Μπορεί την προηγούμενη εβδομάδα ίσως λόγω και θέρους να καταγράφηκε μία μειωμένη δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου ωστόσο το ενδιαφέρον παραμένει ισχυρό καθώς τα κέρδη του τομέα κινούνται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα. Όπως αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Allied Shipbroking αναμένεται ότι το μειωμένο ενδιαφέρον της περασμένης εβδομάδας είναι προσωρινό, παρά το γεγονός οι αξίες των second hand πλοίων κινούνται ήδη σε υψηλά επίπεδα. Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος μέχρι τώρα ήταν κυρίως στις μονάδες Kamsarmax και Ultramax, μια τάση που αναμένεται να συνεχιστεί τις επόμενες εβδομάδες, τονίζει η Alllied Shipbroking.
Όσον αφορά στα δεξαμενόπλοια το ενδιαφέρον των αγοραστών είναι πιο περιορισμένο καθώς και τα θεμελιώδη μεγέθη του κλάδου απογοητεύουν με τους ναυλους να παραμένουν σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Ταυτόχρονα βέβαια οι αξίες των πλοίων σύμφωνα με τους ειδικούς παραμένουν υψηλές.
Στα δεξαμενόπλοια σύμφωνα με την Allied Shipbroking ξεχωρίζει η πώληση (bank sale) του VLCC CHANG BAI SAN μεταφορικής ικανότητας 318.445 dwt και έτους ναυπήγησης το 2012 στα ναυπηγεία Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding Co αντί 41,5 εκατ. δολ στην Cyprus Maritime.
Στα bulkers ξεχωρίζει η πώληση του CAPE «FRONTIER PHOENIX» μεταφορικής ικανότητας 181.356 dwt και έτους ναυπήγησης 2011 στα Koyo Dockyard Co Ltd της Ιαπωνίας, αντί 33,75 εκατ.. δολ στην NG Moundreas.
Latest News
Γκίκας: «Ο προϋπολογισμός του 2025 βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ειδικότερα, στο Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, οι πιστώσεις του τακτικού προϋπολογισμού είναι αυξημένες σε σχέση με το 2024
Υψηλή κερδοφορία για 8 στις 10 πιο μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες
Στο διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2024 τα καθαρά κέρδη για τις κορυφαίες εταιρείες έφτασαν κοντά στα 20 δισ. δολάρια
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα