Μία ακόμη σημαντική διάκριση έλαβε η Ελλάδα για το βίντεο της χειμερινής διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ «Greece Does Have a Winter».
Τιμήθηκε με το Ασημένιο Βραβείο (Silver Award) στο 4o Διεθνές Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών Αφρικής, στην κατηγορία «Τουριστικός Προορισμός: Χώρα» (Destination Country).
Στον ίδιο διαγωνισμό, το βίντεο της διαφημιστικής καμπάνιας της Περιφέρειας Πελοποννήσου «Peloponnese. Greece beyond the obvious» τιμήθηκε επίσης με Silver Award στην κατηγορία «Τουριστικός Προορισμός: Περιφέρεια» (Destination Region).
Η επιτυχημένη χειμερινή διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ και του υπουργείου Τουρισμού είχε ως στόχο, να προβάλλει την ομορφιά των Ελληνικών ηπειρωτικών προορισμών και τις πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι χειμερινοί ταξιδιώτες στην ενδοχώρα. Η ενίσχυση και η προβολή του χειμερινού τουρισμού στη χώρα είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής επικοινωνίας του ΕΟΤ για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό. Η Ελλάδα είναι τουριστικός προορισμός για όλο τον χρόνο!
Latest News
Oι δημοφιλέστεροι ακτοπλοϊκοί προορισμοί της χώρας - Τι έδειξε η πλατφόρμα Ferryscanner
Οι ταξιδιώτες κατευθύνθηκαν σε 400 προορισμούς σε 25 χώρες μέσω της πλατφόρμας Ferryscanner
Φοιτητικές διακοπές στην Ευρώπη - Οι δέκα top προορισμοί
Προορισμοί για αξέχαστες εμπειρίες.
Αυξημένο το ενδιαφέρον για ταξίδια στο Μάλμε ενόψει Eurovision – Ποιοι τουρίστες λένε «ναι» στη Σουηδία
Αναμένεται να συγκεντρώσει 100.000 επισκέπτες.
Το ελληνικό νησί που αποθεώνουν οι Τούρκοι τουρίστες
Γαλαζοπράσινες παραλίες, καταπράσινα τοπία και ιστορικές ομορφιές
Αυτό είναι το καλύτερο αεροδρόμιο - Έχει πισίνα, σπα και τροπικούς κήπους
Eκτόπισε από την κορυφή την περσινή νικήτρια Σιγκαπούρη με το Τσανγκί
Επενδυτική έκρηξη στην Αθήνα - Ποιοι κυνηγούν ευκαιρίες στη σκιά της Ακρόπολης
Οι όμιλοι στρέφονται σε rebrands και μετατροπές για να επωφεληθούν από την έκρηξη των ταξιδιών
Μνημόνιο συνεργασίας Deloitte - Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων
Οι συμμετέχοντες - μέλη της ΠΟΞ στις δράσεις θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, σε σχέση μες τις νέες τάσεις και ανάγκες της σύγχρονης τουριστικής αγοράς
Eνοικιαζόμενο, κάμπινγκ ή ξενοδοχείο; Πού επιλέγουν να μείνουν οι τουρίστες στην Ελλάδα
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Η Βαρκελώνη... κατεβάζει τους τουρίστες από τα λεωφορεία
Οι κάτοικοι στα κάγκελα με τον υπερτουρισμό
Ποια «επώνυμα» ξενοδοχεία βγαίνουν στο σφυρί
Ο ξενοδοχειακός μπαξές των πλειστηριασμών εκτείνεται από τη μια άκρη της Ελλάδας έως την άλλη