Δύο μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών οι Seaspan και Hapag-Lloyd, υπέγραψαν συμφωνία με τον σχεδιαστή κινητήρων MAN Energy Solutions για τη μετασκευή έως και 60 εκ των υπαρχόντων πλοίων τους, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν μεθανόλη ως ναυτιλιακό καύσιμο. Η MAN ES δήλωσε ότι θα παραδώσει 15 λύσεις μετασκευής κινητήρων. Αυτές θα επιτρέψουν τη μετατροπή πλοίων που κινούνται με κινητήρες τύπου MAN B&W S90 που κινούνται με μαζούτ, σε κινητήρες διπλού καυσίμου ME-LGIM, οι οποίοι μπορούν να λειτουργούν με πράσινη μεθανόλη, δήλωσε η MAN ES. Η συμφωνία καλύπτει προαιρετικές λύσεις μετασκευής κινητήρων για άλλα 45 πλοία. Κάθε μετατροπή μπορεί να προσφέρει μείωση του CO2 κατά 50.000 έως 70.000 τόνους κάθε χρόνο, όταν λειτουργεί με πράσινη μεθανόλη.

Ναυτιλία: Στο προσκήνιο η μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο

Ο Peter Curtis, εκτελεστικός σύμβουλος της Seaspan δήλωσε: «Η ανάπτυξη αυτής της λύσης με τη ΜΑΝ θα επιτρέψει στη ναυτιλιακή βιομηχανία να κάνει βήματα μπροστά στην απαλλαγή από τον άνθρακα μέσω της βελτίωσης των επιδόσεων των εν λειτουργία συμβατικών πλοίων. Οι μελλοντικές προκλήσεις δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν μόνο με τη ναυπήγηση νέων πλοίων. Πιστεύουμε ότι η αναβάθμιση θα αποτελέσει απαραίτητο και σημαντικό στοιχείο τόσο του δικού μας προγράμματος μείωσης των εκπομπών, όσο και του προγράμματος της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Επιπλέον, η λύση αυτή δημιουργεί έναν αποτελεσματικό τρόπο για την επιμήκυνση της λειτουργικής διάρκειας ζωής του υπάρχοντος στόλου, την παροχή ευελιξίας στα καύσιμα και την αποφυγή περιττών πρόσθετων νεότευκτων πλοίων.

«Ανάγκη για αυξημένη συνεργασία»

«Αυτή η κορυφαία στον κλάδο προσπάθεια μεταξύ της Seaspan, της Hapag-Lloyd και της ΜΑΝ καταδεικνύει την ανάγκη για αυξημένη συνεργασία σε πολλές πτυχές του κλάδου μας, καθώς αναζητούμε όλο και περισσότερο νέες και καινοτόμες λύσεις σε πιο σύνθετες και δύσκολες προκλήσεις από ό,τι στο παρελθόν. Η προνοητική σκέψη και η συνεργατική μας νοοτροπία, σε συνεργασία με τους πελάτες και τους τεχνολογικούς μας εταίρους για πολλά χρόνια, παρέχει σταθερά μια σταθερή βάση για τη συνεχή ανάπτυξη και την ηγετική θέση της Seaspan», κατέληξε ο Curtis.

Η Seaspan είναι ο μεγαλύτερος παγκοσμίως ναυλωτής πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, που επικεντρώνεται κυρίως σε μακροχρόνιες χρονοναυλώσεις με τις κορυφαίες ναυτιλιακές εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο. Με ένα πρόγραμμα ναυπήγησης 70 νεότευκτων πλοίων, η Seaspan θα ανεβάσει τον ιδιόκτητο στόλο της σε συνολικά 200 πλοία και χωρητικότητα 1,9 εκατ. TEU. Με στόλο 250 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και συνολική μεταφορική ικανότητα 1,8 εκατ. TEU, η Hapag-Lloyd είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες τακτικών γραμμών στον κόσμο. Στόχος της Hapag-Lloyd είναι να λειτουργεί τα πλοία της με κλιματικά ουδέτερο τρόπο, ώστε να καταστεί καθαρή μηδενική πηγή άνθρακα έως το 2045.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: «Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ανάλογο, ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων από ό,τι ήταν πέρυσι»
Ακτοπλοΐα |

«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης

Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά