Το σοβαρό ζήτημα εγκλωβισμού πληρωμάτων ελληνόκτητων πλοίων στην εμπόλεμη ζώνη της Ουκρανίας, επισημαίνει η Ένωση Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων (ΕΕΝΑ), με επιστολή της στο Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, ζητώντας παράλληλα την παρέμβαση του ΥΝΑΝΠ και του ΥΠΕΞ προς τη Ρουμανία και την Ουκρανία για την άμεση επίλυση του προβλήματος.
Όπως υπογραμμίζεται στη σχετική ανακοίνωση, μέλη της ΕΕΝΜΑ που δραστηριοποιούνται με πλοία τους στο δίαυλο Bystroe που οδηγεί σε λιμάνια της Ουκρανίας και στο δίαυλο Sulina δικαιοδοσίας της Ρουμανίας, αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα αναμονής για πλοήγηση η οποία φτάνει πλέον τις 30 μέρες.
«Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τον εγκλωβισμό των πληρωμάτων σε μια εμπόλεμη περιοχή, κάτι για το οποίο θα πρέπει να ληφθούν το συντομότερο, τα κατάλληλα μέτρα» αναφέρει η ΕΕΝΑ.
Latest News
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία