Μια ακτοπλοϊκή εταιρεία στη γειτονική Ιταλία, η MOBY Lines, φαίνεται ότι θα διασωθεί με τη στήριξη του Ιταλοελβετικού γίγαντα MSC, τη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, η οποία ελέγχει επίσης της MSC Cruises, αλλά και την Grandi Navi Veloci  GNV, ανταγωνίστρια της Moby.

H Moby που ανήκει στην Οικογένεια Ονοράτο επλήγη από την πτώση της κίνησης λόγω της πανδημίας και έπρεπε μέχρι τέλους Μαρτίου να βρει λύση στην αναδιάρθρωση του χρέους. Η οικογένεια Απόντε που ελέγχει την MSC και η οικογένεια Ονοράτο ανακοίνωσαν στο τέλος της περασμένης εβδομάδας,  ότι κατέληξαν σε συμφωνία για την αύξηση κεφαλαίου στη Moby από τον Όμιλο MSC.

Έτσι ο όμιλος της MSC φαίνεται να παίρνει τώρα ότι δεν μπόρεσε να πάρει πριν δέκα χρόνια και κάτι παραπάνω. Πιο συγκεκριμένα πριν δέκα περίπου χρόνια οι Ονοράτο, Απόντε και Γκριμάλντι συμφώνησαν να αποκτήσουν την τότε κρατική ακτοπλοϊκή Tirrenia για να την διασώσουν.

Όμως τελικά οι Ιταλικές αρχές δεν έδωσαν το «Ok» επικαλούμενες λόγους ανταγωνισμού, με αποτέλεσμα να την αποκτήσει η Moby του Ονοράτο αλλά να φορτωθεί και χρέη τα οποία δεν μπόρεσε να αποπληρώσει. Τώρα η MSC διασώζει την Moby και την Tirrenia, και τις θέσεις εργασίας 6.000 εργαζόμενων οι οποίοι εκφράζουν την ικανοποίησή τους για την διάσωση των θέσεων εργασίας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: «Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ανάλογο, ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων από ό,τι ήταν πέρυσι»
Ακτοπλοΐα |

«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης

Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά