Τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν πληθώρα περιφερειακών συστημάτων που βοηθούν σε σημαντικό βαθμό τους οδηγούς, κάνοντας πιο ασφαλή και εύκολη την οδήγηση.

Ιταλία: Σχέδιο ύψους 1 δισ. δολαρίων για στήριξη της ηλεκτροκίνησης

Ωστόσο, είναι δεδομένο ότι η λειτουργία όλων αυτών, επιβαρύνει τον κινητήρα και αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου.

Έτσι, αν και φαινομενικά ένας διακόπτης δεν θα φέρει την… καταστροφή στην τσέπη σας, ο συνδυασμός όλων αυτών αυξάνει αρκετά τις απαιτήσεις του οχήματος σε καύσιμα, με αποτέλεσμα το ντεπόζιτο να αδειάσει γρηγορότερα από ότι θα έχετε υπολογίσει.

Ένα από τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα ενεργειακής επιβάρυνσης στο αυτοκίνητο είναι το σύστημα κλιματισμού της καμπίνας. Συνήθως λειτουργία του αυξάνει από 0,5 έως και 1 λίτρο/ώρα την κατανάλωση καυσίμου.

Παράλληλα, συστήματα που επιβαρύνουν την κατανάλωση καυσίμου είναι και τα υποσυστήματα του οχήματος που καταναλώνουν ηλεκτρική ενέργεια, όπως το ηχοσύστημα, η χρήση των θυρών φόρτισης, τα θερμαινόμενα καθίσματα ή το σύστημα φωτισμού.

Η αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου υπολογίζεται σε 0,1 λίτρο/100 χλμ. για κατανάλωση 100 Watt ενέργειας, ενώ μόνο η χρήση του θερμαινόμενου πίσω παρμπρίζ μπορεί να μας στοιχίσει 0,8 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα.

Για το λόγο αυτό, ένας οδηγός θα πρέπει να σκεφτεί καλά το ενδεχόμενο να ενεργοποιήσει μαζί τα φώτα του οχήματος, το θερμαινόμενο παρμπρίζ, τον κλιματισμό και το ηχοσύστημα.

Πηγή: in.gr

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα