Η εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχειακών μονάδων SWOT Hospitality ανακοίνωσε μία νέα συνεργασία, αυτή τη φορά με την Intracom Holding, για τη μίσθωση ξενοδοχείου 55 δωματίων, το οποίο θα ανοίξει τις πόρτες του τον Ιούνιο του 2024, ανανεωμένο ως Οlvos Koufonisia.

Ο Σωτήρης Μπακαγιάννης CEO της Intracom Properties, δήλωσε: «H Intracom Properties σχεδιάζει την ανάπτυξη ενός μοναδικού resort στο μεγάλο Κουφονήσι, με σεβασμό στο περιβάλλον και έμφαση στην υψηλή ποιότητα υπηρεσιών. Επιλέξαμε την SWOT Hospitality μια από τις πιο εξειδικευμένες και ανερχόμενες εταιρείες Hotel Management ως συνοδοιπόρο σε αυτό το εγχείρημα, καθώς μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα για την αναβάθμιση του ξενοδοχείου αλλά και του προορισμού.»

Τα ντεσού του deal Intracom με «Ευρώπη» – Η ευκαιρία που είδε ο Κόκκαλης

Ο Στέλιος Κουτσιβίτης, Πρόεδρος της SWOT Hospitality, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη συνεργασία μας με έναν τόσο μεγάλο επενδυτή όπως είναι η Intracom Holding. Με τη σύμπραξη αυτή, η SWOT Hospitality υλοποιεί τη στρατηγική ανάπτυξής της με την είσοδό της στη μίσθωση μεγάλων πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων, προσφέροντας αναβαθμισμένες υπηρεσίες φιλοξενίας, σε δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς.»

Το Olvos Koufonisia είναι μέλος του Olvos Collection, το οποίο δημιούργησε η SWOT Hospitality το 2020 και περιλαμβάνει πολυτελή boutique ξενοδοχεία σε αγαπημένους προορισμούς, όπως η Σαντορίνη, η Μύκονος και το Πόρτο Χέλι.

Το ανακαινισμένο Olvos Koufonisia, βρίσκεται στο Άνω Κουφονήσι, 90 μέτρα από την παραλία, και διαθέτει 55 δωμάτια και σουίτες, εξωτερική πισίνα, καταπράσινους κήπους και ένα εστιατόριο, το μενού του οποίου φέρει την υπογραφή του σεφ Γιώργου Στυλιανουδάκη.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott