Ο κ. Σωτήρης Ράπτης ορίστηκε από τη Γενική Συνέλευση της Ένωσης των Εφοπλιστικών Φορέων των χωρών της ΕΕ (European Community Shipowners’ Associations-Ecsa) ως νέος Γενικός Γραμματέας της Ένωσης. Ο Σωτήρης Ράπτης (41 ετών) έχει εκτενή πολιτική και πολιτική εμπειρία στην ΕΕ, έχοντας εργαστεί για διάφορους οργανισμούς στις Βρυξέλλες τα τελευταία 14 χρόνια. Αφού εντάχθηκε στην ECSA ως Διευθυντής Περιβάλλοντος και Ασφάλειας το 2020, ανέλαβε χρέη Γενικού Γραμματέα τους τελευταίους επτά μήνες.
«Καλωσορίζουμε θερμά τον Σωτήρη Ράπτη στη νέα του θέση ως Γενικού Γραμματέα και προσβλέπουμε σε συνεχή συνεργασία στο μέλλον. Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή βιομηχανία αντιμετωπίζει άνευ προηγουμένου προκλήσεις καθώς εργαζόμαστε για την επίτευξη του κοινού μας στόχου για απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές. Η επίτευξη ισχυρής και αποτελεσματικής νομοθεσίας σε επίπεδο ΕΕ είναι καίριας σημασίας. Ταυτόχρονα, η πανδημία και ο πόλεμος στην Ουκρανία μας έδειξαν την ανάγκη να προσαρμοστούμε και να γίνουμε μια πιο ανθεκτική και ανταγωνιστική βιομηχανία. Ο Σωτήρης συνδυάζει μεγάλη τεχνογνωσία, ισχυρή φιλοδοξία και μια αφοσιωμένη ομάδα, για να συμβάλει ώστε η ναυτιλία να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις», δήλωσε ο Πρόεδρος της ECSA, Φίλιππος Φίλης.
Προκλήσεις η ενεργειακή μετάβαση και η κλιματική κρίση
Απο τη μεριά του ο νέος Γενικός Γραμματέας της ECSA, Σωτήρης Ράπτης, τόνισε: «Ανυπομονώ να συνεχίσω τη δουλειά μου με την ομάδα της ECSA, τα μέλη μας και τον κλάδο και τις οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών. Η κλιματική κρίση, η ενεργειακή μετάβαση και η ανταγωνιστικότητα του κλάδου αποτελούν σημαντικές προκλήσεις. Ένας αριθμός νέων πολιτικών της ΕΕ για το κλίμα θα εισαχθεί τα επόμενα δύο χρόνια και αυτό σηματοδοτεί μια σημαντική στιγμή για τον κλάδο. Είναι σημαντικό οι προτάσεις, η φιλοδοξία και οι ανησυχίες του κλάδου να ληφθούν υπόψη από τα θεσμικά όργανα της ΕΕ. Το να είσαι ανοιχτός, εποικοδομητικός και στηριζόμενος σε στοιχεία συνεργάτης αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για την ECSA».
Πριν από την ένταξή του στην ECSA το 2020, ο Σωτήρης κατείχε πολλές θέσεις στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και σε διάφορους φορείς, όπως ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων και η ΜΚΟ Transport & Environment. Κατά τη διάρκεια της θητείας του στην T&E, συμμετείχε σε μια σειρά από εκστρατείες, όπως αυτή για τη συμπερίληψη της ναυτιλίας στο ETS. Ο Σωτήρης είναι διπλωματούχος δικηγόρος, με πτυχία από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το Πανεπιστήμιο Αθηνών και το King’s College του Λονδίνου. Το 2008, του απονεμήθηκε το Βραβείο Ευρωπαίου Πολίτη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ως μέλος του ιστολογίου «G700» για την προώθηση της δικαιοσύνης μεταξύ των γενεών.
Latest News
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών