Μία νέα εμπορευματική σιδηροδρομική γραμμή από την πόλη Σιάν της βορειοδυτικής Κίνας ως το Μάνχαϊμ της Γερμανίας εγκαινιάστηκε την περασμένη Τετάρτη, συνδυάζοντας χερσαία και θαλάσσια (μέσω Κασπίας και Μαύρης Θάλασσας) μεταφορά εμπορευμάτων από την Κίνα προς την Ευρώπη.

11.300 χιλιόμετρα

Σύμφωνα με το κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Xinhua, το πρώτο τρένο σε αυτή τη διαδρομή, φορτωμένο με αγαθά όπως αθλητικές συσκευές, ρούχα και κλινοσκεπάσματα, αναχώρησε από τη Σιάν. Το τρένο θα περάσει από το Καζακστάν, το Αζερμπαϊτζάν, τη Ρουμανία, την Ουγγαρία, τη Σλοβακία και τη Τσεχία μέχρι να φτάσει εν τέλει στο Μάνχαϊμ, καλύπτοντας συνολική απόσταση 11.300 χιλιομέτρων.

Το νέο δρομολόγιο εξυπηρετεί χώρες και περιοχές που σπάνια είδαν εμπορευματικά τρένα μεταξύ Κίνας και Ευρώπης στο παρελθόν, ανοίγοντας νέες αγορές για τις επιχειρήσεις της Κίνας – και όχι μόνο, ενώ δημιουργεί μία εναλλακτική επιλογή για την μεταφορά προϊόντων.

Από την Σιάν εκκινούν 16 κύριες σιδηροδρομικές γραμμές προς την Ευρώπη, στο πλαίσιο της κινεζικής πρωτοβουλίας «μία ζώνη, ένας δρόμος», διασχίζοντας πολλές χώρες και δεκάδες επαρχίες. Το πρώτο τρίμηνο του 2022, από την κινεζική πόλη αναχώρησαν συνολικά 790 εμπορευματικά τρένα προς την Ευρώπη.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Βαλτιμόρη: Αδιανόητο έργο… η απομάκρυνση των συντριμμιών της γέφυρας
Διεθνή |

Τι θα γίνει με τα συντρίμια της γέφυρας στη Βαλτιμόρη - Προβληματισμοί και συνέπειες

«Το πλοίο έχει περίπου το μέγεθος του Πύργου του Άιφελ. Και στην κορυφή του υπάρχει μια ατσάλινη γέφυρα. Φανταστείτε το. Μέχρι πρόσφατα δεν μπορούσα να το φανταστώ», λέει ο κυβερνήτης του Μέριλαντ