Τέσσερα σχήματα διεκδικούν το σιδηροδρομικό έργο Ροδοδάφνη – Ρίο. Οι μνηστήρες που έδωσαν το «παρών» στον διαγωνισμό των 175 εκατ. ευρώ της ΕΡΓΟΣΕ είναι η ένωση ΤΕΡΝΑ – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, η ένωση ΙΝΤΡΑΚΑΤ – Σιδηροδρομικά Έργα, η ΑΒΑΞ και η ΑΚΤΩΡ. Πρόκειται για έναν από τους δύο μεγάλους διαγωνισμούς που «τρέχουν» για την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής γραμμής που θα φέρει το τρένο στις πύλες της Πάτρας.
Το εν λόγω έργο αφορά στην κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτήρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλων χώρος), επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων σήραγγας Παναγοπούλας για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Πάτρα, στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο.
Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγες ημέρες, το σχήμα ΤΕΡΝΑ – Μυτιληναίος, μειοδότησε στον δεύτερο διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ που στοχεύει στην ολοκλήρωση της διπλής σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής που θα ενώσει την Αθήνα με την Πάτρα. Πρόκειται για το έργο, αρχικού προϋπολογισμού 84 εκατ. ευρώ, με αντικείμενο την κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη. Μάλιστα, η σύμπραξη μεταξύ των δύο εταιρειών φαίνεται πως εγκαινιάζει μια νέα εποχή στον κατασκευαστικό χάρτη της χώρας.
Τα δύο έργα θα ολοκληρώσουν τον βασικό σιδηροδρομικό άξονα της χώρας που σήμερα φτάνει από την Αθήνα ως τη Θεσσαλονίκη και τα σύνορα, ενώ συνδέεται και με το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο. Στόχος του έργου είναι η βελτίωση των ελληνικών μεταφορών και της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού σιδηροδρόμου, δίνοντας ώθηση στις διασυνδεδεμένες μεταφορές. Τα έργα αυτά στηρίζουν την οικονομική ανάπτυξη της Πελοποννήσου αλλά και της εθνικής οικονομίας γενικότερα.
Latest News
Έπεσαν οι υπογραφές για την υδροδότηση του Ρεθύμνου από το φράγμα Αμαρίου
Το έργο έχει ζωτική σημασία για το Ρέθυμνο και τον Μυλοπόταλο καθώς προβλέπεται να καλύψει τις ανάγκες της 20ετίας σε πόσιμο νερό
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο