Αισιοδοξία ότι όλα θα εξελιχθούν καλά τη φετινή τουριστική χρονιά, εξέφρασε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης από το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών και απαντώντας σε όσους εκφράζουν ανησυχίες για περαιτέρω διάδοση του Covid ελέω τουρισμού, είπε χαρακτηριστικά: «100% σίγουρα, όλα θα πάνε καλά εφέτος».

Μάλιστα, ο κ. Θεοχάρης επέκρινε όσους πιστεύουν ότι ο τουρισμός φταίει για την πανδημία, σημειώνοντας ότι πρόκειται για δυσφήμιση της χώρας τέτοιο επιχείρημα.

Φέτος, το υπουργείο Τουρισμού χτίζει στην εμπειρία του παρελθόντος, πάντα στο σκέλος της υγειονομικής ασφάλειας και με συγκεκριμένα μέτρα απαντά στις νέες προκλήσεις, ανάφερε.

Μάλιστα, ο κ. Θεοχάρης εστίασε στον τρόπο με τον οποίον η χώρα μας θα υποδεχτεί τους επισκέπτες της, από σήμερα Παρασκευή, όπου πλέον θα απαιτούνται τα εξής: Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση, πιστοποιητικό εμβολιασμού, PCR test έως και 72 ώρες πριν, πιστοποιητικό ανάρρωσης, ενεργοποίηση του Green Pass από 01/06.

Στην παρέμβασή του στο φόρουμ, ο υπουργός Τουρισμού μετέφερε αισιόδοξα νέα από το μέτωπο των διεθνών αγορών αναφέροντας ότι σήμερα στην Μεγάλη Βρετανία, παρά το γεγονός ότι η Ελλάδα είναι στο “πορτοκαλί”, η χώρα μας είναι η 3η χώρα σε κρατήσεις, ενδεικτικό του ενδιαφέροντος που έχουν οι Βρετανοί για διακοπές στην Ελλάδα. Την ίδια στιγμή, πολύ ενθαρρυντικά είναι και τα νέα από τις ΗΠΑ, όπου η Ελλάδα είναι η 1η ευρωπαϊκή χώρα σε κρατήσεις.

Σε κάθε περίπτωση, αυτή την περίοδο είναι δύσκολες οι προβλέψεις για την εξέλιξη των τουριστικών ροών, ωστόσο ο κ. θεοχάρης εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι θα υπάρξει επέκταση της τουριστικής περιόδου το φθινόπωρο. Αφού επανέλαβε ότι η φετινή χρονιά θα κριθεί στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, ο κ. Θεοχάρης υπογράμμισε ότι ήδη ο ΕΟΤ τρέχει εκτεταμένο πρόγραμμα διαφήμισης.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott