Έχοντας αντιμετωπίσει αποτελεσματικά το χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων, τις πολύωρες αναμονές και την ταλαιπωρία, το 1555 του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης εξυπηρετεί σήμερα ένα μέσο όρο 14.000 κλήσεων την ημέρα, άμεσα, φιλικά και αξιόπιστα.
Από τον Ιούλιο του 2021 έως και τον Φεβρουάριο του 2024, το 1555 έχει απαντήσει συνολικά σε 8.110.006 κλήσεις, με το μέσο χρόνο αναμονής να ανέρχεται στα 18 δευτερόλεπτα.
Από αυτές τις κλήσεις το 99.89% των αιτημάτων έχουν απαντηθεί, είτε αμέσως είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0.11% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικές ομάδες στελεχών του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.
Ο e-ΕΦΚΑ εξακολουθεί να συγκεντρώνει σταθερά το μεγαλύτερο αριθμό κλήσεων προς το 1555. Μέχρι τώρα έχουν εξυπηρετηθεί 5.616.476 κλήσεις πολιτών για θέματα της αρμοδιότητάς του, με το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων να ανέρχεται σε 99,9%. Τα συχνότερα ερωτήματα – αιτήματα για τον φορέα αφορούν στα ηλεκτρονικά ραντεβού σε υπηρεσίες του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης, σε απονομές συντάξεων και παροχές σε χρήμα.
Υψηλό είναι το ενδιαφέρον και για θέματα αρμοδιότητας της ΔΥΠΑ με τον αριθμό των απαντημένων κλήσεων να πλησιάζει τις 1.251.937 και το ποσοστό των αιτημάτων που έχουν επιλυθεί να φτάνει το 99.99%. Τα συχνότερα ερωτήματα – αιτήματα για την ΔΥΠΑ αφορούν στην τακτική επιδότηση ανεργίας, τα επιδόματα ανεργίας και τις παροχές μητρότητας.
Για θέματα αρμοδιότητας του ΟΠΕΚΑ, έχουν απαντηθεί 909.401 κλήσεις, για θέματα Εργασιακών Σχέσεων και Επιθεώρησης Εργασίας 221.505 και 61.115 κλήσεις αντίστοιχα, για θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης 34.472 κλήσεις και για θέματα Ισότητας Φύλων/Δημογραφικής Πολιτικής 15.100 κλήσεις.
Παράλληλα, ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η αύξηση που σημειώνεται στη χρήση της ιστοσελίδας 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης καθώς και να υποβάλλουν και να παρακολουθούν την πορεία προσωποποιημένων αιτημάτων, χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο. Μέχρι τον Ιανουάριο του 2024 είχαν υποβληθεί 50.052 αιτήματα μέσω της ιστοσελίδας 1555.gov.gr.
Για τη συνεχή ενημέρωσή τους για θέματα εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά οι πολίτες μπορούν πλέον να ακολουθήσουν και το viber κανάλι του 1555.
Η σταδιακή εξέλιξη του 1555 σε πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης, δημιουργεί πολλαπλά οφέλη τόσο για τους πολίτες, όσο και για τη λειτουργία των υπηρεσιών και των εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης. Συγκεκριμένα, μέσα από την ψηφιοποίηση της επικοινωνίας με τον πολίτη, αυξάνεται η ταχύτητα, η εγκυρότητα και η αξιοπιστία των παρεχόμενων υπηρεσιών, επιτυγχάνεται μείωση του κόστους λειτουργίας του 1555, βελτιώνεται ο συντονισμός μεταξύ του 1555 και των διαφόρων φορέων, ενώ αποσυμφορείται ο όγκος εργασίας των δημοσίων λειτουργών και εξοικονομείται χρόνος για τη βελτίωση της απόδοσής τους. Παράλληλα, μέσα από τη λειτουργία του συστήματος, δημιουργείται μια σημαντική, οργανωμένη γνωσιακή βάση, η οποία αποτελεί σημείο αναφοράς για την αναβάθμιση της λειτουργίας των φορέων, μέσα από τον έγκαιρο εντοπισμό προβλημάτων, τη βελτίωση διαδικασιών και την καλύτερη προσαρμογή τους στις ανάγκες των πολιτών.
Αξιοποιώντας νέες ψηφιακές δυνατότητες και εξειδικευμένη τεχνογνωσία από το δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα, το 1555 αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα θετικά παραδείγματα, για το πώς μπορεί να βελτιωθεί ριζικά η ποιότητα εξυπηρέτησης του πολίτη.
Latest News
Λήγει την Μ. Τρίτη η προθεσμία για διασύνδεση POS-ταμειακών - Και μετά... πρόστιμα
Δεν πρόκειται να δοθεί καμία άλλη παράταση - Στις 2 Μαΐου θα εκδοθεί η σχετική εγκύκλιος που θα καθορίζει τον οδικό χάρτη για την επόμενη ημέρα, αλλά και τον τρόπο επιβολής των προστίμων
Επίδομα μητρότητας και αναδρομικά σε επαγγελματίες και αγρότισσες έως το τέλος Απριλίου
Το επίδομα θα λάβουν αναδρομικά και όσες μητέρες απέκτησαν παιδί από τις 24 Σεπτεμβρίου 2023 και μετά
«Άνθρακας» η μείωση της φορολογίας στην Ελλάδα - 4 στα 10 ευρώ πάνε σε φόρους και εισφορές [γράφημα]
Τι δείχνουν τα στοιχεία για τις επιβαρύνσεις των εργαζομένων από φόρους και εισφορές είτε έχουν οικογένεια είτε όχι
Nέα ψηφιακή εφαρμογή για την καταχώρηση των ραντεβού διασύνδεσης ERP – POS
Αναλυτικά οι ημερομηνίες με βάση την ανακοίνωση της ΑΑΔΕ
Νέες λειτουργίες εξυπηρέτησης σε ψηφιακές εφαρμογές απο την ΑΑΔΕ
Μεταξύ των νέων δυνατοτήτων η ανάκληση ή ακύρωση αιτήματος, η επισύναψη αρχείων αλλά και η ενημέρωση των φορολογουμένων για αιτήματα που έχουν υποβάλλει
Το στοίχημα του «brain gain» - Έρχονται οι Tech Visa και Talent Visa για προσέλκυση ταλέντων
Στόχος η προσέλκυση εργαζομένων υψηλής εξειδίκευσης από τρίτες χώρες
Περίπου 75.000 οι εγγραφές στην πλατφόρμα απασχόλησης συνταξιούχων
Πρόκειται για ένα μέτρο που βοηθά τους συνταξιούχους να βελτιώσουν το εισόδημα τους αλλά και τη μελλοντική τους σύνταξη, είπε ο υφυπουργός Εργασίας
Τη Μεγάλη Τρίτη, 58.912 μητέρες θα λάβουν αναδρομικά 36.247.500 ευρώ - Αυξημένο το επίδομα γέννησης
Οι δικαιούχοι του επιδόματος γέννησης για το μήνα Απρίλιο ανέρχονται σε 10.119 και το ποσό τη καταβολής ανέρχεται σε 11.165.950 ευρώ
Άρχισαν τα τηλέφωνα από την ΑΑΔΕ για τα POS - Τι είπε ο Πιτσιλής
Έχουν ήδη δρομολογηθεί τα πρώτα 30 πρόστιμα, των 10.000 και των 20.000 ευρώ
Άνοιξε το taxis - Οι νέοι κωδικοί – «φωτιά» για τους ελεύθερους επαγγελματίες
Τα φυσικά πρόσωπα θα δουν στο Ε1 προσυμπληρωμένα τα ποσά του ελάχιστου τεκμαρτού εισοδήματος