«Η Αθήνα η οποία δοκιμάστηκε πολύ τα τελευταία χρόνια και μέσα σε ένα ευμετάβλητο παγκόσμιο περιβάλλον, δείχνει τη δυναμική της και μια βόλτα στο κέντρο, στο εμπορικό τρίγωνο, αρκεί για να καταλάβει κανείς ότι οι επισκέπτες επέστρεψαν», είπε στον RealFm 97,8 σε συνέντευξη του σήμερα ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικιλιας, επισημαίνοντας ότι σε αυτήν την ανάκαμψη σημαντικό ρόλο έπαιξε το γεγονός ότι «πήραμε την απόφαση να ξεκινήσουμε την τουριστική σεζόν νωρίτερα από ποτέ».
Όπως τόνισε χαρακτηριστικά «η έναρξη των απευθείας πτήσεων από τις ΗΠΑ στις 7 Μαρτίουυ, η αύξηση της κρουαζιέρας, με τον Πειραιά ως homeport φέρνει τους επιβάτες στην Αθήνα, και συντελεί στο να αυξηθούν οι τουριστικές ροές δημιουργώντας έσοδα για την οικονομία της πόλης».
Στο ίδιο πλαίσιο, ο κ. Κικίλιας ανακοίνωσε πως η γερμανική Condor, σήμερα 18 Απριλίου εγκαινίασε τις πτήσεις, από Ντίσελντορφ και Λειψία, μετά από σχεδόν 20 χρόνια, υπογραμμίζοντας ότι «η απόφαση της Condor να επιλέξει το αεροδρόμιο της Αθήνας αντικατοπτρίζει την εμπιστοσύνη της εταιρείας στην ελληνική πρωτεύουσα ως προορισμό, αλλά και στη δυναμική που αναπτύσσει η γερμανική αγορά».
Η εικόνα στη Θεσσαλονίκη
Παράλληλα σημείωσε ότι αντίστοιχη εικόνα αυξημένης τουριστικής κίνησης, αποτυπώνεται και στη Θεσσαλονίκη, αποτέλεσμα και της πετυχημένης καμπάνιας #greekend που έγινε από το υπουργείο τουρισμού.
Ο κ. Κικίλιας επίσης δήλωσε ότι «η συνεργασία της Aegean με την TUI Γαλλίας είναι σημαντική για τη γαλλική αγορά και συμφωνα με τις τάσεις που καταγράφει η εταιρεία TUI France, η Ελλάδα είναι η πρώτη σε πωλήσεις στις προ-κρατήσεις για το 2022 από όλους τους προορισμούς, οι κρατήσεις φέτος έχουν αυξηθεί με τριψήφιους ρυθμούς σε σύγκριση με το καλοκαίρι του 2021 και οι top προορισμοί στην Ελλάδα για τους Γάλλους είναι η Αθήνα, η Κρήτη, η Κώς, η Ρόδος και η Κέρκυρα».
Η αγορά των ΗΠΑ
Αναφορικά με τη στρατηγική του υπουργείου τουρισμού ο κ. Κικίλιας είπε πώς «στόχος μας είναι να έρθουν όσο το δυνατόν περισσότερα έσοδα που θα στηρίξουν την ελληνική οικογένεια και για αυτό επικεντρωνόμαστε σε επισκέπτες με υψηλές δαπάνες από όλες τις αγορές, δίνοντας έμφαση στις Η.Π.Α.».
«Η προβολή των λιγότερο δημοφιλών προορισμών γίνεται και θα ενταθεί” ανέφερε τέλος ο κ. Κικίλιας, φέροντας ως παραδείγματα τη Λήμνο και τα Σύβοτα, που θα εγκιανιαστούν τις επόμενες ημέρες ξενοδοχεία αθλητικού τουρισμού, την Σκιάθο, η οποία συνδέεται απευθείας με γαλλικές αερογραμμές’ ενώ σημείωσε ότι «η Περιφέρεια Ηπείρου αποτελεί πλέον τουριστικό προορισμό όλο το χρόνο».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Το «Gig-Tripping» είναι η τελευταία ταξιδιωτική τάση που επιβάλλεται να δοκιμάσετε
Καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι, αυτός ο δημοφιλής όρος αποκτά ολοένα και περισσότερους οπαδούς - Ποιες πόλεις και χώρες είναι ιδανικές και οικονομικές για το συγκεκριμένο τύπου διακοπών
Ενα απο τα δέκα νέα resorts της Hilton στην Ευρώπη , ανοίγει στην Κρήτη
Το Numo Ierapetra Beach Resort Crete είναι αποτέλεσμα μιας ακόμα συμφωνίας της Hilton με τη NUMO Hospitality
Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος: Αποφάσεις για τις πολιτικές προτεραιότητες ενόψει των ευρωεκλογών
Με τις ευρωπαϊκές εκλογές και την ουγγρική προεδρία της ΕΕ προ των πυλών, οι ηγέτες του κλάδου της φιλοξενίας είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν και να συναποφασίσουν για τις πολιτικές προτεραιότητες
Oι δημοφιλέστεροι ακτοπλοϊκοί προορισμοί της χώρας - Τι έδειξε η πλατφόρμα Ferryscanner
Οι ταξιδιώτες κατευθύνθηκαν σε 400 προορισμούς σε 25 χώρες μέσω της πλατφόρμας Ferryscanner
Φοιτητικές διακοπές στην Ευρώπη - Οι δέκα top προορισμοί
Προορισμοί για αξέχαστες εμπειρίες.
Αυξημένο το ενδιαφέρον για ταξίδια στο Μάλμε ενόψει Eurovision – Ποιοι τουρίστες λένε «ναι» στη Σουηδία
Αναμένεται να συγκεντρώσει 100.000 επισκέπτες.
Το ελληνικό νησί που αποθεώνουν οι Τούρκοι τουρίστες
Γαλαζοπράσινες παραλίες, καταπράσινα τοπία και ιστορικές ομορφιές
Αυτό είναι το καλύτερο αεροδρόμιο - Έχει πισίνα, σπα και τροπικούς κήπους
Eκτόπισε από την κορυφή την περσινή νικήτρια Σιγκαπούρη με το Τσανγκί
Επενδυτική έκρηξη στην Αθήνα - Ποιοι κυνηγούν ευκαιρίες στη σκιά της Ακρόπολης
Οι όμιλοι στρέφονται σε rebrands και μετατροπές για να επωφεληθούν από την έκρηξη των ταξιδιών
Μνημόνιο συνεργασίας Deloitte - Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων
Οι συμμετέχοντες - μέλη της ΠΟΞ στις δράσεις θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, σε σχέση μες τις νέες τάσεις και ανάγκες της σύγχρονης τουριστικής αγοράς