Τέσσερις είναι οι ενδιαφερόμενοι για τον έκτο και τελευταίο διαγωνισμό του μεγάλου σιδηροδρομικού πακέτου της ΕΡΓΟΣΕ. Οι φάκελοι για την σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ και τον Δυτικό Προαστιακό της Θεσσαλονίκης ανοίχθηκαν σήμερα, βάζοντας στο παιχνίδι τις ίδιες μεν εταιρείες που εμφανίστηκαν ως σήμερα σε όλους τους διαγωνισμούς, αλλά τέσσερα και όχι μόνο τρία ενδιαφερόμενα σχήματα, μιας και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Intrakat έδωσαν ξεχωριστά το «παρών». Τα άλλα δύο σχήματα παραμένουν σταθερά, δηλαδή οι κοινοπραξίες ΑΒΑΞ – Alstom και ΕΛΛΑΚΤΩΡ – Μυτιληναίος.

Ο προϋπολογισμός δημοπράτησης του έργου, ανέρχεται σε 53,5 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και ο ανάδοχος που θα επιλεγεί θα αναλάβει τη μελέτη και κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής για τη δυτική σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου Προβλήτα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) με την υφιστάμενη Σιδηροδρομική Γραμμή που συνδέει τον Σταθμό Διαλογής Θεσσαλονίκης με τον Εμπορικό Σταθμό και τον Λιμένα. Το έργο αφορά σε μονή σιδηροδρομική γραμμή.

Ο δεύτερος άξονας του έργου αφορά στην ανάπτυξη δικτύου δυτικού προαστιακού σιδηροδρόμου στη Θεσσαλονίκη επί υφισταμένων σιδηροδρομικών γραμμών ή/και νέων τμημάτων γραμμών.

Με την ολοκλήρωσή τους αναμένεται να επιτευχθεί η αναβάθμιση του κύριου σιδηροδρομικού άξονα της χώρας, με κύρια χαρακτηριστικά τη βελτίωση της ασφάλειας, την αύξηση αξιοπιστίας του σιδηροδρόμου και κατά συνέπεια την προσέλκυση μεγαλύτερου μεταφορικού έργου σε σχέση με τα οδικά μέσα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κατασκευές