Οι αγορές μεταχειρισμένων ειδών στην Ευρώπη ετοιμάζονται για μεγάλα κέρδη αυτά τα Χριστούγεννα, καθώς οι καταναλωτές σε όλη την Ευρώπη εξετάζουν το ενδεχόμενο να μειώσουν το κόστος αυτές τις γιορτές, σύμφωνα με νέα έρευνα από την ομάδα διαδικτυακών αγγελιών Adevinta.

Η έρευνα της ομάδας σε 5.000 Ευρωπαίους καταναλωτές σε Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία και Ισπανία, διαπίστωσε ότι οι μισοί από τους ερωτηθέντες σχεδιάζουν να ξοδέψουν λιγότερα φέτος τα Χριστούγεννα λόγω του υψηλού κόστους ζωής.

Η εταιρεία, η οποία περιλαμβάνει στοιχεία από αγορές μεταχειρισμένων, όπως το γαλλικό leboncoin, το γερμανικό Kleinanzeigen (DE) και το ισπανικό Milanuncios, διαπίστωσε επίσης ότι 64% των ευρωπαίων καταναλωτών σκέφτεται να ψωνίσει μεταχειρισμένα είδη αυτήν την εορταστική περίοδο.

Δεν θα πάει σε όλους τους Γάλλους ο Άγιος Βασίλης – Έρχονται οι γιορτές των δύο τρίτων

Οι λόγοι

Οι πιο αναφερόμενοι λόγοι για τους οποίους οι καταναλωτές σκέφτονται να αγοράσουν μεταχειρισμένα είδη είναι η ανάγκη εξοικονόμησης χρημάτων (47%) και η επιθυμία για πιο βιώσιμες αγορές (37%).

Συγκριτικά, πέρυσι μόνο σχεδόν το ένα τρίτο (32%) των ευρωπαίων καταναλωτών στράφηκαν στην αγορά μεταχειρισμένων για τις ανάγκες των Χριστουγεννιάτικων αγορών τους.

Το ένα τέταρτο των καταναλωτών που παρακολουθούν την αγορά μεταχειρισμένων φέτος ανέφεραν ότι τους αρέσει να δωρίζουν ρετρό ή νοσταλγικά είδη και ένα παρόμοιο ποσοστό (24%) δήλωσε ότι τους αρέσει να προμηθεύονται είδη από την τοπική αγορά.

Ωστόσο, ορισμένοι Ευρωπαίοι εξακολουθούν να διατηρούν επιφυλάξεις σχετικά με το δώρο που θα προτιμούσαν. Πάνω από το ένα τρίτο (35%) όσων δεν αγόρασαν μεταχειρισμένα αντικείμενα πέρυσι δήλωσαν ότι προτιμούν να αγοράζουν ολοκαίνουργια.

Πού πάνε όλα τα ανεπιθύμητα δώρα;

Τα ανεπιθύμητα δώρα είναι μια από τις ατυχείς πτυχές της εορταστικής περιόδου. Τα δύο τρίτα των καταναλωτών δηλώνουν ότι έλαβαν ένα ολοκαίνουργιο δώρο που δεν τους άρεσε. Αλλά μόνο το 6% των ερωτηθέντων λέει ότι έχει πετάξει ανεπιθύμητα αντικείμενα.

Οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να κρατήσουν αυτά τα ανεπιθύμητα δώρα ανεξάρτητα αν τους αρέσουν ή όχι. Ενώ το 28% έχει κρατήσει αντικείμενα γνωρίζοντας ότι δεν θα τα χρησιμοποιήσει ποτέ, λιγότερο από το ένα τέταρτο (23%) έχει πουλήσει ανεπιθύμητα αντικείμενα στο διαδίκτυο.

Το ένα τρίτο (33%) αναφέρει ότι κράτησε ένα αντικείμενο σε περίπτωση που κάποτε θα τους φαινόταν χρήσιμο.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή