Ποσοστό μετοχών στη Seanergy Maritime Holdings του Σταμάτη Τσαντάνη απέκτησε ο Κωστής Κωνσταντακόπουλος.μ, προεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Costamare. Όπως γνωστοποίησε η Seanergy με σημείωμά της προς την αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς (SEC), ο κ. Κωνσταντακόπουλος απέκτησε μέσω της Longshaw Maritime Investments 1,017 εκατ. μετοχές της εταιρείας, αριθμός που μεταφράζεται σε ποσοστό 5,1%. Η Seanergy ελέγχει ένα στόλο από 16 πλοία μεταφορας χυδην ξηρού φορτίου.
Ο κ. Κωνσταντακόπουλος δεν είναι νέος «παίκτης» στον κλάδο πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου αφού η Costamare εκτός από τα 71 containerships, (524.000 TEU) ελέγχει και ένα στόλο από 43 πλοία ξηρού χύδην φορτίου (2.369.000 DWT).
Η επένδυση στα bulkers είναι μια νεα τάση στο ναυτιλιακό κλάδο καθώς πολλοί αναμένουν άνοδο της ναυλαγοράς στο συγκεκριμένο τομέα. Τα κέρδη λοιπόν που απέκτησαν από τον κλάδο των containers τα δυο προηγούμενα χρόνια τα τοποθετούν τώρα στα bulkers αναφέρουν παράγοντες της αγοράς.
Έλλειμμα 90.000 αξιωματικών αντιμετωπίζει η παγκόσμια ναυτιλία
Νέος εμπορικός διευθυντής στην Costamare
Σημειώνεται ακόμη ότι η Costamare ανακοίνωσε ότι ο Peter Lund θα αναλάβει Εμπορικός Διευθυντής στην εταιρεία από τον προσεχή Οκτώβριο. Ο κ. Lund είναι επί του παρόντος Αντιπρόεδρος, Επικεφαλής του Τμήματος Ναυλώσεων της A.P. Moller-Maersk στην Κοπεγχάγη και έχει εργαστεί συνολικά 24 χρόνια στον όμιλο εταιρειών A.P. Moller σε διάφορες γεωγραφικές τοποθεσίες.
Ο Κωνσταντίνος Κωνσταντακόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Costamare καλωσόρισε τον κ. Lund σημειώνοντας ότι το ευρύ διεθνές ναυτιλιακό του υπόβαθρο και η λεπτομερής γνώση αρκετών τμημάτων της αγοράς στα οποία στοχεύει η Costamare, θα είναι πολύτιμη για καθώς η εταιρεία συνεχίζει την κερδοφόρα ανάπτυξη και διαφοροποίησή μας.
Latest News
Οι Χούθι φέρνουν νωρίτερα τα... χριστουγεννιάτικα αγαθά - Στα ύψη οι ναύλοι
Οι εταιρείες κάνουν νωρίτερα τις παραγγελίες τους για να αποφύγουν τις καθυστερήσεις
Πονοκέφαλος η μεταφορά των ηλεκτρικών οχημάτων για τις ακτοπλοϊκές
Είναι αδύνατον να διαθέτουν στο γκαράζ των πλοίων διαφορετικό χώρο για τα ηλεκτρικά από τα συμβατικά ΙΧ
Κόκκινη ζώνη για τη διεθνή ναυτιλία η Ερυθρά Θάλασσα - Ο ρόλος των Χούθι
Οι επιθέσεις σε πλοία στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας μείωσαν την κυκλοφορία μέσω της διώρυγας του Σουέζ
Οι ελλείψεις πλοίων έφεραν κέρδη στις ναυτιλιακές μεταφοράς containers – Η ανάλυση από Alphaliner για το α΄ τρίμηνο 2024
Αισιόδοξες οι διοικήσεις των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών για τις επιδόσεις του 2024
Πόσα πληρώσαμε στα ακτοπλοϊκά για τους δημοφιλείς προορισμούς το Πάσχα
Την Μεγάλη Εβδομάδα του 2024 από τον Πειραιά επιβιβάστηκαν 135.230 επιβάτες
Μειώθηκε ο εμπορικός στόλος τον Μάρτιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Τα έξι σημεία που μπορούν να ανατρέψουν το παγκόσμιο εμπόριο
Οι διαταραχές σε κρίσιμες πλωτές οδούς θα μπορούσαν όχι μόνο να ανατρέψουν το θαλάσσιο εμπόριο αλλά και να αναζωπυρώσουν τον πληθωρισμό
Με νέες τεχνολογίες και ήπιες δεξιότητες η ναυτιλία χαράσσει «πράσινη» ρότα
Για τα λιμάνια, πρόκληση αποτελεί η ηλεκτροδότηση των πλοίων από τη στεριά
Πρωταθλητές σε ναυπηγήσεις και αγορές πλοίων οι 'Ελληνες Εφοπλιστές
«Σε καλύτερη θέση από ποτέ» ο τίτλος της Lloyd’s List σε μεγάλο αφιέρωμα για την ελληνική ναυτιλία
Μελίνα Τραυλού: Στρατηγικός ο ρόλος της ελληνικής ναυτιλίας στο παγκόσμιο επιχειρείν
«Αντιπροσωπεύουμε πάνω από το 20% της παγκόσμιας χωρητικότητας και πάνω από το 60% του ελεγχόμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση στόλου»