Ο μέσος όρος ηλικίας αυτών που ενδιαφέρονται να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είτε πρόκειται για άνδρα είτε για γυναίκα, βρίσκεται κοντά στα 40 έτη, σύμφωνα με νέα έρευνα της εταιρείας Savanta, η οποία παρέχει συμβουλές σε επιχειρήσεις.
Τα νέα στοιχεία έρχονται σε αντίθεση με παλαιότερη έρευνα (δείχνοντας ότι τα δεδομένα συνεχώς αλλάζουν) και η οποία διαπίστωνε πως ο μέσος αγοραστής EV premium ήταν άνδρας 50 ετών. Σε ερώτηση εάν θα εξέταζαν σοβαρά την αγορά ενός premium EV την επόμενη φορά που θα αγόραζαν όχημα, το 53% των ανδρών και το 51% των γυναικών απάντησαν ότι ήταν «πολύ πιθανό», δείχνοντας πως το ενδιαφέρον για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου μοιράζεται πλέον εξίσου στα δύο φύλα.
Ψηφιακή αγορά
Επίσης, η χρήση εφαρμογών ψηφιακής αγοράς βρίσκεται σε άνοδο, αλλά οι χώροι της αντιπροσωπείας κρίνονται ακόμη απαραίτητοι για την πώληση καινούριων αυτοκινήτων. Μέσα από αυτούς τους χώρους ο υποψήφιος αγοραστής θέλει να ζήσει την εμπειρία των ψηφιακών δυνατοτήτων του αυτοκινήτου, πριν αποφασίσει να το αγοράσει. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τους ερευνητές της Savanta για την προώθηση του νέου μοντέλου της ιταλικής εταιρείας AEHRA που θέλει να δραστηριοποιηθεί στα πολυτελή ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στόχος της είναι η διάθεση των μοντέλων της το 2025.
Σημαντικά ευρήματα της μελέτης, έδειξαν ότι υπάρχουν επτά διαφορετικοί τύποι αγοραστών των premium EV. Είναι ο λάτρης του αυτοκινήτου, ηλικίας περίπου 42 ετών ο οποίος είναι επικεντρωμένος σε μάρκες πολυτελείας, αυτός που βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 37 ετών και είναι λάτρης του αυτοκινήτου, επικεντρωμένος σε μάρκες πολυτελείας και πολλά στοιχεία εξατομίκευσης, είναι αυτός που επιδιώκει το γόητρο και βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 37 ετών και θέλει πολυτελή μάρκα με πολλά στοιχεία εξατομίκευσης, είναι ο 51χρονος που κάνει ειδική παραγγελία, είναι ο φιλόδοξος που βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 42 ετών, είναι αυτός που αναζητά κλασικά αυτοκίνητα και βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 56 ετών και έλκεται από τα EV και τέλος είναι ο παραδοσιακός 53χρονος λάτρης του αυτοκινήτου που θέλει να βάλει στη ζωή του το ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Τεράστιο το ετήσιο αποτύπωμα άνθρακα του TikTok - Μεγαλύτερο και από της Ελλάδας
Το TikTok φαίνεται να έχει μεγαλύτερες ετήσιες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ακόμα και από κάποιες ολόκληρες χώρες
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος
Πάνω από 35 εκατ. η ενίσχυση δήμων από το ειδικό τέλος ΑΠΕ
Ανάμεσα στις πιο ευνοημένες, περιοχές με σημαντική αιολική ανάπτυξη στη νότια Εύβοια, στη Θράκη, στη Βοιωτία και στην Κρήτη, επισημαίνει η ΕΛΕΤΑΕΝ