Για έκτη συνεχόμενη ημέρα παραμένει κλειστό το λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων Νινγκμπό – Ζουσάν της Κίνας, το τρίτο πιο πολυσύχναστο στον κόσμο, το ανέστειλε μέρος των λειτουργιών του μετά τον εντοπισμό ενός κρούσματος κορωνοϊού.
Το πολυήμερο κλείσιμο ενισχύει τις ανησυχίες για τα ήδη σημαντικά προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στις αλυσίδες τροφοδοσίας, ενώ έχει προκαλέσει συμφόρεσει σε άλλα μεγάλα λιμάνια της χώρας.
Το λιμάνι δεν έχει δημοσιεύσει καμία ενημέρωση για τις δραστηριότητές του από την Τετάρτη, όταν σταμάτησε όλες τις υπηρεσίες εισερχόμενων και εξερχόμενων εμπορευματοκιβωτίων στο τερματικό του Meishan.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών ο εν λόγω τερματικός σταθμός αντιπροσώπευε περίπου το 25% του φορτίου του συνόλου των εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού, αν και η Ningbo-Zhoushan είχε πει ότι θα ανακατευθύνει τα πλοία σε άλλους τερματικούς σταθμούς και θα προσαρμόσει τις ώρες λειτουργίας σε άλλες αποβάθρες.
Η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming Marine Transport Corp. προειδοποίησε τους πελάτες για πιθανή «συμφόρηση στο λιμάνι» λόγω του μερικού κλεισίματος , ενώ η Orient Overseas Container Line Ltd. υπενθύμισε στους πελάτες να ελέγξουν τους τερματικούς σταθμούς πριν κανονίσουν την αποστολή των εμπορευματοκιβωτίων τους στο Ningbo.
Η Maersk δήλωσε την Παρασκευή ότι έχει πλοία που εκτελούν δρομολόγια μεταξύ Ασίας και Νότιας Αμερικής στον τερματικό σταθμό Meishan και ότι όλοι θα παραλείψουν το Ningbo αυτόν τον μήνα.
Η εικόνα της Σαγκάη
Τα λιμάνια της κοντινής Σαγκάης, όπου πολλά πλοία επανακαθορίζουν την διαδρομή τους, αντιμετωπίζουν τη χειρότερη συμφόρηση εδώ και τουλάχιστον τρία χρόνια. Περίπου 30 πλοία κάνουν ουρά έξω από το λιμάνι Γιανγκσχάν, βασικό τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στη Σαγκάη.
Λιμάνια στην ανατολική Κίνα συνεχίζουν τις εργασίες αποκατάστασης των καταστροφών μετά το πέρασμα του τυφώνα In-Fa, ο οποίος μείωσε τον όγκο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά 10% στα τέλη Ιουλίου σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Λιμένων της Κίνας.
Το τελευταίο κύμα συμφόρησης λιμένων στην ανατολική Κίνα θα μπορούσε να αυξήσει περαιτέρω τις τιμές μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, οι οποία πρόσφατα ξεπέρασαν τα 20.000 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο 40 ποδιών.
Latest News
Fitch Ratings: Στο 2,9% η ανάπτυξη στη Βόρεια Μακεδονία το 2024
Τι προβλέπουν Παγκόσμια Τράπεζα και ΔΝΤ- 850 εκατ. ευρώ στη χώρα στο πλαίσιο του Growth Plan
Υβριδικό «500» και την επιστροφή της Lancia στους αγώνες ράλι ανακοινώνει η Stellantis
H Stellantis και η ιταλική κυβέρνηση βρίσκονται σε συνομιλίες για την αύξηση της παραγωγής στα εργοστάσια
Ανοιχτό παράθυρο για δεύτερη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ
Δεν λέω ότι πρέπει να δεσμευτούμε ήδη τον Ιούλιο, αλλά ας διατηρήσουμε την ελευθερία μας στο χρονοδιάγραμμα και τον ρυθμό
Δικαιολογίες τέλος! ΕΚΤ και ΒοΕ πρέπει να μειώσουν τα επιτόκια
Τι λέει σε άρθρο στους FΤ στέλεχος της Wealth Management για την νομισματική πολιτική των κεντρικών τραπεζών
Κινεζικά ηλεκτροκίνητα made in... Brasil - Τι ρόλο παίζουν οι έρευνες της ΕΕ
Λατινική Αμερική, Αυστραλία και ASEAN αυξάνουν τις κινεζικές εισαγωγές
Συγκρατημένη αισιοδοξία για τη Γερμανία - Ανοδικά για 4ο συνεχόμενο μήνα οι επιχειρηματικές προοπτικές
Γρίφος η ιδιωτική κατανάλωση
Σι: Η Κίνα χρειάζεται αυστηρότερους δημοσιονομικούς κανόνες
Τι είπε ο πρόεδρος της Κίνας στη συνεδρίαση του Πολιτικού Γραφείου
Ο CEO του Netflix παίρνει θέση - H ΑΙ «δεν θα αντικαταστήσει σεναριογράφους και σκηνοθέτες»
«Η τεχνητή νοημοσύνη δεν πρόκειται να πάρει τη δουλειά σας», λέει
Οι 10 κορυφαίες χώρες στον κόσμο για τους εργαζόμενους - Οι 3 λόγοι που ξεχωρίζουν
Αυξάνονται οι εργαζόμενοι που αναζητούν εργασία στο εξωτερικό
«Πικρός» καφές για τον CEO της Starbucks - Πτώση πωλήσεων και πλήγματα στην Κίνα
Η αλυσίδα καφέ είχε μερίδιο αγοράς 13,6% της αγοράς καφέ και μπαρ της Κίνας το 2022, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα διαθέσιμα στοιχεία