Το ζήτημα των εμβολιασμών των ναυτικών απασχολεί εντόνως την παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα, καθώς όλο και περισσότερα κράτη απαιτούν από τα πληρώματα να έχουν εμβολιαστεί πριν από την είσοδο του πλοίου στα λιμάνια τους.
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO, υπογραμμίζει ότι για μία ακόμη φορά οι ναυτικοί πέφτουν θύματα της έλλειψης μιας κοινής και στοχευμένης προσέγγισης από τους ηγέτες των κυβερνήσεων και της ναυτιλιακής βιομηχανίας, γεγονός που έχει ήδη αρχίσει να πλήττει την αγορά ξηρού φορτίου περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο κλάδο δεδομένου ότι τα bulk carriers προσεγγίζουν διεθνώς πολλά περισσότερα λιμάνια σε σύγκριση με άλλους τύπους πλοίων.
«Διαπιστώνουμε ότι η πρόταση ενός αριθμού κρατών με σημαντικούς λιμένες για εμβολιασμό όλων των μελών πληρώματος ενός πλοίου αποτελεί μια προϋπόθεση για την είσοδο των πλοίων στα λιμάνια τους, επιμένοντας παράλληλα σε εμβόλιο συγκεκριμένης εταιρείας. Αυτό είναι ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα για τη βιομηχανία στο σύνολό της αν αναλογιστούμε το υψηλό ποσοστό ναυτικών που προέρχονται από αναπτυσσόμενες χώρες χωρίς πρόσβαση σε κανένα εμβόλιο», δηλώνει ο κ. Δημήτρης Φαφαλιός, πρόεδρος της INTERCARGO.
O ίδιος σημειώνει ότι η συνεργασία για ένα παγκόσμιο εμβολιαστικό πρόγραμμα για τους ναυτικούς υπό την επίβλεψη του ΠΟΥ και η διαθεσιμότητα εγκεκριμένων εμβολίων από τον ΠΟΥ σε ναυτικούς στις χώρες τους αποτελούν ύψιστη προτεραιότητα.
Latest News
Ο «σκοτεινός στόλος» του Πούτιν με τα LNG
Το ξέφρενο αγοραστικό ενδιαφέρον έχει ανεβάσει τις τιμές των παλαιότερων πλοίων, καθώς η Μόσχα προετοιμάζεται για νέες κυρώσεις
Τέσσερα νεότευκτα containerships παρέλαβε η Capital-Executive Ship Management
Η Capital-Executive Ship Management Corp. διαχειρίζεται επί του παρόντος ένα στόλο 36 πλοίων
Στις φλόγες για τρίτη μέρα το containership της Maersk [εικόνες]
Σύμφωνα με αξιωματούχο της ICG, εντοπίστηκε η σορός ενός ναυτικού από το 21μελές πλήρωμα
Στροφή της Maersk στο LNG ως καύσιμο
Η Maersk έχει απευθύνει αίτημα υποβολής προτάσεων σε ναυπηγεία για μια σειρά 12 πλοίων χωρητικότητας περίπου 16.000 teu.
Νέα πλήγματα Χούθι - Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων
Το ελληνικό πλοίο υπέστη μικρές ζημιές στην αριστερή πλευρά, χωρίς να αναφερθούν θύματα, ενημέρωσε η εταιρεία
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023
Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Γιατί το LNG είναι ακόμη πιο βιώσιμο καύσιμο για τη ναυτιλία
Τι έδειξε έκθεση της διεθνούς πρωτοβουλίας για τη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία μετά από έρευνα δύο ετών
Containers: Κρεσέντο αυξήσεων από 270% μέχρι και 450%
Η δραματική άνοδος στους ναύλους των containers που μεταφέρουν από την Ασία στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ κάθε είδους καταναλωτικά προϊόντα συνεχίζεται και τον Ιούλιο