Στις εγκαταστάσεις του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς φιλοξενήθηκε το φετινό 5ο Balkans & Black Sea Forum (BBSF 2024), με θέμα “Trading Arteries & Global Supply Chains at Stake”, την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024, κατά τη διάρκεια του οποίου τονίστηκε ο κρίσιμος ρόλος του μεγαλύτερου λιμένα της χώρας στο εμπόριο και την παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, ως σημαντική πύλη της παγκόσμιας ναυτιλίας.
Πειραιάς: Υποχώρησε κατά 12,7% η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων τον Ιανουάριο λόγω Χούθις
Το BBSF 2024, το οποίο προάγει σε θεσμικό και επιχειρηματικό επίπεδο τη διασυνοριακή, την ευρωπαϊκή και οικονομική συνεργασία μεταξύ των χωρών της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, Βαλκανικής και της Μαύρης Θάλασσας, παρακολούθησαν προσωπικότητες από τη διεθνή κοινότητα, διπλωμάτες, επικεφαλής διεθνών οργανισμών και στελέχη επιχειρήσεων.
Μεταξύ των ομιλητών στο φετινό φόρουμ ήταν ο Πρέσβης της Κίνας στην Ελλάδα κ. Xiao Junzheng, ενώ την έναρξη των εργασιών του καθιερωμένου πλέον διεθνούς θεσμού, κήρυξε ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας & Οικονομικών κ. Νίκος Παπαθανάσης, ο οποίος εκπροσώπησε στο συνέδριο τον Πρωθυπουργό.
Ο Πρόεδρος της ΟΛΠ Α.Ε., Yu Zenggang, μετά από ένα θερμό καλωσόρισμα προς τους παρευρισκόμενους, εστίασε στην τεράστια ανάπτυξη που έχει πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Πειραιά σε επίπεδο υποδομών, ψηφιακού μετασχηματισμού και πράσινης ανάπτυξης. Στάθηκε σε μεγάλα έργα, όπως τη σημαντική επέκταση στον σταθμό αυτοκινήτων που εγκαινιάστηκε πρόσφατα και αποτελεί σημαντική αναβάθμιση στις διεθνείς μεταφορές, αλλά και στην ανθεκτικότητα που αποδεικνύει σταθερά η ΟΛΠ Α.Ε. στις ευμετάβλητες συνθήκες της εποχής. Πρόκειται, όπως τόνισε, για μία ανθεκτικότητα, η οποία επιβεβαιώνεται από τα ιστορικά ρεκόρ οικονομικών επιδόσεων που επανειλημμένα πετυχαίνει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια και η οποία διαρκώς ισχυροποιείται, χάρη στην αξιοποίηση των συνεργειών που προκύπτουν από τις σχέσεις μεταξύ των χωρών της ευρύτερης περιοχής.
«Kαθοριστικός ρόλος για το λιμάνι του Πειραιά»
Κατά τον χαιρετισμό του ο κ. Yu Zenggang δήλωσε χαρακτηριστικά «To λιμάνι του Πειραιά διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ως σημαντική πύλη ναυτιλίας, μεταφορών και εμπορίου. Λειτουργεί ως καταλύτης για τη διασυνοριακή συνδεσιμότητα, τη συνεργασία και την ανάπτυξη. Υπάρχει ωστόσο ακόμη μεγαλύτερο περιθώριο συνεργασίας, το οποίο αξίζει να αξιοποιηθεί περαιτέρω μέσω σταθερών, αμοιβαία επωφελών και βιώσιμων σχέσεων. Το κοινό μας όραμα για το μέλλον θα πρέπει να εστιάζει στην πράσινη και καινοτόμο ανάπτυξη. Οφείλουμε να διασφαλίσουμε πως η πορεία προς το μέλλον γίνεται με σεβασμό στο περιβάλλον και ταυτόχρονα στηρίζει την κοινωνική ευημερία. Η περαιτέρω ανάπτυξη της περιοχής μας θα πρέπει να αποτελεί πυλώνα ευημερίας, σταθερότητας και βιωσιμότητας για το σήμερα και τις μελλοντικές γενιές.»
Η ΟΛΠ Α.Ε., εισηγμένη εταιρεία του Χρηματιστηρίου Αθηνών διαχειρίζεται και λειτουργεί τον Λιμένα Πειραιά το μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδας και ενός από τα πιο ολοκληρωμένα λιμάνια στην Ευρώπη από πλευράς λιμενικών υπηρεσιών. Οι δραστηριότητες στο Λιμάνι του Πειραιά περιλαμβάνουν την κρουαζιέρα, τη μεταφορά επιβατών, τον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων και αυτοκινήτων, τη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, τα logistics και υπηρεσίες ελεύθερης ζώνης. Κύριος μέτοχος της ΟΛΠ Α.Ε. με ποσοστό 67% είναι η COSCO Shipping, μία από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες του κόσμου.
Την τελευταία δεκαετία η ΟΛΠ Α.Ε. σημειώνει αδιάληπτη ανάπτυξη με σεβασμό στο περιβάλλον και με στοχευμένη χρήση των νέων τεχνολογιών και των εργαλείων ψηφιοποίησης, σε όλο το φάσμα των λιμενικών της δραστηριοτήτων, συνεισφέροντας σε μεγάλο βαθμό στην οικονομία της χώρας και κυρίως ανταποδίδοντας σημαντικά οφέλη στην ελληνική κοινωνία.
Η ΟΛΠ Α.Ε. ανήκει στο δίκτυο “ECO PORTS”, κατέχει πιστοποιήσεις κατά ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 50001:2018, βρίσκεται στη λίστα ESG του Χρηματιστηρίου Αθηνών και συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πιο βιώσιμες εταιρείες της Ελλάδας το 2022.
Latest News
Οι Χούθι φέρνουν νωρίτερα τα... χριστουγεννιάτικα αγαθά - Στα ύψη οι ναύλοι
Οι εταιρείες κάνουν νωρίτερα τις παραγγελίες τους για να αποφύγουν τις καθυστερήσεις
Πονοκέφαλος η μεταφορά των ηλεκτρικών οχημάτων για τις ακτοπλοϊκές
Είναι αδύνατον να διαθέτουν στο γκαράζ των πλοίων διαφορετικό χώρο για τα ηλεκτρικά από τα συμβατικά ΙΧ
Κόκκινη ζώνη για τη διεθνή ναυτιλία η Ερυθρά Θάλασσα - Ο ρόλος των Χούθι
Οι επιθέσεις σε πλοία στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας μείωσαν την κυκλοφορία μέσω της διώρυγας του Σουέζ
Οι ελλείψεις πλοίων έφεραν κέρδη στις ναυτιλιακές μεταφοράς containers – Η ανάλυση από Alphaliner για το α΄ τρίμηνο 2024
Αισιόδοξες οι διοικήσεις των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών για τις επιδόσεις του 2024
Πόσα πληρώσαμε στα ακτοπλοϊκά για τους δημοφιλείς προορισμούς το Πάσχα
Την Μεγάλη Εβδομάδα του 2024 από τον Πειραιά επιβιβάστηκαν 135.230 επιβάτες
Μειώθηκε ο εμπορικός στόλος τον Μάρτιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Τα έξι σημεία που μπορούν να ανατρέψουν το παγκόσμιο εμπόριο
Οι διαταραχές σε κρίσιμες πλωτές οδούς θα μπορούσαν όχι μόνο να ανατρέψουν το θαλάσσιο εμπόριο αλλά και να αναζωπυρώσουν τον πληθωρισμό
Με νέες τεχνολογίες και ήπιες δεξιότητες η ναυτιλία χαράσσει «πράσινη» ρότα
Για τα λιμάνια, πρόκληση αποτελεί η ηλεκτροδότηση των πλοίων από τη στεριά
Πρωταθλητές σε ναυπηγήσεις και αγορές πλοίων οι 'Ελληνες Εφοπλιστές
«Σε καλύτερη θέση από ποτέ» ο τίτλος της Lloyd’s List σε μεγάλο αφιέρωμα για την ελληνική ναυτιλία
Μελίνα Τραυλού: Στρατηγικός ο ρόλος της ελληνικής ναυτιλίας στο παγκόσμιο επιχειρείν
«Αντιπροσωπεύουμε πάνω από το 20% της παγκόσμιας χωρητικότητας και πάνω από το 60% του ελεγχόμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση στόλου»