Τέσσερα σχήματα διεκδικούν το σιδηροδρομικό έργο Ροδοδάφνη – Ρίο. Οι μνηστήρες που έδωσαν το «παρών» στον διαγωνισμό των 175 εκατ. ευρώ της ΕΡΓΟΣΕ είναι η ένωση ΤΕΡΝΑ – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, η ένωση ΙΝΤΡΑΚΑΤ – Σιδηροδρομικά Έργα, η ΑΒΑΞ και η ΑΚΤΩΡ. Πρόκειται για έναν από τους δύο μεγάλους διαγωνισμούς που «τρέχουν» για την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής γραμμής που θα φέρει το τρένο στις πύλες της Πάτρας.
Το εν λόγω έργο αφορά στην κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτήρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλων χώρος), επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων σήραγγας Παναγοπούλας για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Πάτρα, στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο.
Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγες ημέρες, το σχήμα ΤΕΡΝΑ – Μυτιληναίος, μειοδότησε στον δεύτερο διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ που στοχεύει στην ολοκλήρωση της διπλής σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής που θα ενώσει την Αθήνα με την Πάτρα. Πρόκειται για το έργο, αρχικού προϋπολογισμού 84 εκατ. ευρώ, με αντικείμενο την κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη. Μάλιστα, η σύμπραξη μεταξύ των δύο εταιρειών φαίνεται πως εγκαινιάζει μια νέα εποχή στον κατασκευαστικό χάρτη της χώρας.
Τα δύο έργα θα ολοκληρώσουν τον βασικό σιδηροδρομικό άξονα της χώρας που σήμερα φτάνει από την Αθήνα ως τη Θεσσαλονίκη και τα σύνορα, ενώ συνδέεται και με το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο. Στόχος του έργου είναι η βελτίωση των ελληνικών μεταφορών και της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού σιδηροδρόμου, δίνοντας ώθηση στις διασυνδεδεμένες μεταφορές. Τα έργα αυτά στηρίζουν την οικονομική ανάπτυξη της Πελοποννήσου αλλά και της εθνικής οικονομίας γενικότερα.
Latest News
Επανεκκίνηση εργασιών για τον Flyover στη Θεσσαλονίκη – Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής
Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχε καταθέσει ο Σύνδεσμος Κατοίκων Συνοικισμού Κωνσταντινουπολιτών και άλλοι φορείς
Χρήστος Σταϊκούρας: 15 παρεμβάσεις για τους σιδηροδρόμους
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημέρωσε την επιτροπή παραγωγής και εμπορίου της Βουλής
Περιστέρης: Υπό μελέτη η αξιοποίηση του τομέα παραχωρήσων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Πρόταση στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για τη διεύρυνση του μετοχικού σχήματος της Αττικής Οδού
Άκτωρ, ΑΠΕ και Ρουμανία απογειώνουν την Intrakat- Το guidance Έξαρχου για 2024
Τι είπε ο αντιπρόεδρος και CEO του ομίλου Intrakat για το περιθώριο κερδοφορίας το 2024
Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών: 50 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση ζημιών από τον Daniel
H Μελίνα Τραυλού, πρόεδρος της ΕΕΕ, συμμετείχε στην εκδήλωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την παρουσίαση του σχεδίου αποκατάστασης ζημιών
Intrakat: Επιστροφή στην κερδοφορία τo 2023 – Ισχυρές επιδόσεις σε όλους τους τομείς
Αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 83% και νέο ιστορικό υψηλό σε ανεκτέλεστο ύψους €4,9 δισ.
Εγκαινιάστηκε το Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων Κορωπίου – Παιανίας
Το ΚΕΛΚΠ, προϋπολογισμού 106.836.936 Ευρώ (προ ΦΠΑ), κατασκευάστηκε υπό την εποπτεία της Περιφέρειας Αττικής
Εργα 1,4 δισ. για την αποκατάσταση της Θεσσαλίας από τις κακοκαιρίες Daniel - Elias
Τα 900 εκατ. ευρώ αφορούν οδικά έργα και τα 463 εκατ. ευρώ σιδηροδρομικά έργα
Σε κυκλοφορία 136 χλμ. του Ε65 - Αθήνα-Γρεβενά σε 4 ώρες
Από την Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας έως την Καλαμπάκα, παραδόθηκαν 136 συνεχή χιλιόμετρα σύγχρονου αυτοκινητόδρομου
Σύμμαχος στην ανάπτυξη ο Ε65 – Πώς έγινε το reset του έργου από ΤΕΡΝΑ
Στην κυκλοφορία ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος – Τι είπαν Μητσοτάκης, Περιστέρης και Σταϊκούρας