Εντείνονται οι πιέσεις προς τον πρωθυπουργό της Ινδίας Ναρέντρα Μόντι προκειμένου να επιβάλει εθνικό lockdown αλλάζοντας εκ βάθρων την τακτική των αποσπασματικών περιοριστικών μέτρων κατά της Covid-19 που έχει προκαλέσει μια ανείπωτη τραγωδία στη δεύτερη μεγαλύτερη σε πληθυσμό χώρα του κόσμου.
H φονική πανδημία έχει ήδη αφήσει στο πέρασμά της 249.992 νεκρούς επί συνόλου 22,99 εκατ. μολύνσεων, κατά τα επίσημα στοιχεία, που επιστήμονες θεωρούν υποτιμημένα. Ενώ καθημερινά εδώ και πολλές ημέρες, τα θύματα είναι κοντά ή υπερβαίνουν τα 4.000 ημερησίως.
Σύμφωνα με στοιχεία του CNN που συλλέχθηκαν από διάφορες τοπικές κυβερνήσεις, τουλάχιστον 19 από τα 36 κρατίδια της Ινδίας βρίσκονται υπό πλήρες Lockdown λόγω της Covid-19 και τουλάχιστον 24 υπό ορισμένους περιορισμούς. Και αρκετές περιφερειακές αρχές ανακοίνωσαν την περασμένη εβδομάδα νέους περιορισμούς ενώ σε κάποιες περιπτώσεις επιβάλλονται ακόμα πιο σκληρά μέτρα.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του CNN, υπό αυτό το πλαίσιο των εξελίξεων, εντείνονται οι ανησυχίες της διεθνούς επιχειρηματικής κοινότητας για την πορεία της παγκόσμιας οικονομίας και τους κλυδωνισμούς αυτή θα υποστεί, εάν η Ινδία δεν μπορέσει να ελέγξει την πανδημία.
Χωρίς ναυτικούς
Δεν είναι τυχαίες αυτές οι ανησυχίες. Περίπου το 80% του παγκόσμιου εμπορίου αγαθών κατ’ όγκο πραγματοποιείται σε πλοία και από την Ινδία είναι γνωστό πως προέρχεται ένα μεγάλο τμήμα των πληρωμάτων των πλοίων. Περισσότεροι από 200.000 από τους περίπου 1,7 εκατομμύρια ναυτικούς παγκοσμίως προέρχονται από την Ινδία, σύμφωνα με τον Γκι Πλάτεν, Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου. Πολλοί από αυτούς έχουν αξιώματα όπως αξιωματικοί ή άλλους ρόλους που απαιτούν σημαντικές δεξιότητες, πρόσθεσε.
Καθώς πολλές χώρες έχουν απαγορεύσει τις πτήσεις από και προς την Ινδία, είναι ήδη αδύνατο να μετακινηθούν Ινδοί εργαζόμενοι σε λιμάνια σε όλο τον κόσμο και να ανταλλάξουν πληρώματα.
Ο Ρενέ Πιλ Πέντερσεν, επικεφαλής των ναυτιλιακών σχέσεων στην ναυτιλιακή Maersk, τη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, ελπίζει ότι οι χώρες θα αρχίσουν να κάνουν μια διάκριση μεταξύ των τακτικών ταξιδιωτών και των ναυτικών. Διαφορετικά, είπε, ο κόσμος θα μπορούσε να αντιμετωπίσει αφενός μια πολύ σοβαρή απειλή για τις παγκόσμιες ροές φορτίων, αφετέρου μια «ανθρωπιστική κρίση», επειδή τα πληρώματα δεν θα μπορούσαν να εγκαταλείψουν τα πλοία τους και να επιστρέψουν στην πατρίδα τους.
Latest News
Ιστορικό ρεκόρ για την απασχόληση στην ΕΕ - Καθηλωμένη χαμηλά η Ελλάδα
Το αποτέλεσμα αυτό σηματοδοτεί 3 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης μετά από πτώση στα 72% το 2020 λόγω της πανδημίας COVID-19
Στο στόχαστρο της αμερικανικής δικαιοσύνης η McKinsey - Η έρευνα για τα οπιοειδή φάρμακα
Το σκάνδαλο με τα οπιοειδή και η αντιμετώπιση ποινικών κατηγοριών - Τι ερευνά το αμερικάνικο υπουργείο Δικαιοσύνης
Δίκαιη μεταχείριση των αμερικανικών εταιρειών ζητά από την Κίνα ο Μπλίνκεν
ΗΠΑ και Κίνα έχουν ολοένα και διαφορετική προσέγγιση σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των αμερικανικών εταιρειών στην Κίνα, τις κινεζικές εξαγωγές και την κινεζική βιομηχανία
Στα σκαριά το μεγαλύτερο deal στα ορυχεία από το 2013
Κυοφορείται συμφωνία ΒΗΡ και Anglo American που έχουν το 10% της παγκόσμιας παραγωγής χαλκού
Πάνω από τις εκτιμήσεις τα κέρδη της BNP Paribas
Η BNPP ανέφερε ότι ήταν περισσότερο εκτεθειμένη στην περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (EMEA)
Σε υψηλό 11 ετών τα κέρδη της Deutsche Bank
Πρόκειται για το 15ο συνεχόμενο κερδοφόρο τρίμηνο της τράπεζας
Ξεπέρασαν τις προβλέψεις τα κέρδη της Barclays
Η τράπεζα δεσμεύτηκε να επιστρέψει 10 δισεκατομμύρια λίρες στους μετόχους μεταξύ 2024 και 2026
Κατακόρυφη η αύξηση στρατιωτικών δαπανών
Περίπου 2,4 τρισ. δολάρια δαπανήθηκαν πέρυσι παγκοσμίως για στρατιωτικούς σκοπούς λόγω της κλιμάκωσης των γεωπολιτικών εντάσεων σε Ευρώπη, Ασία και Μέση Ανατολή
Γιατί η De Beers περιορίζει την παραγωγή διαμαντιών
Η παραγωγή της μονάδας της Anglo American μειώθηκε κατά 23% λόγω της μείωσης αγορών πολυτελείας και της εμφάνισης πολύτιμων λίθων που καλλιεργούνται στο εργαστήριο
Πόσα σχεδιάζει να δαπανήσει η προβληματική Thames Water για να πιουν νερό οι Βρετανοί
Η προβληματική εταιρεία κοινής ωφέλειας ζητά από τη ρυθμιστική αρχή να εγκρίνει υψηλότερες δαπάνες παράλληλα με πιθανή αύξηση λογαριασμών