Σε ανοδική ρότα αναμένεται να κινηθούν το επόμενο διάστημα οι ναύλοι στα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) καθώς το arbitrage μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης και Ασίας ευνοεί την μεταφορά φορτίων άρα και τη ζήτηση για πλοία, ενώ ψηλά θα παραμείνουν και οι τιμές του καυσίμου.
Παράλληλα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκαθαρίζει με δηλώσεις στελεχών της ότι το υγροποιημένο φυσικό αέριο θα παίξει ένα πολύ σημαντικό ρόλο τα επόμενα χρόνια ως καύσιμο μετάβασης στη νέα εποχή χωρίς άνθρακα.
Το LNG είναι ένα απαραίτητο μεταβατικό καύσιμο στη ναυτιλία, καθώς υπάρχει έλλειψη εναλλακτικών καυσίμων με ουδέτερο άνθρακα, τόνισε ο Joaquim Nunes de Almeida, διευθυντής βιομηχανιών έντασης ενέργειας και κινητικότητας στη Γενική Διεύθυνση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Εσωτερική Αγορά, τη Βιομηχανία, την Επιχειρηματικότητα και τις ΜΜΕ, γνωστή ως DG GROW, σε Virtual Conference του EURACTIV.
Στο μεταξύ σύμφωνα με μία παρουσίαση σε επενδυτές της ναυτιλιακής εταιρείας Flex LNG ένα φορτίο Ηenry Hub αξίας 20 εκατ. δολ στις ΗΠΑ μπορεί να πουληθεί στην Ευρώπη 112 εκατ. δολ και στην Ασία 128 εκατ. δολ δηλαδή με arbitrage μεταξύ 92-112 εκατ. δολ. Όπως εξηγεί η Flex, τα ισχυρά οικονομικά μεγέθη του arbitrage αναμένεται να αυξήσουν τους ναύλους των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers).
Επίσης σύμφωνα με την τελευταία μηνιαία ενημέρωση από την Clarkson Research Services, οι προοπτικές για τα LNG Carriers παραμένουν θετικές καθώς πλησιάζει η περίοδος αιχμής της χειμερινής ζήτησης, με τη παγκόσμια ζήτηση φυσικού αερίου να μην δείχνει σημάδι χαλάρωσης και τα αποθέματα να είναι ακόμη χαμηλά. Όσον αφορά το επόμενο έτος, τα θεμελιώδη μεγέθη είναι θετικά καθώς, το παγκόσμιο εμπόριο LNG σε τονομίλια προβλέπεται να αυξηθεί κατά 5,7%, που οφείλεται για άλλη μια φορά στις εξαγωγές των ΗΠΑ και την αύξηση των κινεζικών εισαγωγών, ενώ η χωρητικότητα του στόλου θα αυξηθεί κατά 5,1%.
Latest News
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες
«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης
Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά
Επανεξελέγη πρόεδρος της ΔΝΕ ο Αντώνης Βενιέρης
Συγκρότηση σε Σώμα του Διοικητικού Συμβουλίου και κατάρτιση του προεδρείου της
Νέες αναταράξεις στο διεθνές εμπόριο - Οι προειδοποιήσεις των Χούθι
Σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη δρομολόγηση των πλοίων γύρω από την Αφρική
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο