Μπορεί την προηγούμενη εβδομάδα ίσως λόγω και θέρους να καταγράφηκε μία μειωμένη δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου ωστόσο το ενδιαφέρον παραμένει ισχυρό καθώς τα κέρδη του τομέα κινούνται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα. Όπως αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Allied Shipbroking αναμένεται ότι το μειωμένο ενδιαφέρον της περασμένης εβδομάδας είναι προσωρινό, παρά το γεγονός οι αξίες των second hand πλοίων κινούνται ήδη σε υψηλά επίπεδα. Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος μέχρι τώρα ήταν κυρίως στις μονάδες Kamsarmax και Ultramax, μια τάση που αναμένεται να συνεχιστεί τις επόμενες εβδομάδες, τονίζει η Alllied Shipbroking.

Όσον αφορά στα δεξαμενόπλοια το ενδιαφέρον των αγοραστών είναι πιο περιορισμένο καθώς και τα θεμελιώδη μεγέθη του κλάδου απογοητεύουν με τους ναυλους να παραμένουν σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Ταυτόχρονα βέβαια οι αξίες των πλοίων σύμφωνα με τους ειδικούς παραμένουν υψηλές.

Στα δεξαμενόπλοια σύμφωνα με την Allied Shipbroking ξεχωρίζει η πώληση (bank sale) του VLCC CHANG BAI SAN μεταφορικής ικανότητας 318.445 dwt και έτους ναυπήγησης το 2012 στα ναυπηγεία  Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding Co αντί  41,5 εκατ. δολ  στην Cyprus Maritime.

Στα bulkers ξεχωρίζει η πώληση του CAPE «FRONTIER PHOENIX» μεταφορικής ικανότητας  181.356  dwt και έτους ναυπήγησης 2011 στα  Koyo Dockyard Co Ltd της Ιαπωνίας, αντί 33,75 εκατ.. δολ στην NG Moundreas.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα