Ο νυν διευθυντής τεχνολογίας της Mercedes, Μάικ Έλιοτ αναλαμβάνει τεχνικός διευθυντής της εταιρείας, μετά την μετακίνηση του Τζέιμς Άλισον, στη θέση του επικεφαλής τεχνικού τμήματος, με αποτέλεσμα να αποσυρθεί από τα καθημερινά καθήκοντα που έχει από το 2017.

Πλέον ο Άλισον θα επικεντρωθεί στις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει στο μέλλον η γερμανική ομάδα, καθώς η Φόρμουλα 1 προετοιμάζεται να μπει το 2022 σε μια νέα εποχή με εντελώς καινούριους κανονισμούς. Ως επικεφαλής τεχνικού τμήματος, ο Άλισον θα συνεχίσει να συνεργάζεται στενά με την τεχνική ηγεσία στα εργοστάσια της ομάδας στο Μπράκλεϊ (σ.σ. εκεί κατασκευάζεται το σασί) και το Μπρίξγουορθ (σ.σ. εκεί κατασκευάζεται η μονάδα ισχύος).

Στο διάστημα που επιβλέπει ο Άλισον τις τεχνικές λειτουργίες της ομάδας στο Μπράκλεϊ, η Mercedes έχει  σαρώσει τους τίτλους σε οδηγούς και κατασκευαστές. Εκτός από τη γερμανική ομάδα, ο Άλισον έχει εργαστεί μεταξύ άλλων στη Ferrari, στην οποία «μέτρησε» δύο θητείες, αλλά και στις Benetton και Renault/Lotus. Από την πλευρά του, ο Έλιοτ άρχισε την καριέρα του στη Φόρμουλα Ένα το 2000 στη McLaren και στη συνέχεια μεταπήδησε στη Renault, όπου συνεργάστηκε με τον Άλισον, ενώ εντάχθηκε το 2012 στο δυναμικό της Mercedes ως επικεφαλής αεροδυναμικής.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Boeing: Πολύ μεγάλη για να αποτύχει
Διεθνή |

Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες - ακόμα και την Airbus

Παρόλο που το Κογκρέσο διεξάγει δύο ακροάσεις σχετικά με ισχυρισμούς για αστοχίες ασφάλειας στο 787 Dreamliner και σε άλλα αεροσκάφη, η Boeing έχει σε μεγάλο βαθμό απομονωθεί από τις συνέπειες των λαθών της - όχι για πολύ όμως