Εντείνονται οι πιέσεις προς τον πρωθυπουργό της Ινδίας Ναρέντρα Μόντι προκειμένου να επιβάλει εθνικό lockdown αλλάζοντας εκ βάθρων την τακτική των αποσπασματικών περιοριστικών μέτρων κατά της Covid-19 που έχει προκαλέσει μια ανείπωτη τραγωδία στη δεύτερη μεγαλύτερη σε πληθυσμό χώρα του κόσμου.
H φονική πανδημία έχει ήδη αφήσει στο πέρασμά της 249.992 νεκρούς επί συνόλου 22,99 εκατ. μολύνσεων, κατά τα επίσημα στοιχεία, που επιστήμονες θεωρούν υποτιμημένα. Ενώ καθημερινά εδώ και πολλές ημέρες, τα θύματα είναι κοντά ή υπερβαίνουν τα 4.000 ημερησίως.
Σύμφωνα με στοιχεία του CNN που συλλέχθηκαν από διάφορες τοπικές κυβερνήσεις, τουλάχιστον 19 από τα 36 κρατίδια της Ινδίας βρίσκονται υπό πλήρες Lockdown λόγω της Covid-19 και τουλάχιστον 24 υπό ορισμένους περιορισμούς. Και αρκετές περιφερειακές αρχές ανακοίνωσαν την περασμένη εβδομάδα νέους περιορισμούς ενώ σε κάποιες περιπτώσεις επιβάλλονται ακόμα πιο σκληρά μέτρα.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του CNN, υπό αυτό το πλαίσιο των εξελίξεων, εντείνονται οι ανησυχίες της διεθνούς επιχειρηματικής κοινότητας για την πορεία της παγκόσμιας οικονομίας και τους κλυδωνισμούς αυτή θα υποστεί, εάν η Ινδία δεν μπορέσει να ελέγξει την πανδημία.
Χωρίς ναυτικούς
Δεν είναι τυχαίες αυτές οι ανησυχίες. Περίπου το 80% του παγκόσμιου εμπορίου αγαθών κατ’ όγκο πραγματοποιείται σε πλοία και από την Ινδία είναι γνωστό πως προέρχεται ένα μεγάλο τμήμα των πληρωμάτων των πλοίων. Περισσότεροι από 200.000 από τους περίπου 1,7 εκατομμύρια ναυτικούς παγκοσμίως προέρχονται από την Ινδία, σύμφωνα με τον Γκι Πλάτεν, Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου. Πολλοί από αυτούς έχουν αξιώματα όπως αξιωματικοί ή άλλους ρόλους που απαιτούν σημαντικές δεξιότητες, πρόσθεσε.
Καθώς πολλές χώρες έχουν απαγορεύσει τις πτήσεις από και προς την Ινδία, είναι ήδη αδύνατο να μετακινηθούν Ινδοί εργαζόμενοι σε λιμάνια σε όλο τον κόσμο και να ανταλλάξουν πληρώματα.
Ο Ρενέ Πιλ Πέντερσεν, επικεφαλής των ναυτιλιακών σχέσεων στην ναυτιλιακή Maersk, τη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, ελπίζει ότι οι χώρες θα αρχίσουν να κάνουν μια διάκριση μεταξύ των τακτικών ταξιδιωτών και των ναυτικών. Διαφορετικά, είπε, ο κόσμος θα μπορούσε να αντιμετωπίσει αφενός μια πολύ σοβαρή απειλή για τις παγκόσμιες ροές φορτίων, αφετέρου μια «ανθρωπιστική κρίση», επειδή τα πληρώματα δεν θα μπορούσαν να εγκαταλείψουν τα πλοία τους και να επιστρέψουν στην πατρίδα τους.
Latest News
Δεινόσαυροι σε συλλογές δισεκατομμυριούχων - Η μάχη στις δημοπρασίες
Οι δεινόσαυροι υφαρπάζονται από δισεκατομμυριούχους καθώς οι επιστήμονες δεν έχουν τέτοιους πόρους
Ιράν: Νέα πτώση για το ριαλ έναντι του δολαρίου
Συνεχίζεται η καταβαράθρωση του νομίσματος του Ιράν έναντι του δολαρίου. Το ριάλ έπεσε στα 756.000 ανά δολάριο
Μπροστά στην απαγόρευση του TikTok - Πώς προετοιμάζονται οι αγορές μόδας και ομορφιάς
Το timing της απαγόρευσης έρχεται αν και κατά τη φετινή εορταστική σεζόν, οι πωλήσεις του TikTok Shop έχουν αυξηθεί κατακόρυφα
Σκληρό πόκερ Μελόνι και Stellantis για αύξηση παραγωγής της Fiat στην Ιταλία
Η επαναπροσέγγιση μεταξύ των δύο πλευρών δημιουργεί νέες ελπίδες για την αυτοκινητοβιομηχανία Fiat και τους εργαζόμενους
«Πράσινο φως» για το deal των 16,5 δισ. δολ. στα φάρμακα αδυνατίσματος ανάμεσα σε Novo Holdings και Catalent
Η «προίκα» της συμφωνίας της Novo Holding με την Catalent είναι τρία εργοστάσια σε Ιταλία, Βέλγιο και Ηνωμένες Πολιτείες
Αμερικανικό δικαστήριο απορρίπτει αίτημα της TikTok - Η «κλεψύδρα» τελειώνει στις 19/1
Σύμφωνα με το νόμο το TikTok θα απαγορευτεί εκτός αν η κινεζική ByteDance το εκποιήσει μέχρι τις 19 Ιανουαρίου
Παγκόσμια Τράπεζα και ΔΝΤ εγκαταλείπουν τα φτωχά κράτη - Ακόμα και οι διασώσεις γίνονται... ακριβές
Η Παγκόσμια Τράπεζα έχει μείνει πίσω πλέον από την Κίνα που εμφανίζεται ως ο πιο γενναιόδωρος δανειστής στον αναπτυσσόμενο κόσμο
Τέλος οι προσλήψεις στην Klarna, τον λόγο έχει η... τεχνητή νοημοσύνη
O CEO της Klarna θεωρεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να κάνει όλες τις δουλειές που κάνουν οι άνθρωποι στην εταιρεία
Baykar: Συμφωνίες εξαγωγής UAV με 34 χώρες για την τουρκική βιομηχανία
Το 2023, το 90% των εσόδων της Baykar προήλθε από τις ξένες αγορές - Οι εξαγωγές της εταιρείας έφρασαν τα 1,8 δισ. δολάρια
«Μαχαιριά« της Moody’s στον φιλόδοξο Μπαϊρού - Τι εκτιμά η DW
Η μείωση του δημόσιου χρέους αποτελεί «στόχο ζωής» για τον Μπαϊρού, αλλά και ο Moody's μάλλον δεν πιστεύει ότι θα την επιτύχει άμεσα