Αύξηση εσόδων 15% για τους πρώτους εννέα μήνες του 2022 καταγράφει η ελληνική εταιρεία τεχνολογίας Upstream. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία λάνσαρε την τεχνολογική πλατφόρμα αυτοματοποιημένου mobile marketing το 2021, ονόματι Grow.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, κατά τα τρία πρώτα τρίμηνα του έτους, η Upstream είδε τα έσοδα από την πλατφόρμα Grow να ενισχύονται πάνω από 22%. Τα έσοδα αυτά, που αντιπροσωπεύουν τις νέες δραστηριότητες της εταιρείας, αποτελούν σήμερα τα δύο τρίτα των συνολικών εσόδων της Upstream, ενώ έως το 2025, το ποσοστό αυτό αναμένεται να ξεπεράσει το 90%. Παράλληλα, η Upstream κατέγραψε στο εννεάμηνο υγιή κερδοφορία, όπως φαίνεται από τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), τα οποία, στο τέλος Σεπτεμβρίου του 2022 ήταν ενισχυμένα κατά 23%.
Το mobile marketing είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς marketing, με την αξία του να αποτιμάται στα 100 δισ. δολάρια παγκοσμίως και τον ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς να υπολογίζεται σε 23% (CAGR) μέχρι το τέλος του 2027. Με τη διείσδυση της κινητής τηλεφωνίας σε ιστορικά υψηλά επίπεδα παγκοσμίως, αλλά και με την επικείμενη κατάργηση των cookies -από την πλειονότητα των προγραμμάτων περιήγησης στο Internet – και λόγω των αυξανόμενων ανησυχιών σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα, επιχειρήσεις και πάροχοι κινητής τηλεφωνίας στρέφουν ολοένα και περισσότερο το βλέμμα τους προς το mobile marketing, το οποίο τους επιτρέπει να αυξήσουν τις ηλεκτρονικές τους πωλήσεις, αλλά και να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους.
Διαβάστε επίσης: Upstream – Ετήσια ανάπτυξη 33% για την πλατφόρμα mobile marketing automation της
Ανταπόκριση
«Η Upstream είναι πιο έτοιμη από ποτέ να ανταποκριθεί στην ολοένα αυξανόμενη ζήτηση για στοχευμένη, εξατομικευμένη και αποτελεσματική επικοινωνία marketing με τους καταναλωτές, μέσω του κινητού τους τηλεφώνου. Η πανδημία μας βρήκε εν μέσω του μετασχηματισμού των δραστηριοτήτων μας τον οποίο ολοκληρώσαμε με επιτυχία, ενώ ήδη έχουμε αρχίσει να βλέπουμε υγιή ανάπτυξη από τη νέα μας πλατφόρμα mobile marketing. Αξιοποιούμε στο έπακρο την τεράστια δυναμική της αγοράς διεθνώς και βλέπουμε τους ρυθμούς ανάπτυξής της ως πυξίδα για το μέχρι πού μπορούμε να φτάσουμε», δήλωσε ο Δημήτρης Μανιάτης, Διευθύνων Σύμβουλος της Upstream.
«Παρά τις αναταράξεις της αγοράς σε όλα τα επίπεδα, τη διευρυμένη διεθνή μας παρουσία και τον ταυτόχρονο μετασχηματισμό του επιχειρηματικού μας μοντέλου – και μάλιστα κατά τη διάρκεια μιας παγκόσμιας πανδημίας – καταφέραμε να αυξήσουμε τα έσοδα από τις νέες μας δραστηριότητες, διατηρώντας παράλληλα υγιείς όλους τους οικονομικούς μας δείκτες», πρόσθεσε ο Γιώργος Σερφιώτης, Chief Financial Officer της Upstream.
Διαβάστε επίσης: Η Upstream μαθαίνει το mobile marketing automation στις αναδυόμενες αγορές
Νέα προϊόντα
Εντός του 2021 η εταιρεία δημιούργησε στο R&D της στην Αθήνα και εκκίνησε την εμπορική διάθεση της πλατφόρμας martech Grow, που συγκεντρώνει κάτω από μια ομπρέλα όλες τις δυνατότητες και τεχνολογικές καινοτομίες της Upstream στο mobile marketing, έναν τομέα στον οποίο η εταιρεία πρωτοπορεί διαχρονικά.
Η Upstream συνεχίζει να επεκτείνει τις δυνατότητες της πλατφόρμας Grow, προσθέτοντας συνεχώς νέες λειτουργίες. Στις τελευταίες καινοτομίες της συγκαταλέγεται και η κυκλοφορία μιας ειδικής έκδοσης του Grow αποκλειστικά για ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά και η ολοκαίνουρια τεχνολογία της Upstream, Mobile Identity, η οποία επιτρέπει την αυτόματη αναγνώριση χρηστών μέσω του αριθμού του κινητού τους τηλεφώνου. Η τεχνολογία αυτή, η οποία είναι κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, μπορεί να αναγνωρίσει έως και το 85% των επισκεπτών μιας ιστοσελίδας, επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να στοχεύσουν με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα το κοινό τους, χωρίς τη χρήση των υπό κατάργηση cookies και τη με συναίνεση των χρηστών, με πλήρη σεβασμό στα προσωπικά δεδομένα.
E-commerce
Με την κυκλοφορία της ειδικής έκδοσης του Grow για πελάτες e-commerce, η Upstream επέκτεινε τη δραστηριότητά της στη Βραζιλία, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες χώρες στο ηλεκτρονικό εμπόριο παγκοσμίως. Έχοντας, μέσα σε λίγους μήνες, κερδίσει την εμπιστοσύνη ορισμένων από τους πιο σημαντικούς παίκτες e-commerce στη Βραζιλία (DiGaspi, Freitas Varejo, Daz Roupaz και η κορυφαία ποδοσφαιρική ομάδα Flamengo), η Upstream είναι έτοιμη να επενδύσει ακόμα περισσότερο στην αγορά της Λατινικής Αμερικής, στην οποία άλλωστε έχει ήδη 15ετή παρουσία.
«Απευθυνόμαστε σε μια αγορά ενός δισεκατομμυρίου καταναλωτών παγκοσμίως και συνεργαζόμαστε με περισσότερους από 370 διαφημιζόμενους, από τηλεπικοινωνιακούς παρόχους μέχρι ηλεκτρονικά καταστήματα. Έχουμε πετύχει πολλά και στοχεύουμε ακόμη υψηλότερα χάρη στην απίστευτα ταλαντούχα ομάδα μας, την αφοσίωση και τη σκληρή δουλειά τους», ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Upstream.
Latest News
Πώς η Ελλάδα γίνεται κόμβος δεδομένων- Από τον Φάρο και τον Δαίδαλο μέχρι τα data centers
Η τεχνητή νοημοσύνη και η ανάγκη της για δεδομένα «φέρνει» και ένα κύμα επενδύσεων, από τα data centers και τα καλώδια οπτικών ινών μέχρι τον «Φάρο» και τον «Δαίδαλο»
Πώς θα κινηθεί η αγορά τα Χριστούγεννα - Τι σχεδιάζουν Jumbo, Κωτσόβολος, Πλαίσιο
Τα Χριστούγεννα αναμένονται οι παραδοσιακές αγορές - το βάρος και τα ερωτηματικά για τις «δεύτερες ανάγκες» μετατίθενται για την εκπτωτική σεζόν του Ιανουαρίου
Τα «παράδοξα» του εμπορικού συνδικαλισμού – Τα 30 χρόνια ΕΣΕΕ και το ντεμπούτο της Αθήνας
Τα πρόσωπα που σημάδεψαν τον θεσμό – Η γένεση της ΕΣΕΕ και η πρώτη φορά πρόεδρος από την πρωτεύουσα
Τι φέρνει ο «γάμος» Entersoft με SoftOne – Στα σχέδια νέες εξαγορές
Όπως είπε ο κ. Κοτζαμανίδης μέχρι πρότινος Entersoft και Softone ήταν ανταγωνιστές μεν αλλά με αμοιβαίο μεταξύ τους σεβασμό, ενώ χαρακτήρισε τις δύο εταιρείες «διαμάντια του κλάδου»
«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη
Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία
Στη Newsphone το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά μετά από πλειστηριασμό
Ο σημερινός πλειστηριασμός για το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά, είχε μειωμένη τιμή πρώτης προσφοράς στα 3.417.000 ευρώ
Πράσινο φως από την Κομισιόν για παράταση του «Ηρακλή» - Στα 3 δισ. ο προϋπολογισμός
Η Κομισιόν ενέκρινε νέα παράταση του προγράμματος έως το τέλος του Ιουνίου
«Πράσινο φως» στην Ικτίνος για υπόγειο λατομείο στη Δράμα - Η ανακοίνωση
Η νέα αυτή εκμετάλλευση του υπόγειου λατομείου από την Ικτίνος θα αυξήσει κατά 20% την παραγωγή δολομίτικου Μαρμάρου του Βώλακα
Σε επαφή με τράπεζα η Μουζάκης για το ομολογιακό έως 5 εκατ. ευρώ
Τη σχετική απόφαση ενέκρινε τον περασμένο Αύγουστο η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της Μουζάκης
Βραβεία «Κούρος 2024»: Ποιες επιχειρήσεις τιμήθηκαν για τις επιδόσεις τους
Η Λέσχη Επιχειρηματικότητας τίμησε για 27η χρονιά την επιχειρηματικότητα της καινοτομίας απονέμοντας τα βραβεία Κούρος 2024