Δύο μεγάλες συμφωνίες ανακοίνωσε η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault με στόχο την ενίσχυση της έρευνας στο μέτωπο της πράσινης τεχνολογίας αλλά και το σχεδιασμό και την παραγωγή μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα σε ένα διάστημα που ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών του κλάδου στον κλάδο της ηλεκτροκίνησης εντείνεται.
Συγκεκριμένα, η γαλλική εταιρεία ανακοίνωσε τη δημιουργία κοινοπραξίας με την Envision AESC, που έχει έδρα την Ιαπωνία και είναι εκ των κορυφαίων στον κλάδο των μπαταριών, στο πλαίσιο της οποίας θα δρομολογηθούν τουλάχιστον 2 δισ. ευρώ σε επενδύσεις για τη δημιουργία νέας μη ρυπογόνας τεχνολογίας και ασφαλείς μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων. Μάλιστα από κοινού θα δημιουργήσουν ένα νέο γιγαντιαίο εργοστάσιο στη νότιο Γαλλία, την τοποθεσία του οποίου επισκέφθηκε σήμερα, για να τιμήσει τη συμφωνία και τη δημιουργία της νέας μονάδας, ο ίδιος ο Γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν.
Ανάλογη πρόθεση έχει και το μνημόνιο συνεργασίας που υπέγραψε η Renault με τη γαλλική Verkor, στο πλαίσιο της οποίας η αυτοκινητοβιομηχανία θα αποκτήσει και ένα μερίδιο της τάξεως του 20% στην εταιρεία, η οποία ειδικεύεται στην κατασκευή μπαταριών. Η κοινοπραξία θα εποπτεύσει και την κατασκευή, έως το 2023, του πρώτου μέγα-εργοστασίου της Verkor, από το οποίο μεγάλο μέρος της παραγωγής θα απορροφάται από το Renault Group.
Η γαλλική βιομηχανία αυτοκινήτου δεν είναι η μόνη που έχει δρομολογήσει σχέδια για τη δική της παραγωγή μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα, θέλοντας να αποδεσμευτεί από την εξάρτηση και τα έξοδα της αγοράς μπαταριών από το εξωτερικό και κυρίως την Κίνα. Ήδη τον περασμένο Μάρτιο, η γερμανική Volkswagen ανακοίνωσε τα σχέδια της για την παραγωγή πολλαπλών μονάδων κατασκευής μπαταριών σε όλη την Ευρώπη, μέχρι τα τέλη της δεκαετίας.
Για να πιάσει τους περιβαλλοντολογικούς της στόχους, η Ευρώπη έχει θέσει ως στόχο την κυκλοφορία στους δρόμους της, τουλάχιστον 30 εκατ. οχημάτων μηδενικών ρύπων, μέχρι το 2030.
Σύμφωνα με έκθεση της Διεθνούς Επιτροπής Ενέργειας, στα τέλη Απριλίου είχαν ταξινομηθεί περίπου τρία εκατ. νέα ηλεκτρικά οχήματα σε σχέση με την περσινή χρονιά, ένας αριθμός ρεκόρ που αναλογεί σε αύξηση κατά 41% σε σχέση με τα επίπεδα του 2019. Όμως, σύμφωνα με εκτιμήσεις, μέχρι το 2050 το 56% όλων των πωλήσεων οχημάτων παγκοσμίως θα αφορά αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα.
Latest News
ΑΙΓΙΣ και AntiNero στη μάχη για τις πυρκαγιές - Οι διαγωνισμοί που «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
ΑΙΓΙΣ και AntiNero στη μάχη της Ελλάδας για τις πυρκαγιές - Πώς προχωρά η εξέλιξη των προγραμμάτων
Στα τέλη του 2024 το πρώτο πρατήριο υδρογόνου από την Motor Oil
Στα τέλη του 2025 θα λειτουργήσει και το δεύτερο στην Ακράτααι- Και οι δύο σταθμοί θα είναι δημοσίως προσβάσιμοι
Κυνηγώντας τα πράσινα... ταλέντα - Η μάχη της πληροφορικής για green θέσεις
Ερευνα του ομίλου ManpowerGroup
Χωρίς στόχο για μηδενικές εκπομπές, πάνω από τις μισές ιδιωτικές εταιρείες
Μεγαλώνει το χάσμα σε σχέση με τις εισηγμένες
Η Volvo λανσάρει φτηνό κινέζικο EV στις ΗΠΑ και ... ανησυχεί την Tesla
Το EX30 κατασκεύασε η Volvo Cars, η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελών οχημάτων που ανήκει στην κινεζική Geely
Στο Ταμείο Ανακαμψης το έργο «Εξοικονόμηση ενέργειας σε επιχειρήσεις - Φωτοβολταϊκά στις επιχειρήσεις»
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 161.502.400 ευρώ
ΕΥ: Συνέδριο για την πράσινη φορολογία στην Ελλάδα
Πώς θα διαμορφωθεί η περιβαλλοντική φορολογική πολιτική στην Ελλάδα
Η Tesla φτιάχνει πιο πρόσιτα αυτοκίνητα και απογειώνει τις μετοχές της
Τι σχεδιάζει ο Ίλον Μασκ για το επόμενο διάστημα
Πρέπει να ανησυχούν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες από την πτώση πωλήσεων EV;
Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν αυτή την επιβράδυνση της αγοράς για να καλύψουν τη διαφορά με τους Κινέζους ανταγωνιστές
Στάσσης: «Η ΔΕΗ θα οδηγήσει την ενεργειακή μετάβαση στη ΝΑ Ευρώπη» – Το μήνυμα από Ουάσιγκτον
Γνωρίζουμε πώς να αναπτύξουμε γρήγορα ΑΠΕ και ευέλικτη χωρητικότητα, πώς να επεκτείνουμε και να εκσυγχρονίσουμε τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας και πώς να ανταποκριθούμε στη ζήτηση των πελατών για προσιτές τιμές, είπε ο κ. Στάσσης