«Σανίδα σωτηρίας» βρήκε η Crystal Cruises, μία από τις πρωτοπόρες εταιρείες στις κρουαζιέρες πολυτελείας, η οποία θα δει τα πλοία της να πλέουν ξανά με νέα ιδιοκτησία το 2023, μετά την οικονομική κατάρρευση της μητρικής της εταιρείας Genting Hong Kong.
Διαβάστε επίσης: Παρθενικό ταξίδι στο… διαλυτήριο για το κρουαζιερόπλοιο Global Dream II
Η Genting Hong Kong ήταν ιδιοκτήτρια του luxury brand Crystal Cruises, αλλά και των Dream Cruises, Star Cruises και των γερμανικών ναυπηγείων MV Werften και Lloyd Werft Bremerhaven, τα οποία υπέβαλαν αίτηση πτώχευσης στις αρμόδιες γερμανικές αρχές.
Η Crystal αναγκάστηκε να αναστείλει τις δραστηριότητές της στα τέλη Ιανουαρίου 2022 και στις αρχές Ιουνίου οι Μπαχάμες έβγαλαν στο σφυρί τα δύο μεγάλα κρουαζιερόπλοιά της για να ρυθμιστούν τα χρέη.
Διαβάστε επίσης: «Μαγνήτης» για κρουαζιερόπλοια η Ρόδος
Η Heritage Group, ένας όμιλος με επενδύσεις στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού με επικεφαλής τον Μονεγάσκο δισεκατομμυριούχο Manfredi Lefebvre d’Ovidio, επιβεβαίωσε σήμερα ότι αγόρασε την Crystal Cruises και τα δύο κρουαζιερόπλοια μέσω του A&K Travel Group. Ο Lefebvre d’Ovidio απέκτησε το 80% της A&K τον Μάιο του 2019.
Τα δύο πλοία θα επαναλειτουργήσουν το 2023 μετά από εκτεταμένo refit. Τα κρουαζιερόπλοια πωλήθηκαν την περασμένη εβδομάδα από το Ανώτατο Δικαστήριο στις Μπαχάμες με το Crystal Symphony να πωλείται για 25 εκατομμύρια δολάρια και το νεότερο Crystal Serenity για 103 εκατομμύρια δολάρια. Η επωνυμία και άλλα περιουσιακά στοιχεία αποκτήθηκαν χωριστά από τους εκκαθαριστές της εταιρείας με έδρα τις ΗΠΑ.
Σημειώνεται πως πληροφορίες κάνουν λόγο για ενδιαφέρον της Royal Caribbean και της Silversea για υπό ναυπήγηση πολυτελές κρουαζιερόπλοιο της Crystal, Crystal Endeavour, το οποίο ολοκληρώθηκε πέρυσι από την MV Werften. Παράλληλα, τα πέντε κρουαζιερόπλοια ποταμών της Crystal συνεχίζουν επίσης να τελούν υπό πώληση
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση