Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την έναρξη των θαλάσσιων δοκιμών του μεγαλύτερου κρουαζιερόπλοιου στον κόσμο, με τα φινλανδικά ναυπηγεία Meyer Turku να ανακοινώνουν πως τον Ιούνιο ξεκινούν τα sea trials του «Icon of the Seas».
Όπως τονίζεται, πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό ορόσημο επτά χρόνια μετά την παραγγελία του πλοίου από την «Royal Caribbean International».
«Οι θαλάσσιες δοκιμές του Icon of the Seas πλησιάζουν με γοργούς ρυθμούς! Το Icon έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τις θαλάσσιες δοκιμές του στα μέσα Ιουνίου», ανακοίνωσε η Meyer Turku σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ενώ το ναυπηγείο έχει αρχίσει να δίνει ρεύμα στο πλοίο και να δοκιμάζει στοιχεία του μηχανοστασίου, θα είναι η πρώτη φορά που το τεράστιο κρουαζιερόπλοιο θα μετακινηθεί από την αποβάθρα με δική του ισχύ.
Η Fincantieri παρέδωσε δύο υπερπολυτελή πλοία στην Oceania και την Viking
Πρωτοποριακό
Το νέο κρουαζιερόπλοιο θεωρείται πρωτοποριακό για τη Royal Caribbean International και τον κλάδο της κρουαζιέρας. Με χωρητικότητα 250.800 μ.τ., θα είναι σχεδόν έξι% μεγαλύτερος σε όγκο από το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το «Wonder of the Seas», της ίδιας εταιρείας. Σε μήκος, είναι μόνο 3,05 μέτρα πιο μακρύ, με τις μεγαλύτερες διαφορές να εντοπίζονται στο μηχανοστάσιο. Το «Icon of the Seas» είναι ένα κρουαζιερόπλοιο διπλού καυσίμου LNG με έξι κινητήρες Wärtsilä που παράγουν συνολικά 67.500 kW. Επιπλέον, διαθέτει κυψέλες καυσίμου και σύστημα ανάκτησης θερμότητας καθώς και λίπανση αέρα στη γάστρα.
«Οι δοκιμές στη θάλασσα είναι ένα από τα πιο σημαντικά ορόσημα στην πορεία ενός πλοίου προς την ολοκλήρωση», λέει η Meyer Turku. «Οι δοκιμές στη θάλασσα είναι ένας τρόπος δοκιμής όλων των χαρακτηριστικών του πλοίου που δεν μπορούν να δοκιμαστούν ενώ είναι ελλιμενισμένο και ότι κάθε λειτουργία στο πλοίο γίνεται όπως προβλέπεται. Χρησιμοποιούνται επίσης δοκιμές στη θάλασσα για να διασφαλιστεί ότι τα επίπεδα θορύβου και κραδασμών είναι εκεί που πρέπει. Οι θαλάσσιες δοκιμές του Icon είναι σημαντικές για να διασφαλιστεί ότι όλος ο κύριος εξοπλισμός του πλοίου, όπως ο εξοπλισμός πρόωσης, οι κύριες μηχανές και οι ηλεκτρομηχανές, οι προωθητήρες και τα σταθεροποιητικά πτερύγια λειτουργούν όπως πρέπει».
Το «Icon of the Seas» αναμένεται να παραδοθεί προς το τέλος του 2023 και να τεθεί σε υπηρεσία τον Ιανουάριο του 2024 πραγματοποιώντας 7ήμερες κρουαζιέρες στην Καραϊβική.
Το δεύτερο κρουαζιερόπλοιο κατηγορίας Icon αναμένεται να παραδοθεί το 2025 και θα ακολουθήσει ένα τρίτο πλοίο της κατηγορίας το 2026.
Latest News
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι