Οι last minute κρατήσεις, η ψύχραιμη αξιοποίηση των «μαθημάτων» του 2020 και η προσαρμοστικότητα στις νέες συνθήκες, αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες επιτυχίας για τη φετινή τουριστική σεζόν. Οι συνέπειες της πανδημίας δεν καθήλωσαν, τον τελευταίο ένα χρόνο, μόνο τα αεροσκάφη, αλλά και τους ταξιδιώτες, αλλάζοντας διεθνώς τις ταξιδιωτικές συνήθειες, με την ασφάλεια να μπαίνει στο επίκεντρο κάθε επιλογής. Συγχρόνως, ο ανταγωνισμός για τη μικρότερη τουριστική πίτα γίνεται όλο και πιο έντονος.
Σε αυτό το απαιτητικό περιβάλλον, ο ΕΟΤ και η Aegean ένωσαν τις δυνάμεις τους στην καμπάνια «Sunshine Discount», που απευθύνεται σε δέκα αγορές στόχους, στις οποίες η χώρα μας θέλει να ανεβάσει στροφές: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία. Εστιάζει κυρίως σε όσους έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον να επισκεφθούν την Ελλάδα, προκειμένου αυτό να μεταφραστεί σε πραγματικές κρατήσεις. Η χώρα μας έτσι κι αλλιώς βρίσκεται μεταξύ της πρώτης τριάδας των πιο ελκυστικών προορισμών.
«Θέλουμε να χτίσουμε την ανάκαμψη πάνω στη φετινή σεζόν» επισήμανε, εχθές, κατά την παρουσίαση της διαφημιστικής καμπάνιας, η οποία στηρίζεται στο τρίπτυχο «Ήλιος-Θάλασσα-Ξενοιασιά», η διευθύντρια εταιρικών υποθέσεων της Aegean, κυρία Μαρίνα Σπυριδάκη. Η επιτυχία θα κριθεί στο ποιος θα κερδίσει το στοίχημα των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής, στη βελτίωση της ελκυστικότητας των city-breakπροορισμών, όπως η Αθήνα που ήταν από τους κερδισμένους των τελευταίων ετών, και στο στρατηγικό πλάνο προβολής της χώρας για όλο τον χρόνο.
Μαραθώνιος και όχι σπριντ το καλοκαίρι του 2021
Οι πρώτες δύο εβδομάδες προβολής, αν και σε… κλειστή για τον τουρισμό περίοδο, έχουν φέρει ήδη θετικά μηνύματα, με πιο ενεργές τις παραδοσιακές μας αγορές, δηλαδή τη Γερμανία, τη Βρετανία και τη Γαλλία, όμως φαίνεται πως και οι υπόλοιπες χώρες σιγά-σιγά «ξυπνούν». Μάλιστα, διακρίνονται τα πρώτα σημάδια αποκατάστασης ενός καλού ρυθμού κρατήσεων.
Η χώρα μας για το 2021 επενδύει εκτός από την ευρωπαϊκή αγορά και στις ΗΠΑ, από τις οποίες φαίνεται ισχυρό ενδιαφέρον για ταξίδια στην Ελλάδα. Ήδη αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στη χώρας μας, επαναφέροντας απευθείας πτήσεις.
Ορόσημο πάντως για να φανεί η πραγματική τάση στις κρατήσεις είναι η 15ηΜαΐου 2021, ημέρα κατά την οποία κάνει επίσημα openingο τουρισμός, χωρίς βεβαίως να αναμένεται να ανεβάσει ρυθμούς παρά από τα τέλη Ιουνίου κι έπειτα.
Όπως είπε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης, κατά την παρουσίαση της διαφημιστικής καμπάνιας, φέτος θα δαπανηθούν 22 εκατ. ευρώ για την προβολή της χώρας. «Πιστεύω ότι το εφετινό καλοκαίρι θα είναι καλύτερο για τον ελληνικό τουρισμό. Πέρσι καταφέραμε να διασώσουμε το 20% των τουριστικών εσόδων της χώρας και χτίσαμε μια σημαντική παρακαταθήκη. Πιστεύω ότι εάν διπλασιάσουμε εφέτος τα έσοδα θα έχουμε πάει εξαιρετικά καλά» σημείωσε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι το φετινό καλοκαίρι είναι ένας ακόμη Μαραθώνιος, όχι σπριντ. Σε κάθε περίπτωση, όπως επισήμανε, σκαμπανεβάσματα αναμένονται κι εφέτος, και όλοι οι stakeholdersείναι προετοιμασμένοι να προσαρμοστούν.
Η στρατηγική της Aegean για το φετινό καλοκαίρι
Η ασφάλεια και οι νέες τάσεις που έχουν διαμορφωθεί διεθνώς καθοδήγησαν τον σχεδιασμό της Aegean για το εφετινό καλοκαίρι, προκειμένου να καλύψει την προτίμηση των επιβατών σε ταξίδια αναψυχής και προορισμούς που δεν απαιτούν ενδιάμεσες στάσεις.
Έτσι, το εφετινό καλοκαίρι, δημιούργησε τρεις νέες βάσεις σε Μύκονο, Σαντορίνη και Κέρκυρα, και θα πετά συνολικά από 7 περιφερειακές βάσεις, σε συνολικά 65 δημοφιλή δρομολόγια εξωτερικού με τακτικές πτήσεις. Παράλληλα, αυξάνει σε πάνω από 100 τον αριθμό των δρομολογίων εξωτερικού που εξυπηρετούνται απευθείας από την περιφέρεια. Συγχρόνως, προσφέρει κίνητρα και στους Έλληνες, προκειμένου να προτιμήσουν το αεροπλάνο για τα δικά τους ταξίδια.
Όπως αναμένεται, το πτητικό έργο της Aegean θα επανέλθει από τα μέσα του Ιουλίου, στο 70%-75% αυτού του 2019. Σημαντική παράμετρος σε όλα αυτά είναι η πορεία του εμβολιασμού, που μέχρι στιγμής εξελίσσεται θετικά. Θεωρείται δε ότι θα πιαστεί τον Ιούνιο ο πήχης του 50% μεταξύ των ενηλίκων, ώστε να αποτελέσει ένα μαξιλάρι ασφαλείας και για το μαζικότερο άνοιγμα των τουριστικών αφίξεων, αλλά και για τους κατοίκους κι εργαζόμενους των τουριστικών περιοχών.
Σημαντικό ρόλο πάντως στην εξέλιξη της θερινής σεζόν, αλλά και των μηνών που θα ακολουθήσουν, κατά τους οποίους δυνητικά μπορεί να συνεχιστεί μια ικανοποιητική ροή αφίξεων, θα παίξει η καθιέρωση του Ψηφιακού Πράσινου Πιστοποιητικού.
Latest News
Πώς η Ελλάδα γίνεται κόμβος δεδομένων- Από τον Φάρο και τον Δαίδαλο μέχρι τα data centers
Η τεχνητή νοημοσύνη και η ανάγκη της για δεδομένα «φέρνει» και ένα κύμα επενδύσεων, από τα data centers και τα καλώδια οπτικών ινών μέχρι τον «Φάρο» και τον «Δαίδαλο»
Πώς θα κινηθεί η αγορά τα Χριστούγεννα - Τι σχεδιάζουν Jumbo, Κωτσόβολος, Πλαίσιο
Τα Χριστούγεννα αναμένονται οι παραδοσιακές αγορές - το βάρος και τα ερωτηματικά για τις «δεύτερες ανάγκες» μετατίθενται για την εκπτωτική σεζόν του Ιανουαρίου
Τα «παράδοξα» του εμπορικού συνδικαλισμού – Τα 30 χρόνια ΕΣΕΕ και το ντεμπούτο της Αθήνας
Τα πρόσωπα που σημάδεψαν τον θεσμό – Η γένεση της ΕΣΕΕ και η πρώτη φορά πρόεδρος από την πρωτεύουσα
Τι φέρνει ο «γάμος» Entersoft με SoftOne – Στα σχέδια νέες εξαγορές
Όπως είπε ο κ. Κοτζαμανίδης μέχρι πρότινος Entersoft και Softone ήταν ανταγωνιστές μεν αλλά με αμοιβαίο μεταξύ τους σεβασμό, ενώ χαρακτήρισε τις δύο εταιρείες «διαμάντια του κλάδου»
«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη
Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία
Στη Newsphone το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά μετά από πλειστηριασμό
Ο σημερινός πλειστηριασμός για το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά, είχε μειωμένη τιμή πρώτης προσφοράς στα 3.417.000 ευρώ
Πράσινο φως από την Κομισιόν για παράταση του «Ηρακλή» - Στα 3 δισ. ο προϋπολογισμός
Η Κομισιόν ενέκρινε νέα παράταση του προγράμματος έως το τέλος του Ιουνίου
«Πράσινο φως» στην Ικτίνος για υπόγειο λατομείο στη Δράμα - Η ανακοίνωση
Η νέα αυτή εκμετάλλευση του υπόγειου λατομείου από την Ικτίνος θα αυξήσει κατά 20% την παραγωγή δολομίτικου Μαρμάρου του Βώλακα
Σε επαφή με τράπεζα η Μουζάκης για το ομολογιακό έως 5 εκατ. ευρώ
Τη σχετική απόφαση ενέκρινε τον περασμένο Αύγουστο η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της Μουζάκης
Βραβεία «Κούρος 2024»: Ποιες επιχειρήσεις τιμήθηκαν για τις επιδόσεις τους
Η Λέσχη Επιχειρηματικότητας τίμησε για 27η χρονιά την επιχειρηματικότητα της καινοτομίας απονέμοντας τα βραβεία Κούρος 2024