«Από χθες είναι στη δημόσια διαβούλευση ίσως το δυσκολότερο πράγμα που έχω κάνει αυτά τα τρία χρόνια στο υπουργείο Ανάπτυξης. Είναι η λύση για την εξυγίανση των Ναυπηγείων Ελευσίνας. Ευελπιστώ ότι ο νόμος θα έχει ψηφιστεί μέχρι το τέλος Ιουλίου». Αυτό ανέφερε σε συνέντευξή του, σήμερα στον ΑΝΤ1, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ‘Αδωνις Γεωργιάδης.
Ο ίδιος τόνισε ότι: «Διασώζονται όλες οι θέσεις εργασίας στα ναυπηγεία και οι εργαζόμενοι θα πληρωθούν τα χρήματα που τους χρωστάνε τα ναυπηγεία εδώ και 7-8 χρόνια. Οι εργαζόμενοι θα πάρουν περίπου 41 εκατ. ευρώ. Και εγώ και ο κ. Νίκος Παπαθανάσης δουλέψαμε γι΄ αυτό το project πάρα πολύ, ήταν πολύ δύσκολο. Γιατί τα ναυπηγεία έχουν χρέος 440 εκατ. και όπως καταλαβαίνετε, το να βρεις άνθρωπο να θέλει να μπει σε ένα ναυπηγείο που χρωστάει 440 εκατ. δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο».
Επίσης σημείωσε: «Δεν σας κρύβω και μια προσωπική υπερηφάνεια: όταν ανέλαβα το υπουργείο και τα τρία ναυπηγεία ήταν κλειστά. Καλώς εχόντων των πραγμάτων, όταν θα φύγω από αυτό το υπουργείο και τα τρία ναυπηγεία Νεώριο, Σκαραμαγκάς και Ελευσίνα θα δουλεύουν».
Το θέμα του Turkaegean
Σχολιάζοντας τα θέματα της επικαιρότητας ο υπουργός ανέφερε για την κριτική που ασκεί ο ΣΥΡΙΖΑ: «Εμένα μπορεί να με βρίζουν για όλα, αλλά για ένα δεν μπορούν να με βρίζουν: για το αν λύνουμε τα θέματα στο υπουργείο Ανάπτυξης. Στο ΕΣΠΑ από την 19η θέση είμαστε στην 1η, στο Ελληνικό -που λέγανε για τις μπουλντόζες- δεν μπορείς να πλησιάσεις από τη σκόνη, όλες οι ιδιωτικοποιήσεις έχουν γίνει, τα ναυπηγεία προχωράνε. Βρίστε ελεύθερα, κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ αλλά αφήστε με να κάνω τη δουλειά μου».
Διαβάστε επίσης: Το Αρχιπέλαγος που μας ενώνει…
Σε ερώτηση για το Turkaegean ανέφερε: «Κάθε θέμα πρέπει να το βλέπουμε στην πραγματική του διάσταση. Ενοχλήθηκα πάρα πολύ από το Turkaegean για αυτό και έδωσα εντολή για ΕΔΕ και έχω βάλει νομικούς συμβούλους να αντιμετωπίσουν το θέμα. ‘Αλλο όμως ότι ενοχλούμαι γιατί καταλαβαίνω πως είναι άλλος ένας μοχλός στον αναθεωρητισμό της Τουρκίας και άλλο οι εθνικιστικές υπερβολές από τον κ. Τσίπρα».
«Εμείς θα υποστηρίξουμε ότι δεν είναι τόσο αθώο και ένα απλό εμπορικό σήμα, αλλά είναι ένας κρίκος στην αναθεωρητική πολιτική της Τουρκίας. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάμε στο άλλο άκρο και να λέμε ότι δήθεν χάσαμε το Αιγαίο».
Επίσης σημείωσε ότι: «Η ΕΔΕ δεν έχει ως στόχο να τιμωρήσει κάποιον υπάλληλο, έχει ως στόχο πρώτον, να δούμε αν τηρήθηκαν οι διαδικασίες που αυτό είναι σημαντικό και δεύτερον, αν αυτές οι διαδικασίες είναι αρκετές ή αν πρέπει να φτιάξουμε συστήματα πιο ενδελεχή για να μπορούμε να αντιμετωπίζουμε τέτοιου είδους προβλήματα και να μην περνάνε κάτω από τα ραντάρ. Αυτό το χαρακτήρα έχει η ΕΔΕ».
Η υπόθεση της Novartis
Για την υπόθεση της Novartis ο υπουργός είπε: «Πρώτα απ΄ όλα δεν έχω ζητήσει καμία συγγνώμη. Συγγνώμη δεν μπορώ να ζητήσω από τους συκοφάντες μου, ιδιαίτερα όταν από την άλλη πλευρά συμβαίνει το εξής αμίμητο: απαιτούν από εμάς σεβασμό στους θεσμούς, γιατί λέει βγήκε ένα βούλευμα του Ανωτάτου Δικαστηρίου, το οποίο εξήγησε πολύ καλά ο πρωθυπουργός στη Βουλή ότι δεν είναι έπαινος για τον ΣΥΡΙΖΑ. Στο Ειδικό Δικαστήριο πάει ο υπουργός τους και για τη Novartis. Από τη μέρα που αρχειοθετήθηκα εγώ, πάλι με απόφαση Δικαιοσύνης, έχετε δει έναν από τον ΣΥΡΙΖΑ να μου ζητάει συγγνώμη; Ή μήπως κάθε μέρα αμφισβητούν την αρχειοθέτησή μου;».
«Μετά την αρχειοθέτησή μου αυτόματα ο εισαγγελέας έστειλε τους λογαριασμούς μου για έλεγχο στην ΑΑΔΕ. Αυτό γίνεται αυτόματα όταν ολοκληρώνεται μία εισαγγελική έρευνα και γίνεται για τον οποιονδήποτε, δεν έχει γίνει ειδικά για μένα. Αυτή η αυτόματη διαδικασία έγινε πάλι αντικείμενο “bullying”».
Στις ευρωπαϊκές χώρες οι εκλογές γίνονται στη συνταγματική τους πρόβλεψη
Τέλος, για τις αναφορές του πρωθυπουργού περί εκλογών, ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε: «Αν και ο χειμώνας προβλέπεται να είναι πάρα πολύ δύσκολος και άρα, η απόφαση να εξαντλήσουμε την τετραετία ενέχει στοιχεία πολιτικού ρίσκου, πιστεύω ότι αυτό που βάρυνε πάρα πολύ στην απόφαση του κυρίου πρωθυπουργού είναι η προσπάθεια που κάνει από την πρώτη μέρα που εξελέγη: να αλλάξει την εικόνα της Ελλάδος σε μία σοβαρή ευρωπαϊκή χώρα. Στις ευρωπαϊκές χώρες οι εκλογές γίνονται στη συνταγματική τους πρόβλεψη, δεν γίνονται κάθε τρεις και λίγο».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Η Χριστίνα Μαργέλου στους κορυφαίους τραπεζίτες της ναυτιλίας το 2024
Η διάκριση αντανακλά την ισχυρή παρουσία της Eurobank και του συνόλου του ελληνικού τραπεζικού κλάδου, στην ναυτιλιακή χρηματοδότηση