Πολλοί καταναλωτές επέλεξαν – για πρώτη φορά – να κάνουν online τα ψώνια τους μετά την επιβολή των αυστηρών περιορισμών ενώ αρκετοί είναι αυτοί που παραμένουν πιστοί στο συγκεκριμένο κανάλι και μετά την άρση των lockdown.

Η μηνιαία δαπάνη των καταναλωτών που επιλέγουν τα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ για να κάνουν τις αγορές τους ανέρχεται στα 146 ευρώ,  ενώ το μέσο καλάθι διαμορφώνεται σε 78 ευρώ, σύμφωνα με έρευνα του Convert Group και του ΙΕΛΚΑ.

Υπολογίζεται ότι το ποσό αυτό αντιστοιχεί περίπου στο 35% του μηνιαίου προϋπολογισμού τους για την αγορά τροφίμων και άλλων ειδών παντοπωλείου.

Σχετικά με το προφίλ των καταναλωτών που επιλέγουν τα online σουπερμάρκετ, είναι κατά κύριο λόγο γυναίκες, ηλικίας μεταξύ 36-55 ετών, παντρεμένες που ζουν σε νεότευκτη κατοικία και έχουν κατά μέσο όρο υψηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης και εισοδήματος.

Περίπου οι μισοί από αυτούς αγοράζουν τρόφιμα στο Διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά τον μήνα.

Τα βασικά πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών όπως αναγνωρίζεται από τους αγοραστές ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ είναι:

– Η ευκολία μεταφοράς με 59%.

– Η ασφάλεια από τον κορωνοϊό με 51%.

Ακολουθεί η αποφυγή του κόστους μεταφορών με 30%, η ευκολία των αγορών σε ποσοστό 28%, η ταχύτητα αγορών με 28% και η αναζήτηση προσφορών με 25%. Μόλις ένα ποσοστό 11%, δεν έχει εικόνα για τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών, κάτι που αποτελεί ένδειξη για την θετική αξιολόγηση του καναλιού αυτού αγορών.

Τα στοιχεία αυτά ουσιαστικά δείχνουν ότι ναι μεν ο κύριος λόγος έναρξης αγορών μέσω διαδικτύου είναι η ασφάλεια από την πανδημία, αλλά αφετέρου η άνεση και η ταχύτητα που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ αποτελούν τους κύριους λόγους διατήρησής αυτής της αγοραστικής συνήθειας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Οικονομία