Ο γίγαντας των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων AP Moller-Maersk έχει υπογράψει συμβόλαια για την παραγγελία 20 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου neo-panamax στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης στροφής του προς το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ως καύσιμο.
Maersk: Νέο πλοίο με διπλό καύσιμο στη στροφή προς την απαλλαγή από άνθρακα
Τα 20 πλοία διπλού καυσίμου συνολικής χωρητικότητας 300.000 teu έχουν παραγγελθεί σε τρία ναυπηγεία στην Κίνα και τη Νότια Κορέα. Δύο πλοία των 9.000 teu και έξι των 17.000 teu έχουν παραγγελθεί στο Yangzijiang Shipbuilding στην Κίνα. Άλλα 12 πλοία των 15.000 teu θα κατασκευαστούν στη Hanwha Ocean στη Νότια Κορέα και στη New Times Shipbuilding στην Κίνα, με κάθε ναυπηγείο να κατασκευάζει έξι πλοία το καθένα.
Πότε θα παραδοθούν τα πλοία στην Maersk
Η παράδοση των πρώτων πλοίων θα γίνει το 2028 και η τελευταία παράδοση θα πραγματοποιηθεί το 2030. Όλα τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα πρόωσης διπλού καυσίμου υγροποιημένου αερίου, δήλωσε η Maersk και πρόσθεσε ότι η παραγγελία αποτελεί μέρος ενός σχεδίου ανανέωσης του στόλου που παρουσίασε η εταιρεία με έδρα την Κοπεγχάγη τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους.
Ολα τα πλοία της Maersk θα διαθέτουν μηχανές διπλού καυσίμου με σκοπό να λειτουργούν με καύσιμα χαμηλότερων εκπομπών
Η Anda Cristescu, επικεφαλής της διεύθυνσης ναυλώσεων και νεότευκτων πλοίων της Maersk, δήλωσε: «Οι παραγγελίες αυτές αποτελούν μέρος του συνεχιζόμενου προγράμματος ανανέωσης του στόλου μας και συνάδουν με τη δέσμευσή μας για την απαλλαγή από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, καθώς όλα τα πλοία θα διαθέτουν μηχανές διπλού καυσίμου με σκοπό να λειτουργούν με καύσιμα χαμηλότερων εκπομπών».
«Λόγω των διαφορετικών μεγεθών τους, τα πλοία θα είναι σε θέση να καλύψουν πολλούς ρόλους και λειτουργίες στο μελλοντικό μας δίκτυο και θα μας δώσουν μεγάλη ευελιξία ανάπτυξης όταν θα είναι έτοιμα να εισέλθουν στο στόλο μας και σταδιακά, θα αντικαταστήσουν την υπάρχουσα χωρητικότητα του στόλου μας», πρόσθεσε.
Latest News
Πράσινη μετάβαση: Οι κίνδυνοι που απειλούν τη ναυτιλιακή βιομηχανία
Εάν τα υπάρχοντα πλοία μπορούν να μετασκευαστούν σε πλοία με σχεδόν μηδενικές εκπομπές, θα μπορούσε να σωθεί μεγάλο μέρος του στόλου, και αυτό αποτελεί κίνητρο για τους επενδυτές
Λιμάνι Καβάλας: Περνά και επίσημα στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – EFA VENTURES
Έναρξη υπο-παραχώρησης για την αξιοποίηση του λιμένα «Φίλιππος Β» στο Λιμάνι Καβάλας - Τι ανακοίνωσε το Υπερταμείο
Με εναλλακτικά καύσιμα 1 στα 2 νέα δεξαμενόπλοια
Αυξημένη διάθεση επενδύσεων σε νεότευκτα πλοία με χαμηλότερες εκπομπές αέριων ρύπων, η οποία όμως θα πρέπει να συμβαδίζει με την αύξηση της ζήτησης
Στα γραφεία της ΕΕΕ η διεθνής ναυτιλία συζητά για την πράσινη μετάβαση του κλάδου
Όπως αναφέρει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η ΕΕΕ η συζήτηση οργανώθηκε ενόψει της συνεδρίασης της αρμόδιας Επιτροπής του ΙΜΟ
Συνεχίζει τις αγορές μετοχών ο Σαββίδης στον ΟΛΘ σε τιμές άνω του 28 ευρώ
Ελέγχει πλέον το 72,69% του λιμένα Θεσσαλονίκης
Απελευθερώθηκε το πλήρωμα του Galaxy Leader από τους Χούθι
Το κατασκευής 2002 Galaxy Leader είχε καταληφθεί τον Νοέμβριο του 2023 και έκτοτε το πλήρωμα του κρατούνταν από τους Χούθι
Ποια μηνύματα έστειλε ο νέος πρόεδρος του ΝΕΕ Γιώργος Αλεξανδράτος
Ο κ. Αλεξανδράτος έκανε λόγο -μεταξύ άλλων- για στήριξη των μικρών και μεσαίων ναυτιλιακών επιχειρήσεων και ενότητα του κλάδου
Capital Group - FORCE Technology: Στη Χίο ο πρώτος στην Ευρώπη προσομοιωτής γέφυρας πλοίου XR
Ο προσομοιωτής θα φιλοξενηθεί στο υπερσύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο της Capital Group, στο λιμάνι της Χίου
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
«Παζάρι» Στυλιανίδη – ακτοπλόων για τις αυξήσεις στα εισιτήρια - Ο λογαριασμός…
Για το «ψαλίδι» στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια το υπουργείο Ναυτιλίας θα ανεβάσει τα ναύλα για τις άγονες γραμμές