
Ο μέσος όρος ηλικίας αυτών που ενδιαφέρονται να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είτε πρόκειται για άνδρα είτε για γυναίκα, βρίσκεται κοντά στα 40 έτη, σύμφωνα με νέα έρευνα της εταιρείας Savanta, η οποία παρέχει συμβουλές σε επιχειρήσεις.
Τα νέα στοιχεία έρχονται σε αντίθεση με παλαιότερη έρευνα (δείχνοντας ότι τα δεδομένα συνεχώς αλλάζουν) και η οποία διαπίστωνε πως ο μέσος αγοραστής EV premium ήταν άνδρας 50 ετών. Σε ερώτηση εάν θα εξέταζαν σοβαρά την αγορά ενός premium EV την επόμενη φορά που θα αγόραζαν όχημα, το 53% των ανδρών και το 51% των γυναικών απάντησαν ότι ήταν «πολύ πιθανό», δείχνοντας πως το ενδιαφέρον για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου μοιράζεται πλέον εξίσου στα δύο φύλα.
Ψηφιακή αγορά
Επίσης, η χρήση εφαρμογών ψηφιακής αγοράς βρίσκεται σε άνοδο, αλλά οι χώροι της αντιπροσωπείας κρίνονται ακόμη απαραίτητοι για την πώληση καινούριων αυτοκινήτων. Μέσα από αυτούς τους χώρους ο υποψήφιος αγοραστής θέλει να ζήσει την εμπειρία των ψηφιακών δυνατοτήτων του αυτοκινήτου, πριν αποφασίσει να το αγοράσει. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τους ερευνητές της Savanta για την προώθηση του νέου μοντέλου της ιταλικής εταιρείας AEHRA που θέλει να δραστηριοποιηθεί στα πολυτελή ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στόχος της είναι η διάθεση των μοντέλων της το 2025.
Σημαντικά ευρήματα της μελέτης, έδειξαν ότι υπάρχουν επτά διαφορετικοί τύποι αγοραστών των premium EV. Είναι ο λάτρης του αυτοκινήτου, ηλικίας περίπου 42 ετών ο οποίος είναι επικεντρωμένος σε μάρκες πολυτελείας, αυτός που βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 37 ετών και είναι λάτρης του αυτοκινήτου, επικεντρωμένος σε μάρκες πολυτελείας και πολλά στοιχεία εξατομίκευσης, είναι αυτός που επιδιώκει το γόητρο και βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 37 ετών και θέλει πολυτελή μάρκα με πολλά στοιχεία εξατομίκευσης, είναι ο 51χρονος που κάνει ειδική παραγγελία, είναι ο φιλόδοξος που βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 42 ετών, είναι αυτός που αναζητά κλασικά αυτοκίνητα και βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 56 ετών και έλκεται από τα EV και τέλος είναι ο παραδοσιακός 53χρονος λάτρης του αυτοκινήτου που θέλει να βάλει στη ζωή του το ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Τα 4+1 τρόφιμα που «αγαπούν» το κλίμα -Αρνητική έκπληξη τα βιολογικά
Το περιβαλλοντικό και κλιματικό ισοζύγιο των τροφίμων εξαρτάται λιγότερο από το ίδιο το προϊόν και περισσότερο από την καλλιέργεια, τη μεταφορά και τη συσκευασία

Αύξηση εγκατεστημένης δυναμικότητας κατά 2,1 GW για την EDP Renewables
Η εταιρεία συνεχίζει να διαφοροποιεί τις τεχνολογίες της με τις ηλιακές εγκαταστάσεις να διαδραματίζουν βασικό ρόλο, καθώς αντιπροσωπεύουν ήδη το 12% του συνολικού χαρτοφυλακίου της EDPR

Alumil: Τριετές πλάνο με στόχους ESG για ενίσχυση της βιωσιμότητας
Οι δεσμεύσεις της Alumil ανά πεδίο έως το 2025

Ομράν στον ΟΤ: «Υπάρχει έλλειψη γνώσης για την ενεργειακή κρίση»
Η πράσινη μετάβαση να είναι το νέο πολιτικό αφήγημα

Απολογισμός της Παπαστράτος για τη δράση στις αναδασωτέες περιοχές της Αττικής
Στόχος είναι τουλάχιστον το 75% των δέντρων που θα φυτευτούν να καταφέρουν να επιβιώσουν

Κόντρα ΗΠΑ και ΕΕ για τις πράσινες επενδύσεις
Το πακέτο Μπάιντεν για την ενίσχυση των πράσινων επενδύσεων αποτελεί πονοκέφαλο για την ηγεσία της ΕΕ

Νέες περιπέτειες για το υδροηλεκτρικό της Μεσοχώρας
Την Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου η συζήτηση στο ΣτΕ. Πιθανή παράταση για τον Μάρτιο

Βιοποικιλότητα: Στο ευρωπαϊκό δικαστήριο η Ελλάδα για μη εφαρμογή διατάξεων της ΕΕ
Η Ελλάδα και άλλες πέντε χώρες δεν εφάρμοσε τον κανονισμό για τα χωροκατακτητικά ξένα είδη

Γρίφος Μασκ για την κινεζική εταιρεία που θα απειλήσει την πρωτιά της Tesla
O Iλον Μασκ εκθείασε τους κινέζους ανταγωνιστές λέγοντας ότι «δουλεύουν πιο σκληρά και εργάζονται με τον πιο έξυπνο τρόπο»

Νέο ιστορικό ρεκόρ: Ξεπέρασαν τα 1,1 τρισ. δολ. οι επενδύσεις στην «πράσινη» ενέργεια
Τα στοιχεία αμβλύνουν τις ανησυχίες ότι η ενεργειακή κρίση θα πλήξει την ενεργειακή μετάβαση