
Σήμερα, το γέμισμα του ΙΧ με βενζίνη συνεχίζει να αποτελεί έναν μεγάλο πονοκέφαλο. Ενας οδηγός μοντέλου βενζίνης μικρομεσαίας κατηγορίας για να γεμίσει με 60 λίτρα το ρεζερβουάρ του θα πρέπει να αφαιρέσει από τη χρεωστική του κάρτα 112,2 ευρώ – με μέση τιμή τα 1,87 ευρώ/λίτρο των 95 οκτανίων.
Ο λογαριασμός εκτοξεύεται αν ο οδηγός επιλέξει τα βελτιωμένα και ακριβότερα καύσιμα περισσότερων οκτανίων.
Πιο τυχεροί οι ιδιοκτήτες των ντίζελ όπου το γέμισμα του ρεζερβουάρ ενός πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου τούς κοστίζει λιγότερο φέτος σε σχέση με πέρυσι και την ίδια περίοδο που η τιμή του ντίζελ είχε πιάσει τα 2 ευρώ (εξαιτίας της λήξης της επιδότησης από το κράτος στα τέλη του Οκτωβρίου 2022).
Πέντε έξυπνοι και πανεύκολοι τρόποι για να καίτε λιγότερη βενζίνη
Αυτή την περίοδο ένα ντίζελ μοντέλο με ένα ρεζερβουάρ 60 λίτρων απαιτεί από την τσέπη του ιδιοκτήτη του – και με γνώμονα ότι η μέση τιμή του λίτρου είναι στα 1,74 ευρώ – 104,4 ευρώ. Πέρυσι, το κόστος είχε σκαρφαλώσει στα 121,2 ευρώ!
CNG
Το φυσικό αέριο αποτελεί μια εναλλακτική μορφή καυσίμου για τα αυτοκίνητα, με τα οφέλη για τον χρήστη που προσφέρει ένα αυτοκίνητο CNG σε σχέση με τα υπόλοιπα καύσιμα (βενζίνη, πετρέλαιο) να είναι τόσο σημαντικά, που καθιστούν το φυσικό αέριο με διαφορά το πλέον οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο.
Με το κόστος να αγγίζει τα 1,45 ευρώ/κιλό σημαίνει πως ένα όχημα με ρεζερβουάρ 14 κιλών γεμίζει με 20,3 ευρώ (παρ’ όλο που το μικρό ρεζερβουάρ του προσφέρει μικρότερη χιλιομετρικά αυτονομία).
Το φθηνότερο υγραέριο σε σχέση με το ντίζελ και τη βενζίνη κερδίζει την εμπιστοσύνη των οδηγών. Με μέση τιμή πανελλαδικώς σήμερα της τάξεως των 0,89 ευρώ/λίτρο, ένα όχημα με ντεπόζιτο 40 λίτρων γεμίζει με μόλις 35,6 ευρώ.
Στα ηλεκτρικά μοντέλα το κόστος εξαρτάται σημαντικά από το σημείο που εφοδιάζεται. Αν το φουλάρισμα της μπαταρίας του γίνει σε δημόσιο ταχυφορτιστή με την τιμή της κιλοβατώρας να κοστίζει 0,6 ευρώ, τότε μια μπαταρία των 60 κιλοβατωρών απαιτεί 36 ευρώ για μια πλήρη επαναφόρτιση (υπολογίζεται ότι μια μπαταρία σε ένα μικρομεσαίο ηλεκτρικό προσφέρει αυτονομία κατά μέσο όρο 350-400 χιλιόμετρα, ανάλογα με το στυλ οδήγησης αν είναι στην πόλη ή στον αυτοκινητόδρομο).
Σαφώς, αν η επαναφόρτιση του ηλεκτρικού γίνει σε οικιακή παροχή το κόστος απομειώνεται σημαντικά (ανάλογα με την τιμή της κιλοβατώρας του εκάστοτε παρόχου).


Latest News

La Repubblica: Θετική αποτίμηση της πορείας της ελληνικής οικονομίας
Όπως σημειώνει για τα πλεονάσματα του 2024 πρόκειται για «εξαιρετική επίδοση για μία χώρα όπως η Ελλάδα, η οποία πριν από 15 χρόνια είχε υποστεί υποβάθμιση του δημόσιου χρέους της σε junk bond

Επιστρέφουν τα χρήματα από τους Αναπτυξιακούς Νόμους που δεν αξιοποιήθηκαν - Τι είπε ο Θεοδωρικάκος
Σε ό,τι αφορά στις τιμές του Πάσχα ο κ. Θεοδωρικάκος κάλεσε τους αρχηγούς της αντιπολίτευσης να δείξουν περισσότερη υπευθυνότητα

Οδηγός για τα καταπατημένα - Πώς θα αποκτήσετε τίτλους ιδιοκτησίας
10+3 ερωταπαντήσεις για την απόκτηση των τίτλων ιδιοκτησίας για καταπατημένα ακίνητα – Οι ημερομηνίες «κλειδιά» για την εξαγορά και η διαδικασία για την κατοχύρωση της περιουσίας

Οι «αστερίσκοι» στον δρόμο για το δημόσιο χρέος μέχρι το 2032
Ακόμη και αν αυτή η κυβερνητική πρόβλεψη για δημόσιο χρέος στο 140% του ΑΕΠ το 2027 καταστεί γεγονός, το ελληνικό χρέος θα παραμένει το υψηλότερο στην ευρωζώνη

Κίνητρα για επενδύσεις σε παραμεθόριες περιοχές - Τι περιλαμβάνεται
Παρεμβάσεις για τον παραγωγικό μετασχηματισμό σε τμήματα της χώρας που αντιμετωπίζουν οικονομικά και δημογραφικά προβλήματα

Πιερρακάκης στην εαρινή σύνοδο του ΔΝΤ: Δεν σκοπεύουμε να μεταφέρουμε το βάρος στις επόμενες γενιές
Ιδιαίτερη μνεία στην εξυγίανση του τραπεζικού τομέα έκανε ο Κυριάκος Πιερρακάκης μιλώντας στο πλαίσιο της εαρινής συνόδου του ΔΝΤ

Σκέρτσος: Οι 10 πολιτικές της κυβέρνησης για προσιτή στέγη
Ανάρτηση του υπουργού Επικρατείας Ακη Σκέρτσου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το δημογραφικό υπονομεύει την ανάπτυξη - Καμπανάκι από το ΚΕΠΕ
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα η ελληνική αγορά εργασίας –και συνολικά η χώρα– είναι το δημογραφικό, τονίζει ο πρόεδρος του ΚΕΠΕ, Παναγιώτης Λιαργκόβας
![ΔΝΤ: Καμπανάκι για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/30859482_Sharone-perlstein-microfinanace-debt-800x500_c-600x375-1-1.jpg)
Καμπανάκι ΔΝΤ για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες - Τι λέει για την Ελλάδα [γράφημα]
Το ΔΝΤ προβλέπει πλέον ότι το παγκόσμιο δημόσιο χρέος θα αυξηθεί κατά 2,8 ποσοστιαίες μονάδες φέτος

Τα 2+1 ατού για την προσέλκυση νέων επενδύσεων – Το στοίχημα της Ελλάδας
Τι λένε παράγοντες της αγοράς για την ικανότητα της Ελλάδας να διατηρήσει τους ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης – Το αγκάθι της αβεβαιότητας