Σε λειτουργία τέθηκε η ιστοσελίδα του 1555 – 1555.gov.gr, του Ενιαίου Αριθμού Εξυπηρέτησης Πολιτών για εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά θέματα του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και των εποπτευόμενων φορέων ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ.
Μέσα από την ιστοσελίδα 1555.gov.gr ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετείται για τα ζητήματα που τον απασχολούν, χωρίς να απαιτείται η κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555.
Το κύριο χαρακτηριστικό της ιστοσελίδας είναι ο ηλεκτρονικός Οδηγός του Πολίτη μέσω του οποίου οι πολίτες μπορούν:
• Να συνδέονται και να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
• Να υποβάλουν προσωποποιημένα αιτήματα ή ερωτήματα (tickets) και να παρακολουθούν την πορεία τους, μέσω προσωπικής θυρίδας/αποθετηρίου απαντήσεων.
Πώς λειτουργεί η ηλεκτρονική υποβολή αιτημάτων/ερωτημάτων
Η διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής της αίτησης εξυπηρέτησης μέσω του Οδηγού του Πολίτη, είναι ιδιαίτερα απλή, ασφαλής και γρήγορη, επισημαίνεται από το υπουργείο.
Συγκεκριμένα, ο πολίτης εισέρχεται στην ιστοσελίδα 1555.gov.gr, επιλέγει την υπηρεσία για την οποία θέλει να υποβάλει ερώτημα και στη συνέχεια την ενότητα «Ηλεκτρονικό Ερώτημα». Αφού ταυτοποιηθεί με τους προσωπικούς του κωδικούς Taxisnet, καλείται να δηλώσει τα στοιχεία επικοινωνίας του και να πληκτρολογήσει το ερώτημα ή αίτημά του στο σχετικό πεδίο.
Ανάλογα με το θέμα που τον απασχολεί, ο πολίτης μπορεί να υποβάλει νέο αίτημα ή να ζητήσει διευκρινίσεις και ενημέρωση για την πορεία αιτήματος που έχει ήδη καταθέσει. Μπορεί, επίσης, να επισυνάψει οποιοδήποτε αρχείο κρίνει ότι θα βοηθήσει στη διαχείριση του αιτήματός του.
Κάθε αίτημα που υποβάλλεται με αυτή τη διαδικασία, δρομολογείται αυτόματα στην αρμόδια ομάδα εργασίας του Φορέα (ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ, ΟΠΕΚΑ και λοιπές υπηρεσίες του Υπουργείου), για να το επεξεργαστεί και να το επιλύσει. Ο πολίτης λαμβάνει στο e-mail που έχει δηλώσει το μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης για το ερώτημά του, καθώς και σύνδεσμο που οδηγεί στο προσωπικό του αποθετήριο απαντήσεων. Όταν η επεξεργασία του αιτήματος ολοκληρωθεί, ειδοποιείται μέσω e-mail και λαμβάνει σύνδεσμο μετάβασης στο αποθετήριο, ώστε να ενημερωθεί για την απάντηση του φορέα.
Ο Οδηγός του Πολίτη εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες κατηγορίες και ηλεκτρονικές υπηρεσίες, με σκοπό να καλύψει το σύνολο των εργασιακών, ασφαλιστικών και κοινωνικών θεμάτων που απασχολούν τους πολίτες.
Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε σχετικά: «Από την αρχή της λειτουργίας του, είχαμε τονίσει πως το 1555 δεν είναι απλά ένα τηλεφωνικό κέντρο, αλλά ένα ολοκληρωμένο ενιαίο κέντρο εξυπηρέτησης των πολιτών που περιλαμβάνει πολλαπλά κανάλια υποδοχής, διαχείρισης και παρακολούθησης των αιτημάτων τους. Η λειτουργία της ιστοσελίδας 1555.gov.gr και η δυνατότητα που παρέχει για υποβολή προσωποποιημένων αιτημάτων ή ερωτημάτων και παρακολούθησης της πορείας τους, εξυπηρετεί ακριβώς αυτή τη λογική. Ο πολίτης, χωρίς να καλεί στο 1555, μπορεί μέσα από την ιστοσελίδα του να βρίσκει άκρη στο εργασιακό, ασφαλιστικό ή συνταξιοδοτικό ζήτημα που τον απασχολεί.
»Οφείλω να υπενθυμίσω πού βρισκόμασταν λίγους μήνες πριν. Από το χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων μεταφερθήκαμε σε ένα περιβάλλον άμεσης εξυπηρέτησης, χωρίς ταλαιπωρία και πολύωρες αναμονές. Οκτώ στους δέκα πολίτες που χρησιμοποίησαν το 1555 δηλώνουν ότι βρήκαν λύση στο πρόβλημά τους, ενώ οι συνολικές κλήσεις που διεκπεραιώθηκαν ξεπέρασαν το 1,1 εκατομμύριο».
Latest News
Πρόταση 5 αλλαγών στον φορολογικό κώδικα από ΓΣΕΒΕΕ - ΠΟΦΕΕ
Ανάγκη εξορθολογισμού των «δρακόντειων» προστίμων, των υψηλών τόκων υπερημερίας και άλλων δυσανάλογων κυρώσεων
Τι ισχύει για το δώρο Πάσχα των εργαζόμενων στον ιδιωτικό τομέα - Μέχρι πότε η καταβολή του
Δείτε αναλυτικά πώς υπολογίζεται το δώρο Πάσχα - Η ανακοίνωση της Επιθεώρησης Εργασίας
Επαγγελματίες: Αμφισβήτηση τεκμαρτού εισοδήματος με... «δήλωση πόθεν έσχες»
Αναλυτικά στοιχεία της περιουσιακής εικόνας και των συνθηκών διαβίωσης θα ζητήσει η Εφορία από όσους υποβάλουν αίτημα ελέγχου
Η επαναφορά των συμβάσεων εργασίας –Το αίτημα της ΓΣΕΕ και τι σημαίνει για μισθούς
Η μετενέργεια και η επεκτασιμότητα των συλλογικών συμβάσεων εργασίας
ΑΑΔΕ: Συνάντηση Πιτσιλή – Lapecorella (ΟΟΣΑ) για το Φορολογικό Μοντέλο 3.0
Ερχονται οι πλήρως αυτοματοποιημένες και ψηφιοποιημένες, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση
Αντίστροφη μέτρηση για τη ρύθμιση οφειλών - Πότε λήγει η προθεσμία
Τι ανακοινώθηκε στη βουλή για την επιβολή προστίμων σχετικά με την καθυστέρηση σύνδεσης με την πλατφόρμα myDat
Έως τις 29 Απριλίου η αναβίωση «χαμένων» ρυθμίσεων - Η διαδικασία
Η εξόφληση των χρεών γίνεται μόνο με Ταυτότητα Οφειλής μέσω web banking και όχι μέσω IRIS ή καρτών
Πώς θα αμφισβητήσουν οι ελεύθεροι επαγγελματίες το ελάχιστο τεκμαρτό εισόδημα
Ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουν οι ελεύθεροι επαγγελματίες
Πρόγραμμα για ανέργους στη Β. Εύβοια με 100% επιδότηση - Πότε λήγουν οι αιτήσεις
Το πρόγραμμα αφορά την απόκτηση εργασιακής εμπειρίας ανέργων 18-30 ετών
Αλλάζει το χρονοδιάγραμμα - Έρχεται παράταση στις φορολογικές δηλώσεις
Όσο καθυστερεί να ανοίξει η πλατφόρμα των φορο-δηλώσεων τόσο θα παρατείνεται η προθεσμία για την υποβολή τους - Οι δηλώσεις Χάρη Θεοχάρη