Ένα δεξαμενόπλοιο τύπου aframax, το οποίο είχε εγγραφεί στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ στις 18 Ιανουαρίου για παραβίαση του ορίου των ανώτατων τιμών για το θαλάσσιο ρωσικό πετρέλαιο, προκάλεσε διακοπή της κυκλοφορίας στον Βόσπορο την Κυριακή.
Οι διελεύσεις διακόπηκαν προσωρινά και προς τις δύο κατευθύνσεις ανακοίνωσε η γενική διεύθυνση ασφάλειας των ακτών της Τουρκίας (KEGM) στο Χ (πρώην twitter) στις 12:01 τοπική ώρα.
Η KEGM δεν διευκρίνισε πόσο θα διαρκέσει η διακοπή της κυκλοφορίας.
Οι τουρκικές αρχές έλαβαν το μέτρο αφού το πλοίο Peria χωρητικότητας 114.800-dwt (κατασκευής 2006) έριξε άγκυρα στον κόλπο Kecilik, ανέφερε η KEGM.
Τα δεδομένα του πλοίου δείχνουν ότι η τοποθεσία βρίσκεται κοντά στη βόρεια είσοδο του Βοσπόρου.
Σύμφωνα με το KEGM, το Peria βρισκόταν καθ’ οδόν από τη Ρωσία προς το τουρκικό λιμάνι της Σμύρνης. Οι πάροχοι δεδομένων πλοίων δείχνουν ότι φόρτωσε φορτίο πετρελαίου στο Νοβοροσίσκ στις 9 Ιανουαρίου.
Το πλοίο είναι υπό τη διαχείριση της Hennesea Tankers με έδρα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Ως εκ τούτου, περιλαμβάνεται στον κατάλογο των 18 δεξαμενόπλοιων της εταιρείας που τέθηκαν υπό κυρώσεις από την αμερικανική κυβέρνηση μόλις πριν από τρεις ημέρες.
Rusya’dan İzmir’e seyir halindeyken İstanbul Boğazı Keçilik Koyu mevkisinde PERIA isimli tankerin demir atması nedeniyle; İstanbul Boğazı gemi trafiği, çift yönlü ve geçici olarak askıya alınmıştır. Gemiye, Kuruluşumuz römorkörleri ve tahlisiye botları ile müdahale edilmektedir. pic.twitter.com/jfe1bcWpNb
— KEGM (@kiyiemniyet) January 21, 2024
Latest News
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία