βάση των απαιτήσεων του ΠΔ83/2022».
Latest News
Οι Χούθι φέρνουν νωρίτερα τα... χριστουγεννιάτικα αγαθά - Στα ύψη οι ναύλοι
Οι εταιρείες κάνουν νωρίτερα τις παραγγελίες τους για να αποφύγουν τις καθυστερήσεις
Πονοκέφαλος η μεταφορά των ηλεκτρικών οχημάτων για τις ακτοπλοϊκές
Είναι αδύνατον να διαθέτουν στο γκαράζ των πλοίων διαφορετικό χώρο για τα ηλεκτρικά από τα συμβατικά ΙΧ
Κόκκινη ζώνη για τη διεθνή ναυτιλία η Ερυθρά Θάλασσα - Ο ρόλος των Χούθι
Οι επιθέσεις σε πλοία στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας μείωσαν την κυκλοφορία μέσω της διώρυγας του Σουέζ
Οι ελλείψεις πλοίων έφεραν κέρδη στις ναυτιλιακές μεταφοράς containers – Η ανάλυση από Alphaliner για το α΄ τρίμηνο 2024
Αισιόδοξες οι διοικήσεις των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών για τις επιδόσεις του 2024
Πόσα πληρώσαμε στα ακτοπλοϊκά για τους δημοφιλείς προορισμούς το Πάσχα
Την Μεγάλη Εβδομάδα του 2024 από τον Πειραιά επιβιβάστηκαν 135.230 επιβάτες
Μειώθηκε ο εμπορικός στόλος τον Μάρτιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Τα έξι σημεία που μπορούν να ανατρέψουν το παγκόσμιο εμπόριο
Οι διαταραχές σε κρίσιμες πλωτές οδούς θα μπορούσαν όχι μόνο να ανατρέψουν το θαλάσσιο εμπόριο αλλά και να αναζωπυρώσουν τον πληθωρισμό
Με νέες τεχνολογίες και ήπιες δεξιότητες η ναυτιλία χαράσσει «πράσινη» ρότα
Για τα λιμάνια, πρόκληση αποτελεί η ηλεκτροδότηση των πλοίων από τη στεριά
Πρωταθλητές σε ναυπηγήσεις και αγορές πλοίων οι 'Ελληνες Εφοπλιστές
«Σε καλύτερη θέση από ποτέ» ο τίτλος της Lloyd’s List σε μεγάλο αφιέρωμα για την ελληνική ναυτιλία
Μελίνα Τραυλού: Στρατηγικός ο ρόλος της ελληνικής ναυτιλίας στο παγκόσμιο επιχειρείν
«Αντιπροσωπεύουμε πάνω από το 20% της παγκόσμιας χωρητικότητας και πάνω από το 60% του ελεγχόμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση στόλου»