Βελτίωση των εσόδων κατά 5,3% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2020 και αύξηση 3,8% των πελατών συμβολαίου κινητής και σταθερής τηλεφωνίας δείχνουν τα οικονομικά αποτελέσματα για το Β’ τρίμηνο του έτους 2021 που ανακοίνωσε σήμερα η WIND Ελλάς σύμφωνα με τα Διεθνή Χρηματοοικονομικά Πρότυπα (IFRS).

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για την πορεία των αποτελεσμάτων του Β΄ τριμήνου. Είδαμε μια συνεχιζόμενη αύξηση της συνδρομητικής μας βάσης, ως αποτέλεσμα της επιτυχούς υλοποίησης της στρατηγικής μας και της σταδιακής επαναφοράς της οικονομίας στην κανονικότητα. Κοιτάζοντας πλέον και το δεύτερο εξάμηνο, είμαστε σίγουροι για τη συνέχιση της ανάπτυξης μας, καθώς αξιοποιούμε την αυξανόμενη ζήτηση για τις υπηρεσίες μας σε ένα ευνοϊκότερο περιβάλλον λειτουργίας.Τέλος, με μεγάλη χαρά ανακοινώσαμε στις 16 Αυγούστου την εξαγορά της WIND Ελλάς από την United Group, μια συναλλαγή που αναμένουμε να ολοκληρωθεί κάποια στιγμή το 2022. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχουμε υλοποιήσει έναν πολυεπίπεδο μετασχηματισμό των δραστηριοτήτων μας, βελτιώνοντας σημαντικά τις υποδομές, τις υπηρεσίες μας, καθώς και την εμπειρία των πελατών μας. Η ένταξη μας σε έναν διεθνή ηγέτη τηλεπικοινωνιών και ενημέρωσης όπως είναι η UG, είναι ένα συναρπαστικό ορόσημο για εμάς και θα ενισχύσει περαιτέρω τις δυνατότητές μας και τα οφέλη για τους πελάτες μας», σχολίασε σχετικά με τα αποτελέσματα του Β’ τριμήνου 2021, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.

Τα αποτελέσματα

Συγκεκριμένα, τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες ανήλθαν σε 130,3 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 5,3% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2020. Το προσαρμοσμένο EBITDAaL είναι 28,5 εκατ. με περιθώριο 21,9%. Η αύξηση που σημειώθηκε αντανακλά σε 2,4 εκατ. ευρώ σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, προσαρμοσμένο για τη συναλλαγή με την Vantage Towers σαν να είχε συμβεί την 1η Ιανουαρίου του 2020.

Σημειώθηκε επίσης αύξηση των συνδρομητών σε σχέση με το Β’ τρίμηνο του 2020 της τάξεως του 5,2% για τους πελάτες κινητής με συμβόλαιο και 1,9% πελάτες σταθερής με συμβόλαιο.

Σε σχέση με τις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρείας, καταγράφηκε 10,9% αύξηση της κάλυψης σε νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης, φτάνοντας συνολικά τις 267.000. Επίσης, 2,8% αύξηση σε εταιρικούς πελάτες, που ανέρχονται συνολικά σε 82.000 και αύξηση 42,7% σε πελάτες οπτικών ινών (NGA).

Οι συνολικές κατασκευασμένες γραμμές οπτικών ινών (NGA) φτάνουν τις 421.000. Επίσης, στο β’ τρίμηνο του έτους, το 11% των πωλήσεων προήλθε από τα online κανάλια. Οι συνολικές επενδύσεις, των τελευταίων 12 μηνών (ως τις 30/6/21) έφτασαν τα 94,5 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία παραμένει πιστή στη στρατηγική της για αύξηση του πελατολογίου της, επενδύοντας στην επέκταση του δικτύου κινητής τηλεφωνίας 5G και τη διείσδυση των δικτύων οπτικών ινών (FFTC/FFTH), καθώς και την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού της.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις