Ένα σχέδιο ύψους 1 δισ. δολαρίων προς ενθάρρυνση των πολιτών να αντικαταστήσουν τα βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα οχήματα με EVs επεξεργάζεται η ιταλική κυβέρνηση.
Ιταλία: Μπορούμε να τηρήσουμε τους νέους δημοσιονομικούς κανόνες της ΕΕ
Το πακέτο, το οποίο σύμφωνα με το Bloomberg συζητείται από το υπουργείο Βιομηχανίας, θα περιλαμβάνει οικονομικά κίνητρα αξίας έως και 13.750 ευρώ ώστε να επιτραπεί στους πολίτες με ετήσιο εισόδημα χαμηλότερο από 30.000 ευρώ να εγκαταλείψουν τα οχήματα με κινητήρα Euro 2, τα οποία είναι ηλικίας άνω των 20 ετών, και να αγοράσουν νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Το σχέδιο και ο στόχος
Ο στόχος, σύμφωνα με το έγγραφο, είναι «να αλλάξει ο στόλος των οχημάτων της Ιταλίας, ο οποίος είναι ένας από τους παλαιότερους στην Ευρώπη, με τουλάχιστον 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα [με κινητήρες] Euro 3» ή οχήματα νεότερης τεχνολογίας. Το σχέδιο θα στήριζε επίσης «τις οικογένειες με χαμηλό εισόδημα και την αγορά αυτοκινήτων που κατασκευάζονται στη χώρα».
Το σχέδιο θα παρουσιαστεί σε συνάντηση με εκπροσώπους του τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας την 1η Φεβρουαρίου, σύμφωνα με εκπρόσωπο του υπουργείου Βιομηχανίας.
Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ιταλία αυξήθηκαν κατά 19% το 2023 σε περίπου 1,57 εκατομμύρια, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Μεταφορών που δημοσιεύθηκαν την Τρίτη (2 Ιανουαρίου). Το μερίδιο αγοράς EV της Ιταλίας είναι χαμηλότερο από ό,τι σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες.
Προκλήσεις για την Ευρώπη
Όπως σημειώνει το Bloomberg, μετά από χρόνια αλματώδους αύξησης των πωλήσεων η εξάπλωση των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη έχει αρχίσει να επιβραδύνεται.
Σε αυτό το πλαίσιο, αναλυτές της Citi επισήμαναν στο οικονομικό πρακτορείο ότι η ΕΕ είναι απίθανο να επιτύχει τους στόχους της αναφορικά με την διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων στην ήπειρο ως το τέλος της δεκαετίας, εκτός και αν το μπλοκ βελτιώσει τη βιομηχανική του πολιτική και οι αυτοκινητοβιομηχανία θέσουν σε κυκλοφορία φθηνότερα ηλεκτρικά οχήματα σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Latest News
Εκτίναξη 20% της μετοχής της κινεζικής Nio - Διπλασίασε τις παραδόσεις EV
Η Nio ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 15.620 οχήματα τον Απρίλιο, σημειώνοντας αύξηση 134,6% σε ετήσια βάση
Έρχεται η πρώτη Δημοπρασία Εγγυήσεων Προέλευσης από τον ΔΑΠΕΕΠ - Πότε θα γίνει, ποιους αφορά
Tα ειδικά χαρακτηριστικά των προϊόντων διαφοροποιούνται και διακρίνονται ως προς την πηγή της Ανανεώσιμης Ενέργειας και την θέση του Σταθμού παραγωγής
Με «πράσινο» look τα εμπορικά της Lamda στο ΧΑ – Πώς αλλάζουν «The Mall Athens» και «Golden Hall»
Σε εξέλιξη τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης και δημιουργίας χώρων πρασίνου τα εμπορικά κέντρα της Lamda
Κλιματική αλλαγή: «Καμπανάκι» ειδικών για δραματικές συνέπειες στο κοντινό μέλλον
Περιοχές στον πλανήτη θα βρίσκονται σύντομα σε δυσμενή θέση, με τα ζώα να αποτελούν τα πρώτα θύματα δραματικών αλλαγών
Η Sunlight φορτίζει μπαταρίες… για επιδοτήσεις 3 δισ. – Η μάχη για εργοστάσια στην Ε.Ε.
Ο επόμενος στόχος του CEO Λάμπρου Μπίσαλα μετά το άλμα των πωλήσεων άνω του 1 δισ. ευρώ
Φως στο τούνελ… για τα μικρά φωτοβολταϊκά σε Κρήτη και Πελοπόννησο
Τι εκκρεμότητες υπάρχουν για να λήξει το «σήριαλ» με τους διαγωνισμούς του ΔΕΔΔΗΕ
DIMAND: Οι μεγάλες επενδύσεις που αλλάζουν την όψη της πόλης
Τα τελευταία χρόνια, η DIMAND έχει στοχεύσει δυναμικά στις αστικές αναπλάσεις, επενδύοντας σε κτήρια, συνδεδεμένα με την ιστορία του κέντρου της Αθήνας και του Πειραιά
Οικονομάκης (ΕΕΑΑ): Η εισφοροδιαφυγή το μεγάλο αγκάθι στην ανακύκλωση των συσκευασιών
Τι ανέφερε ο πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης (ΕΕΑΑ), μιλώντας στο 9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών
Λεωφορεία με υδρογόνο και αμαξοστάσια με φωτοβολταϊκά - Το «πράσινο» λίφτινγκ
Υδρογονοκίνηση, βιωσιμότητα και ηλεκτροκίνηση δείχνουν το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών στην Αττική
Συμφωνία στη G7 για μείωση της παραγωγής πλαστικού
Η ρύπανση από το πλαστικό δεν σταματά να αυξάνεται, ενώ εκτιμάται ότι θα τριπλασιαστεί έως το 2060 εάν δε ληφθεί κανένα μέτρο