Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την έναρξη των θαλάσσιων δοκιμών του μεγαλύτερου κρουαζιερόπλοιου στον κόσμο, με τα φινλανδικά ναυπηγεία Meyer Turku να ανακοινώνουν πως τον Ιούνιο ξεκινούν τα sea trials του «Icon of the Seas».
Όπως τονίζεται, πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό ορόσημο επτά χρόνια μετά την παραγγελία του πλοίου από την «Royal Caribbean International».
«Οι θαλάσσιες δοκιμές του Icon of the Seas πλησιάζουν με γοργούς ρυθμούς! Το Icon έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τις θαλάσσιες δοκιμές του στα μέσα Ιουνίου», ανακοίνωσε η Meyer Turku σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ενώ το ναυπηγείο έχει αρχίσει να δίνει ρεύμα στο πλοίο και να δοκιμάζει στοιχεία του μηχανοστασίου, θα είναι η πρώτη φορά που το τεράστιο κρουαζιερόπλοιο θα μετακινηθεί από την αποβάθρα με δική του ισχύ.
Η Fincantieri παρέδωσε δύο υπερπολυτελή πλοία στην Oceania και την Viking
Πρωτοποριακό
Το νέο κρουαζιερόπλοιο θεωρείται πρωτοποριακό για τη Royal Caribbean International και τον κλάδο της κρουαζιέρας. Με χωρητικότητα 250.800 μ.τ., θα είναι σχεδόν έξι% μεγαλύτερος σε όγκο από το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το «Wonder of the Seas», της ίδιας εταιρείας. Σε μήκος, είναι μόνο 3,05 μέτρα πιο μακρύ, με τις μεγαλύτερες διαφορές να εντοπίζονται στο μηχανοστάσιο. Το «Icon of the Seas» είναι ένα κρουαζιερόπλοιο διπλού καυσίμου LNG με έξι κινητήρες Wärtsilä που παράγουν συνολικά 67.500 kW. Επιπλέον, διαθέτει κυψέλες καυσίμου και σύστημα ανάκτησης θερμότητας καθώς και λίπανση αέρα στη γάστρα.
«Οι δοκιμές στη θάλασσα είναι ένα από τα πιο σημαντικά ορόσημα στην πορεία ενός πλοίου προς την ολοκλήρωση», λέει η Meyer Turku. «Οι δοκιμές στη θάλασσα είναι ένας τρόπος δοκιμής όλων των χαρακτηριστικών του πλοίου που δεν μπορούν να δοκιμαστούν ενώ είναι ελλιμενισμένο και ότι κάθε λειτουργία στο πλοίο γίνεται όπως προβλέπεται. Χρησιμοποιούνται επίσης δοκιμές στη θάλασσα για να διασφαλιστεί ότι τα επίπεδα θορύβου και κραδασμών είναι εκεί που πρέπει. Οι θαλάσσιες δοκιμές του Icon είναι σημαντικές για να διασφαλιστεί ότι όλος ο κύριος εξοπλισμός του πλοίου, όπως ο εξοπλισμός πρόωσης, οι κύριες μηχανές και οι ηλεκτρομηχανές, οι προωθητήρες και τα σταθεροποιητικά πτερύγια λειτουργούν όπως πρέπει».
Το «Icon of the Seas» αναμένεται να παραδοθεί προς το τέλος του 2023 και να τεθεί σε υπηρεσία τον Ιανουάριο του 2024 πραγματοποιώντας 7ήμερες κρουαζιέρες στην Καραϊβική.
Το δεύτερο κρουαζιερόπλοιο κατηγορίας Icon αναμένεται να παραδοθεί το 2025 και θα ακολουθήσει ένα τρίτο πλοίο της κατηγορίας το 2026.
Latest News
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών