Στις premium μπίρες που κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος θα εστιάσει η στρατηγική ανάπτυξης της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας. Μετά τα θετικά αποτελέσματα του 2023, η θυγατρική του πολυεθνικού κολοσσού της Carlsberg θα επενδύσει ακόμη περισσότερο στην ενίσχυση brands, όπως η Kaizer, η Carlsberg αλλά και στην «Νήσος», την οποία διανέμει αποκλειστικά μετά την απόκτηση πλειοψηφικού ποσοστού στην κυκλαδίτικη μικροζυθοποιϊα.
«Θέλουμε να εκμεταλλευθούμε την παγκόσμια τάση για premium μπίρες», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Managing Director της εταιρείας, Henrik Fredvig μιλώντας χθες σε δημοσιογράφους. Στο πλαίσιο αυτό, εντάσσεται η έναρξη παραγωγής της μπίρας Carlsberg στη μονάδα της εταιρείας στη Σίνδο ήδη από πέρυσι και η εντονότερη προώθησή της στην ελληνική αγορά αλλά και η παραγωγή της «Νήσος» στην έτερη παραγωγική μονάδα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στην Ριτσώνα, αφού η μονάδα στην Τήνο «δουλεύει στο φουλ».
Ο κ. Fredvig θέλοντας να καταδείξει τη δυναμική των premium brands αποκάλυψε ότι η Kaizer αναπτύχθηκε κατά 16% και η Carlsberg κατά 36%, αν και όπως είπε ξεκίνησε από μικρότερη βάση. Έσπευσε μάλιστα να τονίσει ότι θα επιδιώξουν το σήμα Carlsberg να έχει διψήφια ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια. Ιδιαίτερη έμφαση αναμένεται να δοθεί και στην κατηγορία των μη αλκοολούχων προϊόντων, η γκάμα της οποίας εμπλουτίστηκε με την Φιξ Άνευ Λεμόνι και το Mango-Passion Fruit σε mixer της Tuborg.
Στο 25% ανέβηκε το μερίδιο αγοράς
Τα παραπάνω σχέδια έρχονται μετά από μια θετική χρονιά για την εταιρεία. Παρά το αντίξοες συνθήκες που επικράτησαν, πέτυχε να αυξήσει τις πωλήσεις της (κατά 3% σε όγκο και πάνω από 20% σε αξία), ανεβάζοντας ταυτόχρονα το μερίδιο στο 25% από 24% ένα χρόνο πριν.
Για την αγορά πάντως το 2023 ήταν μια απαιτητική χρονιά. Ο κ. Fredvig χαρακτήρισε την περσινή χρονιά «δύσκολη» και «απρόβλεπτη» χρονιά λόγω του υψηλού πληθωρισμού, των ακραίων καιρικών φαινομένων και του πολέμου στην Ουκρανία. Συνολικά, η κατανάλωση μπίρας υποχώρησε κατά 1%. «Μόνο το πρώτο και το τέταρτο τρίμηνο του έτους παρουσίασαν πολύ υψηλή κατανάλωση λόγω του τουρισμού που ήταν αυξημένος κατά 7% σε σχέση με το 2022», ανέφερε χαρακτηριστικά ο διοικητικός ηγέτης της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας.
Η εταιρεία διατηρεί ισχυρή παρουσία στις τουριστικές περιοχές, με αιχμή την μπίρα «Mythos» που είναι αρκετά διαδεδομένη μεταξύ των ξένων επισκεπτών.
Πήρε πίσω ανατιμήσεις μετά τα μέτρα Σκρέκα
Ο κ. Fredvig ρωτήθηκε και για τα μέτρα της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της ακρίβειας. Απέφυγε να επεκταθεί πολύ, ωστόσο αποκάλυψε ότι η εταιρεία είχε προγραμματίσει κάποιες μικρές ανατιμήσεις, τις οποίες απέσυρε μετά την ανακοίνωση των μέτρων.
Η εταιρεία διαθέτει δύο παραγωγικές μονάδες στις οποίες παράγει περί τα 13 σήματα – μεταξύ αυτών ΦΙΞ, Mythos και Kaiser ενώ οι επενδύσεις μέσα στην τριετία 2021-2023, άγγιξαν τα 23,1 εκατ. ευρώ. Για το 2024, το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας ξεπερνά τα 10 εκατ. ευρώ, ενώ για την τριετία 2024-2026 ο στόχος είναι να ξεπεραστούν τα 30 εκατ. ευρώ.
Στρατηγικά, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, θα συνεχίσει να εστιάζει σε περαιτέρω διεύρυνση του αποτυπώματός της στην αγορά, με κανάλι προτεραιότητας αυτό της κρύας αγοράς (HO.RE.CA.), στοχευμένη ανάπτυξη του premium χαρτοφυλακίου της, εμπλουτισμό των διαθέσιμων επιλογών προς τους καταναλωτές, σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται και με ιδιαίτερη έμφαση στα μη αλκοολούχα προϊόντα και εστίαση στην τουριστική αγορά.
Latest News
Αρέσουν τα Marks & Spencer στους Έλληνες - Αύξηση τζίρου και κερδοφορία για την Μαρινόπουλος το 2023
Το μέλλον ανήκει στην ανάπτυξη δικτύου φυσικών καταστημάτων - Συνεχίζει το e-shop - Αλλαγή στρατηγικής σε διεθνές επίπεδο
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Με διπλό bypass ξεκινά η επιστροφή πρώην κόκκινων δανείων στις τράπεζες
Σε βάθος 3 – 5 ετών θα μπορούσαν να επιστρέψουν στο τραπεζικό σύστημα χορηγήσεις συνολικού ύψους έως και 15 δισ. ευρώ.
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Cenergy Holdings: Η Σωληνουργεία Κορίνθου αναλαμβάνει σημαντικά έργα στη Βόρεια Θάλασσα.
Τα έργα, Bestla στη Νορβηγία και Bittern στο Ηνωμένο Βασίλειο, εδραιώνουν περαιτέρω την ισχυρή γεωγραφική παρουσία της εταιρείας
Ο Πύργος Πειραιά λαμβάνει πιστοποίηση LEED Platinum - Ο πρώτος πράσινος ουρανοξύστης στην Ελλάδα
Ο Πύργος Πειραιά υπερβαίνει κατά τρεις βαθμίδες τις ενεργειακές απαιτήσεις της ελληνικής νομοθεσίας για υφιστάμενα κτήρια και κατατάσσεται στην κατηγορία A+, σύμφωνα με το πρότυπο ΚΕΝΑΚ
Συνάντηση της προέδρου του ΣΒΕ με τον Επιτρόπο Απόστολο Τζιτζικώστα
Συζητήθηκε η ανάγκη εκσυγχρονισμού των μεταφορικών υποδομών στην Ελλάδα, με την πρόεδρο του ΣΒΕ να επισημαίνει ειδικά την υστέρηση στην περιφέρεια
Νέος ρόλος για την Unilever Ελλάδος: Αναλαμβάνει την ευθύνη 14 αγορών
Τη θέση Γενικού Διευθυντή στο νέο Business Unit, με ευθύνη για 14 αγορές, θα αναλάβει ο Γιώργος Τζαβάρας
Χατζηδάκης: Μειώνονται οι τραπεζικές προμήθειες - Πότε θα γίνουν οι ανακοινώσεις
Από το 2025 οι τραπεζικές προμήθειες θα είναι αρκετά χαμηλότερες, με τις παρεμβάσεις που δρομολογεί κυβέρνηση, λέει ο Χατζηδάκης
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»