Το 96% των νέων ηλικίας 16-29 ετών στην ΕΕ δήλωσε πως χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο καθημερινά, σε σύγκριση με το 84% του ενήλικου πληθυσμού, σε σχετική έρευνα της Eurostat για το 2022.
Η καθημερινή χρήση του Διαδικτύου μεταξύ των νέων ήταν πάνω από 94% σε όλες τις χώρες της ΕΕ. Τα χαμηλότερα μερίδια καταγράφηκαν στην Ιταλία και τη Βουλγαρία με 94%, και τα υψηλότερα με 100% στην Ιρλανδία και 99% σε επτά κράτη – μέλη της ΕΕ: Μάλτα, Λουξεμβούργο, Πορτογαλία, Τσεχία, Λιθουανία, Σλοβενία και Λετονία.
Ενώ οι νέοι ανέφεραν πολύ υψηλά ποσοστά καθημερινής χρήσης του Διαδικτύου σε κάθε χώρα, υπήρχε μεγαλύτερη διαφοροποίηση μεταξύ των ενήλικων χρηστών. Κατά μέσο όρο, η διαφορά μεταξύ του ποσοστού των νέων και των ενηλίκων που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο καθημερινά στην ΕΕ ήταν 12 ποσοστιαίες μονάδες (pp). Σε Ολλανδία, Σουηδία, Δανία, Φινλανδία, Ιρλανδία, Βέλγιο και Λουξεμβούργο αυτό το χάσμα δεν ξεπέρασε τις 7 μονάδες.
Άλλες χώρες της ΕΕ ανέφεραν υψηλά μερίδια καθημερινής χρήσης του Διαδικτύου μεταξύ των νέων, αλλά ένα σημαντικά μεγαλύτερο χάσμα με τους ενήλικες: Κροατία και Ελλάδα (21 ποσοστιαίες μονάδες), Πορτογαλία και Βουλγαρία (και οι δύο 19 ποσοστιαίες μονάδες) και Πολωνία και Ρουμανία (και οι δύο 18 ποσοστιαίες μονάδες).
Οι περισσότεροι νέοι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, αλλά ποιες ήταν μερικές από τις κύριες χρήσεις το 2022 που άλλαξαν με την πάροδο του χρόνου;
Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 2022, το 84% των νέων χρησιμοποιούσαν το διαδίκτυο για να συμμετέχουν σε δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης. Μεταξύ των δραστηριοτήτων στο παρακάτω γράφημα, αυτή είναι η προτιμώμενη χρήση του διαδικτύου για νέους από το 2014, με τα δεδομένα να διαφέρουν ελαφρώς αλλά να παραμένουν σε υψηλά επίπεδα. Μερικές από τις άλλες κύριες χρήσεις ήταν η ανάγνωση ειδήσεων στο διαδίκτυο (68%) και η διαδικτυακή τραπεζική (64%).
Ενώ η χρήση του διαδικτύου για τραπεζικές συναλλαγές αυξάνεται σταθερά από το 2014 (45% των νέων), η ανάγνωση ειδήσεων στο διαδίκτυο κορυφώθηκε το 2020 (73%) και έκτοτε έχει χάσει τη δυναμική καθώς το ποσοστό των νέων που διαβάζουν στο διαδίκτυο μειώθηκε (-5 π.μ.).
Λόγω της πανδημίας COVID-19, οι περισσότερες δραστηριότητες παρουσίασαν αύξηση, κυρίως όταν πρόκειται για τη χρήση του διαδικτύου για διαδικτυακά μαθήματα, η οποία εκτινάχθηκε από 13% το 2019 σε 35% το 2021. Ωστόσο, το 2022, το ποσοστό αυτό μειώθηκε σε 28 % (-7 π.μ.), αλλά εξακολουθεί να είναι πολύ υψηλότερο από το 2019.
Το 2022, μόνο το 23% των νέων χρησιμοποίησε το Διαδίκτυο για συμμετοχή στα κοινά ή για πολιτική, δραστηριότητα που έχει σημειώσει μικρή αύξηση από το 2015.
Latest News
Εκτίναξη για το Reddit μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας με την OpenAI
Η συμφωνία προβλέπει τη χρήση δεδομένων που θα παρέχει το Reddit για την εκπαιδευση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης
Μία καλή και μία κακή είδηση για τη Microsoft στο κλείσιμο της εβδομάδας
Η μία είδηση έρχεται από το Λονδίνο και την βρετανική ρυθμιστική Αρχή και η άλλη από τις Βρυξέλλες και την Κομισιόν
Πώς το TikTok απειλεί την ηγεμονία του Youtube
Το TikTok επιχειρεί να μπει στην ίδια «κατηγορία βάρους» με το Youtube
Επιβεβαίωση προβλέψεων και απορρόφηση θυγατρικών προανήγγειλε η Entersoft
Εκτίμηση της Entersoft ήταν ότι η οργανική ανάπτυξη θα παραμείνει ισχυρή για τα επόμενα χρόνια λόγω της αυξημένης ζήτησης για όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες του Ομίλου
Με «χείρα βοηθείας» από Κίνα ο Μασκ αναπτύσσει την ΑΙ στην Tesla
ΗTesla αναπτύσσει σχέδια για ένα κέντρο δεδομένων στην Κίνα όπου θα εκπαιδεύει τον αλγόριθμο που απαιτείται για πιο πλήρως αυτόνομα οχήματα
«Η τεχνητή νοημοσύνη ψεύδεται, κλέβει και μας εξαπατά»
Μελέτη του ΜΙΤ προειδοποιεί ακόμα και για τον κίνδυνο η ΑΙ να νοθεύει εκλογικά αποτελέσματα
Δεχτήκατε κυβερνοεπίθεση - Πώς να ελαχιστοποιήσετε τη διατάραξη των IT συστημάτων σας
Στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο, η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο δεν περιορίζεται απλώς στην αποτροπή επιθέσεων
Συνεργασία SoftOne-Euronet στις λύσεις αποδοχής ηλεκτρονικών πληρωμών
Οι νέες υπηρεσίες θα διατίθενται στην από κοινού πελατειακή βάση 285.000 επιχειρήσεων και στην ευρύτερη ελληνική αγορά
Στο μικροσκόπιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Facebook και Instagram
Αφορμή η πιθανότητα να δημιουργούν διαδικτυακό εθισμό σε παιδιά και εφήβους
Τα data center «εκτροχιάζουν» τις δαπάνες των Big Tech
Οι εταιρείες χρειάζονται έσοδα από υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης, όχι εξοικονόμηση κόστους, για να τροφοδοτήσουν την έκρηξη των κέντρων δεδομένων