Μπορεί την προηγούμενη εβδομάδα ίσως λόγω και θέρους να καταγράφηκε μία μειωμένη δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου ωστόσο το ενδιαφέρον παραμένει ισχυρό καθώς τα κέρδη του τομέα κινούνται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα. Όπως αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Allied Shipbroking αναμένεται ότι το μειωμένο ενδιαφέρον της περασμένης εβδομάδας είναι προσωρινό, παρά το γεγονός οι αξίες των second hand πλοίων κινούνται ήδη σε υψηλά επίπεδα. Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος μέχρι τώρα ήταν κυρίως στις μονάδες Kamsarmax και Ultramax, μια τάση που αναμένεται να συνεχιστεί τις επόμενες εβδομάδες, τονίζει η Alllied Shipbroking.
Όσον αφορά στα δεξαμενόπλοια το ενδιαφέρον των αγοραστών είναι πιο περιορισμένο καθώς και τα θεμελιώδη μεγέθη του κλάδου απογοητεύουν με τους ναυλους να παραμένουν σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Ταυτόχρονα βέβαια οι αξίες των πλοίων σύμφωνα με τους ειδικούς παραμένουν υψηλές.
Στα δεξαμενόπλοια σύμφωνα με την Allied Shipbroking ξεχωρίζει η πώληση (bank sale) του VLCC CHANG BAI SAN μεταφορικής ικανότητας 318.445 dwt και έτους ναυπήγησης το 2012 στα ναυπηγεία Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding Co αντί 41,5 εκατ. δολ στην Cyprus Maritime.
Στα bulkers ξεχωρίζει η πώληση του CAPE «FRONTIER PHOENIX» μεταφορικής ικανότητας 181.356 dwt και έτους ναυπήγησης 2011 στα Koyo Dockyard Co Ltd της Ιαπωνίας, αντί 33,75 εκατ.. δολ στην NG Moundreas.
Latest News
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης