Η γερμανική βιομηχανία ζαχαροπλαστικής παρήγαγε περίπου 167 εκατομμύρια σοκολατένιους Άγιους Βασίληδες για την περίοδο των Χριστουγέννων φέτος, σύμφωνα με νέα στοιχεία της Bundesverband der Deutschen Süßwarenindustrie (BDSI), σύμφωνα με το ESM Magazine. Με πληθυσμό περίπου 83 εκατομμυρίων, αυτό σημαίνει ότι αντιστοιχούν δύο σοκολατένιοι Άγιοι Βασίληδες για κάθε άτομο στη Γερμανία.
Γερμανία: Η εορταστική διάθεση των ημερών δεν «έφτασε» στους εμπόρους
Σύμφωνα με το BDSI, η παραγωγή φέτος σημείωσε ελαφρά πτώση 1%, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
«Σε δύσκολους και αβέβαιους καιρούς, είναι σαφές ότι η ζαχαροπλαστική είναι μια από τις μικρές απολαύσεις της καθημερινής ζωής. Αυτό ισχύει, ειδικότερα, για τους δημοφιλείς σοκολατένιους Αι-Βασίληδες, που φέρνουν πολλή χαρά τα Χριστούγεννα», δήλωσε ο Δρ Carsten Bernoth, διευθύνων σύμβουλος του BDSI.
Η Milka, η Lindt και η Ritter Sport ήταν οι πιο δημοφιλείς μάρκες σοκολάτας μεταξύ των καταναλωτών, καθώς και οι πρώτες όσον αφορά την αναγνωρισιμότητα της μάρκας.
Τα έσοδα από τις λιανικές πωλήσεις κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων στη Γερμανία αυξάνονται μόνο τα τελευταία χρόνια και ανέρχονται σε περίπου 120,3 δισεκατομμύρια ευρώ το 2022. Οι αγοραστές ήταν ενθουσιασμένοι και οι λιανοπωλητές τόσο online όσο και εκτός διαδικτύου ακόμη περισσότερο. Την ίδια χρονιά, οι Γερμανοί ξόδεψαν περίπου 520 ευρώ κατά κεφαλήν για χριστουγεννιάτικα δώρα.
Πιστοποιημένο κακάο
Οι Γερμανοί ζαχαροπλάστες κινούνται επίσης προς το πιστοποιημένο σύμφωνα με τα πρότυπα βιωσιμότητας κακάο. Το 2022, το ποσοστό πιστοποιημένου κακάο στα είδη ζαχαροπλαστικής που πωλήθηκαν στη Γερμανία ήταν 81%, σύμφωνα με έρευνα της BDSI.
Στην πρώτη έρευνα, το 2011, το ποσοστό αυτό ήταν περίπου 3%.
Σχεδόν τα δύο τρίτα (περίπου 105 εκατομμύρια) των σοκολατένιων Αι-Βασίληδων που παράγονται στη Γερμανία, παραδόθηκαν σε γερμανικά καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων, πολυκαταστήματα και εξειδικευμένους λιανοπωλητές στην τοπική αγορά, σημείωσε η BSDI.
Περισσότερο από το ένα τρίτο, δηλαδή περίπου 62 εκατομμύρια, εξήχθησαν σε ευρωπαϊκές χώρες, καθώς και στο Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά, τις ΗΠΑ, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και τη Νότια Αφρική.
Νέα έρευνα έδειξε ότι, στις αγορές ζαχαροπλαστικής και σοκολάτας, ένας αυξανόμενος αριθμός καταναλωτών εκτιμά προϊόντα που είναι τόσο βολικά όσο και θρεπτικά.
Οι καταναλωτικές γνώσεις των FMCG Gurus υπογραμμίζουν ότι το 26% των παγκόσμιων καταναλωτών ισχυρίζονται ότι η έλλειψη χρόνου έχει οδηγήσει σε αυξημένη ζήτηση για υγιεινές και εύκολες επιλογές, με το βάρος να πέφτει στους κατασκευαστές ζαχαροπλαστικής και σοκολάτας που καλούνται να αναπτύξουν λειτουργικά, θρεπτικά σνακ που δεν κάνουν συμβιβασμούς στη γεύση ή την απόλαυση.
Latest News
Στην αντεπίθεση περνά η Sababell: «Η προσφορά της BBVA είναι παράνομη»
Καταλύτης του deal οι καταλανικές εκλογές της Κυριακής
Κομισιόν: Εκταμιεύτηκε η πρώτη δόση των 50 εκατ. προς τη Βόρεια Μακεδονία
Στο πλαίσιο ενίσχυσης της οικονομίας και της ευρωπαϊκής της πορείας
Ποιος θα τα πάρει; - Η μάχη των 300 δισ. για τα ρωσικά assets
Ορισμένοι από τους συμμάχους της Ουκρανίας θέλουν τώρα να αρπάξουν τα χρήματα της Ρωσίας και να τα δώσουν στο Κίεβο
Στα χνάρια της... Credit Suisse η UBS: Τα μπόνους για προσέλκυση πλούσιων πελατών
Η τράπεζα σχεδιάζει ένα πρόγραμμα πριμοδότησης
Βγήκε από την ύφεση η Βρετανία - Άνοδος του ΑΕΠ κατά 0,6% το α΄ τρίμηνο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Γιατί η αλματώδης ανάπτυξη της Ινδίας αφήνει... αδιάφορο το χρηματιστήριο
Τι φταίει που η ανάπτυξη της Ινδίας δεν απεικονίζεται στο χρηματιστηριακό ταμπλό
Χαμηλώνει τον πήχη η Airbnb - Βουτιά στη μετοχή
Η εταιρεία ανακοίνωσε αυξημένες πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο
Ο γόρδιος δεσμός του προϋπολογισμού στο Ισραήλ και ο λογαριασμός των 16 δισ.
Η κυβέρνηση αυξάνει τα προγράμματα δανεισμού
Σε πτώση τα έσοδα της Salvatore Ferragamo
Ο προβληματισμός για την πορεία στην κινεζική αγορά
Πέθανε ο δικηγόρος Ραμόν Φονσέκα – Ο ρόλος του στην υπόθεση των «Panama Papers»
Περίμενε την ετυμηγορία στη δίκη του