Το σχέδιο μεταφοράς επιβατών στο Παρίσι με αεροταξί κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του επόμενου έτους αντιμετωπίζει μια νέα πρόκληση, καθώς η κατασκευάστρια εταιρεία Volocopter GmbH δήλωσε ότι οι προηγμένοι ηλεκτρικοί κινητήρες που απαιτούνται για το διθέσιο σκάφος της έχουν καθυστερήσει.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η Volocopter συνεργάζεται με τον κατασκευαστή κινητήρων και συνεχίζει τις δοκιμαστικές πτήσεις με άλλους, λιγότερο εκλεπτυσμένους κινητήρες, καθώς επιδιώκει να λάβει πιστοποίηση για εμπορικές πτήσεις ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού τον Ιούλιο του 2024. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Ντρικ Χόκε αρνήθηκε να προσδιορίσει τον προμηθευτή του κινητήρα. «Οι πρώτοι κινητήρες με τους οποίους υποτίθεται ότι θα πετάξουμε καθυστερούν, αλλά θέλουμε να βρούμε έναν τρόπο να προλάβουμε».
«Πράσινοι» Ολυμπιακοί Αγώνες ή… «πράσινα άλογα»;
Το επιτυχές λανσάρισμα της υπηρεσίας θα έδινε στη γερμανική εταιρεία τo ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων εταιρειών, όπως η Joby Aviation Inc. και Αrcher Aviation Inc. Η Volocopter είχε σκοπό να λανσάρει αεροσκάφη μεγαλύτερης χωρητικότητας.
Ολυμπιακή… προθεσμία
Ενώ τα πτητικά δρομολόγια για τους Ολυμπιακούς Αγώνες έχουν ήδη εγκριθεί από τη γαλλική αρχή αεροπορίας DGAC, η καθυστέρηση στην παραγωγή των κινητήρων θα μπορούσε να καταστήσει ακόμη πιο δύσκολη την έγκαιρη απόκτηση της πιστοποίησης της EASA για την επίτευξη του στόχου της. Το VoloCity έχει 18 κινητήρες, ο καθένας από τους οποίους ζυγίζει λιγότερο από 8 κιλά, και είναι «πολύ εξελιγμένοι», είπε ο Ντρικ Χόκε. «Η εναλλακτική είναι ότι θα πετάξουμε με ειδική άδεια στους Ολυμπιακούς Αγώνες», είπε ο ίδιος.
Η εταιρεία είχε ανακοινώσει πως σκοπός είναι να παράγει 50 αεροσκάφη VoloCity ετησίως. Αυτή τη στογμή απασχολεί 700 εργαζομένους και έχει επιτυχημένο ιστορικό κατασκευής ανεμοπλάνων. Τα σχέδιά της συμπεριλαμβάνουν την παροχή πέντε VoloCity αεροταξί για τους Ολυμπιακούς Αγώνες που θα χρησιμοποιηθούν σε εναέριες οδούς, οι οποίες θα είναι προκαθορισμένες από τη γαλλική αεροπορική αρχή DGAC. Η μία θα συνδέει το Παρίσι με το αεροδρόμιο Saint-Cyr κοντά στις Βερσαλλίες, ενώ μια άλλη θα συνδέει το αεροδρόμιο Le Bourget με το Charles de Gaulle. Αυτά τα δύο αεροδρόμια έχουν ήδη άδεια για πτήσεις παραδοσιακών ελικοπτέρων.
Η Volocopter κατέχει ευρωπαϊκή πιστοποίηση όσον αφορά τον σχεδιασμό και την παραγωγή των αεροσκαφών. Η βασική προσπάθεια αφορά την πιστοποίηση για τη χρήση τους, η οποία θα τους βοηθήσει να πάρουν την άδεια από τη European Aviation Safety Agency (EASA). Η Aeroports de Paris, η οποία διαχειρίζεται τα μεγαλύτερα αεροδρόμια της γαλλικής πρωτεύουσας, πρόκειται να διαχειρίζεται τους «τερματικούς» από και προς τους οποίους θα μετακινούνται τα VoloCity. Αν και ένα από αυτά τα ελικοδρόμια έχει κατασκευαστεί σε πλωτή φορτηγίδα στον Σηκουάνα στο κεντρικό Παρίσι, η Volocopter δεν έχει λάβει άδεια για μεταφορά από και προς το κέντρο της μεγαλούπολης, λόγω φόβων για την ασφάλεια τέτοιας προσπάθειας.
Latest News
Υπουργικές κόντρες για τον προϋπολογισμό της Γερμανίας
Πολυάριθμα σχόλια και ρεπορτάζ για τις νέες ενδοκυβερνητικές κόντρες στο Βερολίνο, με αφορμή τις προτάσεις και ζυμώσεις για τον προϋπολογισμό του 2025
Παρέμβαση του ΟΟΣΑ για την αναστολή των εμπορικών σχέσεων με την Τουρκία ζητά το Ισραήλ
Το Ισραήλ αναμένει από τον ΟΟΣΑ να λάβει μέτρα κατά της Τουρκίας για την «παραληρηματική απόφαση» του Ερντογάν, έγραψε στο X ο υπουργός Οικονομίας του Ισραήλ
Μεγαλώνει η απειλή για την οικονομία της Ευρώπης
Οι μεγάλες αλλαγές στο μοτίβο της αγροτικής παραγωγής αλλά και του τουρισμού αναμένεται να τροφοδοτήσουν αλυσιδωτές επιπτώσεις
Ξεμένουν από... Αμερικανούς τα Starbucks - Στρέφονται στην κινεζική αγορά
Από το πείραμα της Κίνας πριν από 25 χρόνια, στο pork latte και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό - Η Starbucks στρέφει το ενδιαφέρον της μακριά από τις ΗΠΑ
«To Γούντστοκ των Καπιταλιστών»: Ο Μπάφετ προεδρεύει για 60η φορά στη γ.σ. της Berkshire Hathaway
Είναι η πρώτη γενική συνέλευση χωρίς τον Munger και ίσως η τελευταία για τον Μπάφετ
Αυτές είναι οι πλουσιότερες χώρες του κόσμου – Η θέση της Ελλάδας
Ορισμένες επωφελούνται από την ύπαρξη εξελιγμένων χρηματοοικονομικών τομέων και φορολογικών συστημάτων που προσελκύουν ξένες επενδύσεις
Το πιο γερό πορτοφόλι - Ο Μασκ κοντράρει στα ίσια τον Τζεφ Μπέζος
Πώς εξελίσσεται η μάχη των δισεκατομμυριούχων
Η Burger King τα βάζει με τον πληθωρισμό - Υπόσχεται «τιμές για όλους»
Ο Πάτρικ Ντόλι της μητρικής Restaurant Brands λέει ότι οι ποικίλες τιμές βοηθούν τους πελάτες που επιβαρύνονται από τον πληθωρισμό
Πώς η American Express προσελκύει νεότερους καταναλωτές
Ο διευθύνων σύμβουλος Στιβ Σκουέρι ανέφερε πώς η εταιρεία προσέλκυσε περισσότερους πελάτες Millenials και Generation Z
Ακόλουθος των ΗΠΑ και στο TikTok η Ευρώπη; – Στο «τραπέζι» η απαγόρευσή του
«Γνωρίζουμε ακριβώς τον κίνδυνο του TikTok», είπε η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, σχεδόν μια εβδομάδα αφότου ο Τζο Μπάιντεν υπέγραψε την αμερικανική νομοθεσία που απειλεί με πανεθνική απαγόρευση