Το άνοιγμα του Domes Aulūs Zante – παλαιότερα γνωστό ως Zante Beach – ανακοίνωσαν η Hotel Investment Partners (HIP), ο μεγαλύτερος ιδιοκτήτης ξενοδοχειακών μονάδων στην Νότια Ευρώπη που ανήκει σε επενδυτικά κεφάλαια της Blackstone και η εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων Domes Resorts & Reserves.

Η HIP επένδυσε σχεδόν €13,5 εκατομμύρια για να αναβαθμίσει και να μεταμορφώσει το ακίνητο, το οποίο διαχειρίζεται η Domes Resorts & Reserves στο πλαίσιο του πρωτοποριακού της concept Domes Aulūs και θα ενταχθεί στην οικογένεια των Autograph Collection Hotels, του δυναμικού χαρτοφυλακίου ανεξάρτητων ξενοδοχείων της Marriott International.

Διαβάστε επίσης: Τουρισμός: Τι φέρνει το ιστορικό ρεκόρ εσόδων

Η ανακαίνιση περιλαμβάνει την ανακατασκευή των κοινόχρηστων χώρων και των δωματίων, προκειμένου να προσφέρουν σε οικογένειες και ζευγάρια που αναζητούν την περιπέτεια, τις ιδανικές διακοπές στην πιο αξιοζήλευτη παραλία της Ζακύνθου.

Το ξενοδοχείο διαθέτει 150 δωμάτια, 72 από τα οποία ανήκουν στην κατηγορία premium, infinty πισίνα, αναβαθμισμένα εστιατόρια (μπουφέ και a la cate), beach bar, lounge bar, pool bar, έναν food-truck καθώς και νέα εσωτερική και εξωτερική εγκατάσταση spa.

Το Domes Aulūs βρίσκεται μέσα σε ένα Natura καταφύγιο χελωνών στη μεγαλύτερη παραλία της Ζακύνθου μόλις 5 χλμ. μακριά από το αεροδρόμιο της πόλης.

Εκτείνεται μέσα σε 230 στρέμματα με παραλία με λευκή άμμο, ένα καταπράσινο πευκοδάσος, μέσα στο χαρακτηριστικό τιρκουάζ χρώμα του Ιονίου Πελάγους.

Η ανακαίνιση του Domes Aulūs Zante υποστηρίχθηκε από την Alpha Bank η οποία παρείχε τη χρηματοδότηση για την εκτέλεση της δαπάνης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott