Το σχέδιο μεταφοράς επιβατών στο Παρίσι με αεροταξί κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του επόμενου έτους αντιμετωπίζει μια νέα πρόκληση, καθώς η κατασκευάστρια εταιρεία Volocopter GmbH δήλωσε ότι οι προηγμένοι ηλεκτρικοί κινητήρες που απαιτούνται για το διθέσιο σκάφος της έχουν καθυστερήσει.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η Volocopter συνεργάζεται με τον κατασκευαστή κινητήρων και συνεχίζει τις δοκιμαστικές πτήσεις με άλλους, λιγότερο εκλεπτυσμένους κινητήρες, καθώς επιδιώκει να λάβει πιστοποίηση για εμπορικές πτήσεις ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού τον Ιούλιο του 2024. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Ντρικ Χόκε αρνήθηκε να προσδιορίσει τον προμηθευτή του κινητήρα. «Οι πρώτοι κινητήρες με τους οποίους υποτίθεται ότι θα πετάξουμε καθυστερούν, αλλά θέλουμε να βρούμε έναν τρόπο να προλάβουμε».
«Πράσινοι» Ολυμπιακοί Αγώνες ή… «πράσινα άλογα»;
Το επιτυχές λανσάρισμα της υπηρεσίας θα έδινε στη γερμανική εταιρεία τo ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων εταιρειών, όπως η Joby Aviation Inc. και Αrcher Aviation Inc. Η Volocopter είχε σκοπό να λανσάρει αεροσκάφη μεγαλύτερης χωρητικότητας.
Ολυμπιακή… προθεσμία
Ενώ τα πτητικά δρομολόγια για τους Ολυμπιακούς Αγώνες έχουν ήδη εγκριθεί από τη γαλλική αρχή αεροπορίας DGAC, η καθυστέρηση στην παραγωγή των κινητήρων θα μπορούσε να καταστήσει ακόμη πιο δύσκολη την έγκαιρη απόκτηση της πιστοποίησης της EASA για την επίτευξη του στόχου της. Το VoloCity έχει 18 κινητήρες, ο καθένας από τους οποίους ζυγίζει λιγότερο από 8 κιλά, και είναι «πολύ εξελιγμένοι», είπε ο Ντρικ Χόκε. «Η εναλλακτική είναι ότι θα πετάξουμε με ειδική άδεια στους Ολυμπιακούς Αγώνες», είπε ο ίδιος.
Η εταιρεία είχε ανακοινώσει πως σκοπός είναι να παράγει 50 αεροσκάφη VoloCity ετησίως. Αυτή τη στογμή απασχολεί 700 εργαζομένους και έχει επιτυχημένο ιστορικό κατασκευής ανεμοπλάνων. Τα σχέδιά της συμπεριλαμβάνουν την παροχή πέντε VoloCity αεροταξί για τους Ολυμπιακούς Αγώνες που θα χρησιμοποιηθούν σε εναέριες οδούς, οι οποίες θα είναι προκαθορισμένες από τη γαλλική αεροπορική αρχή DGAC. Η μία θα συνδέει το Παρίσι με το αεροδρόμιο Saint-Cyr κοντά στις Βερσαλλίες, ενώ μια άλλη θα συνδέει το αεροδρόμιο Le Bourget με το Charles de Gaulle. Αυτά τα δύο αεροδρόμια έχουν ήδη άδεια για πτήσεις παραδοσιακών ελικοπτέρων.
Η Volocopter κατέχει ευρωπαϊκή πιστοποίηση όσον αφορά τον σχεδιασμό και την παραγωγή των αεροσκαφών. Η βασική προσπάθεια αφορά την πιστοποίηση για τη χρήση τους, η οποία θα τους βοηθήσει να πάρουν την άδεια από τη European Aviation Safety Agency (EASA). Η Aeroports de Paris, η οποία διαχειρίζεται τα μεγαλύτερα αεροδρόμια της γαλλικής πρωτεύουσας, πρόκειται να διαχειρίζεται τους «τερματικούς» από και προς τους οποίους θα μετακινούνται τα VoloCity. Αν και ένα από αυτά τα ελικοδρόμια έχει κατασκευαστεί σε πλωτή φορτηγίδα στον Σηκουάνα στο κεντρικό Παρίσι, η Volocopter δεν έχει λάβει άδεια για μεταφορά από και προς το κέντρο της μεγαλούπολης, λόγω φόβων για την ασφάλεια τέτοιας προσπάθειας.
Latest News
Πού θα κλειδώσει το ουδέτερο επιτόκιο της ΕΚΤ - Ο εκτιμήσεις Κάζακς
Οι συζητήσεις για το ουδέτερο περιπλέκονται από το γεγονός ότι δεν μπορεί να μετρηθεί με ακρίβεια σε πραγματικό χρόνο
Σχέδιο για τόνωση των επενδύσεων με το premium «Made in Germany», προωθεί το SPD
Ο γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς έστειλε αίτημα στο κοινοβούλιο την περασμένη εβδομάδα ώστε να διεξαχθεί ψήφος εμπιστοσύνης τη Δευτέρα
Τα 24ωρο των κεντρικών τραπεζών - Με μπαράζ μειώσεων στα επιτόκια κλείνει το 2024
Το 2025 αλλάζει σημαντικά τα δεδομένα και σηματοδοτεί στροφή στις νομισματικές πολιτικές των τραπεζών
Συνεργασία και λύσεις - Πού βρίσκεται τελικά η ευρωπαϊκή απάντηση για τη στεγαστική κρίση;
Ακριβά ενοίκια και στεγαστικά δάνεια έχουν επιδεινώσει την στεγαστική κρίση στην Ευρώπη - Τι ζητούν οι πολίτες
Έρχεται το τέλος του ΠΟΕ με τον Ντόναλντ Τραμπ;
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου (ΠΟΕ) έτσι κι αλλιώς δεν λειτουργεί υποδειγματικά. Με τον Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο μάλλον θα καταρρεύσει. Ποιες θα είναι οι συνέπειες;
Μάριο Μόντι: «Η Ευρώπη δεν μπορεί άλλο να παραμείνει ένα βρέφος»
Ο πρώην πρωθυπουργός της Ιταλίας, Μάριο Μόντι μίλησε για την κρισιμότητα της επόμενης πενταετίας αλλά και για το δικαίωμα του βέτο
Στην ουρά οι τουρκικές εταιρείες για την ανοικοδόμηση της Συρίας
Πάνω από 11 δισ. δολάρια ήταν ήδη οι ζημιές σε 14 μεγάλες πόλεις και σε σημαντικούς κλάδους της οικονομίας από το 2023, σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα
Θα έκανε τα πάντα για να τον... αποφύγει - Το αμερικανικό δίκτυο ABC και ο Τραμπ
Ο άλλοτε σύμβουλος του Μπιλ Κλίντον βρέθηκε στο στόχαστρο του Τραμπ και προκάλεσε μια διαμάχη με το δίκτυο ABC
Γιατί οι Millennials δεν αγοράζουν πλέον σπίτια;
Οι τιμές των σπιτιών δεν είναι το μόνο που εμποδίζει τους millennials να αγοράζουν ακίνητα - Τι άλλο τους ανησυχεί
Δεινόσαυροι σε συλλογές δισεκατομμυριούχων - Η μάχη στις δημοπρασίες
Οι δεινόσαυροι υφαρπάζονται από δισεκατομμυριούχους καθώς οι επιστήμονες δεν έχουν τέτοιους πόρους