Ο Λευκός Οικος αγνοεί την Tesla. Αυτό το παράπονο εξέφρασε ο Ίλον Μασκ, σε ανταλλαγή email με το CNBC, κατηγορώντας τον Πρόεδρο Τζο Μπάιντεν ότι δίνει περισσότερη προσοχή στις παλαιές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Παράλληλα, προσπάθησε να καθησυχάσει τους αξιωματούχους του Λευκού Οίκου, που ανησυχούν ότι θα έκανε ή θα έλεγε κάτι ενοχλητικό εάν προσκαλούνταν να μιλήσει σε εκδήλωση του Λευκού Οίκου.
«Δεν έχουν τίποτα να ανησυχούν», είπε ο Μασκ. «Θα έκανα το σωστό».
Τα σχόλια του Μασκ ήρθαν αφού το CNBC επικοινώνησε μαζί του σχετικά με νέες αναφορές ότι ο Μπάιντεν και ο Λευκός Οίκος δεν έχουν άμεσα σχέδια να προσκαλέσουν τον Μασκ σε πιθανές επερχόμενες συναντήσεις με ηγέτες εταιρειών.
«Η έννοια της διαμάχης δεν είναι πολύ σωστή. Ο Μπάιντεν αγνόησε την Tesla σε κάθε βήμα και είπε ψευδώς στο κοινό ότι η GM ηγείται της βιομηχανίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ στην πραγματικότητα η Tesla παρήγαγε πάνω από 300.000 ηλεκτρικά οχήματα το περασμένο τρίμηνο και η GM παρήγαγε 26», είπε ο Μασκ στο email.
Η Tesla ανακοίνωσε τον Ιανουάριο ότι παρήγαγε και παρέδωσε πάνω από 300.000 οχήματα παγκοσμίως το τέταρτο τρίμηνο. Η General Motors ανέφερε πωλήσεις 26 ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένου ενός pickup Hummer και 25 μοντέλων Bolt EV κατά το τέταρτο τρίμηνο.
Για πρώτη φορά στην προεδρία του, ο Μπάιντεν τον Φεβρουάριο αναγνώρισε το καθεστώς της Tesla ως του μεγαλύτερου παραγωγού ηλεκτρικών οχημάτων της χώρας.
Ο Μασκ και ο Λευκός Οίκος βρίσκονται σε αντιπαράθεση από την αρχή της διακυβέρνησης Μπάιντεν, καθώς ο πρόεδρος πιέζει για μεταρρύθμιση των υποδομών και προσπαθεί να ενθαρρύνει τις εταιρείες οχημάτων να γίνουν πράσινες.
«Έφτασε σε ένα ξεκαρδιστικό σημείο, όπου κανείς στην κυβέρνηση δεν επιτρεπόταν να πει τη λέξη «Tesla»! Η δημόσια οργή και η πίεση των μέσων ενημέρωσης για αυτή τη δήλωση τον ανάγκασαν να παραδεχτεί ότι η Tesla ηγείται της βιομηχανίας EV. Δεν θα το αποκαλούσα αυτό ακριβώς «έπαινο»», είπε ο Μασκ στο email της Τρίτης.
Ένας εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου επαίνεσε την Tesla την Τρίτη σε ένα email στο CNBC: «Η Tesla έχει κάνει εξαιρετικά πράγματα για τα ηλεκτρικά οχήματα και αυτό είναι ένα μεγάλο μέρος του γιατί ολόκληρη η βιομηχανία γνωρίζει τώρα ότι τα EV είναι το μέλλον».
Latest News
Συρρίκνωση για τέταρτο τρίμηνο στην οικονομία της Σουηδίας
Πότε θα αρχίσει να μειώνει επιτόκια η κεντρική τράπεζα
Η επίσκεψη Μασκ «ξεμπλοκάρει» την Tesla στην Κίνα
Οι έλεγχοι ασφαλείας και οι συναντήσεις του CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας
«Χρυσά συμβόλαια» για τα golden boys της Wall Street
Η ραγδαία άνοδος της χρηματιστηριακής αγοράς αυξάνει τον πλούτο των Αμερικανών ηγετών
Το «δωράκι» των 800 εκατ. ευρώ των δυτικών τραπεζών στο Κρεμλίνο
Ο αριθμός αντιπροσωπεύει τετραπλάσια αύξηση σε προπολεμικά επίπεδα και έρχεται καθώς τα κέρδη αυξάνονται στους ευρωπαίους δανειστές που βρίσκονται ακόμη στη χώρα
Στερεύουν τα προνόμια της Sephοra - Γκρεμίζεται ο μύθος του ιδανικού χώρου εργασίας
Το «Project Shift» που φέρνει τα πάνω-κάτω στους εργαζόμενους μερικής απασχόλησης και τα οφέλη που είχαν μέχρι στιγμής
Πού πάνε κορυφαία στελέχη που εγκαταλείπουν την Goldman Sachs
Ο Ίζι Iνγκλαντερ κυνηγάει στελέχη από την τράπεζα της Wall Street, τη στιγμή που ο Ντέιβιντ Σόλομον αντιμετωπίζει νέα αναταραχή
Ποιος αποκάλεσε τεμπέληδες τους Ευρωπαίους;
Ο Νικολάι Τάνγκεν βρίσκει τις επενδύσεις στις ΗΠΑ πιο ελκυστικές λόγω των πιο αδύναμων κανονισμών και της μεγαλύτερης ανάληψης κινδύνων
Το ημιφορτηγό που είναι το αντίθετο του Cybertruck
Απευθύνεται σε χρήστες που το θέλουν για σκληρή δουλειά και όχι για μόστρα
Politico: Γιατί η Βουλγαρία δεν θα ενταχθεί στην Ευρωζώνη το 2025
Παρά την ευρεία δημόσια υποστήριξη της ΕΕ για τον στόχο του Ιανουαρίου 2025, ανώτεροι αξιωματούχοι δηλώνουν σε ιδιωτικές συζητήσεις ότι είναι σχεδόν βέβαιο πως ο στόχος είναι ήδη χαμένος
Φαρμακευτική υπόσχεται θεραπεία του "Ozempic Face"
Μπορούμε να διορθώσουμε το «Ozempic face», λέει η εταιρεία περιποίησης δέρματος Galderma